Nie wyklucza sie ?

Data: 2012-09-24 12:12:08
Autor: Waldek
Nie wyklucza sie ?
Jesli zalozylem lokate w Synku Aliora a nie otwarłem ROR
to dalej moge skorzystac z bonusa za otwarcie r-ku ?

Pytam z ciekawosci, bo kiedys tam...  mialem 1 dniowki w Tacie Aliorze
i jak przyszlo do wyplaty 100-wy za otwarcie ROR  (pozniejsze)
to sie wykrecili sianem ze to bylo tylko dla nowych_klientow_banku

A ze jablko zwykle blisko spada od jabloni, to na wszelki wypadek zapytam
bo szczerze mowiac nie cierpie z  braku rachunkow i plastiku ;)

Pozdrawiam

Data: 2012-09-24 12:59:40
Autor: wromek
Nie wyklucza sie ?
A ze jablko zwykle blisko spada od jabloni, to na wszelki wypadek zapytam
bo szczerze mowiac nie cierpie z  braku rachunkow i plastiku ;)

jak masz w tacie to nie kwalifikujesz sie na promocje.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-09-24 13:09:27
Autor: Waldek
Nie wyklucza sie ?

Użytkownik "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:50603d23$0$1306$65785112news.neostrada.pl...
A ze jablko zwykle blisko spada od jabloni, to na wszelki wypadek zapytam
bo szczerze mowiac nie cierpie z  braku rachunkow i plastiku ;)

jak masz w tacie to nie kwalifikujesz sie na promocje.

Nie mam w Tacie, kiedys mialem ale to juz przeszlosc
mam w Synku lokate - bez ROR

Data: 2012-09-24 15:38:08
Autor: wromek
Nie wyklucza sie ?
Nie mam w Tacie, kiedys mialem ale to juz przeszlosc
mam w Synku lokate - bez ROR

a to nie wiem, pewnie sie okaze jak bedziesz chcial skorzystac, ze juz tam gdzies figurujesz i papa.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-09-24 16:42:30
Autor: xbartx
Nie wyklucza sie ?
Dnia Mon, 24 Sep 2012 13:09:27 +0200, Waldek napisaƂ(a):

Nie mam w Tacie, kiedys mialem ale to juz przeszlosc mam w Synku lokate
- bez ROR

JeĆŒeli chodzi o to czy jesteƛ ich klientem, no to skoro masz lokatę to chyba jesteƛ czy zaƂoĆŒyƂeƛ jako anonymouse ;)
Moja koleĆŒanka miaƂa fajną przygodę. ZaƂoĆŒyƂa konto aby zgarnąć chociaĆŒ 50 wiƛni (w drugim rzucie) ale Ćșle podaƂa bodajĆŒe kod pocztowy i jej przelew cofnęli. ZadzwoniƂa na partyline, ĆŒe co z tym zrobić. MiƂy Pan powiedziaƂ, ĆŒe on poprawi, po czym jak poprawiƂ to się biedaczyna zreflektowaƂ, ĆŒe skoro on zaƂoĆŒyƂ konto o bonus nie przysƂuguje :D PeƂne i profesjonalne podejƛcie ... dymania nowych klientĂłw he he.

--
xbartx

Data: 2012-09-24 13:14:50
Autor: www2
Nie wyklucza sie ?
W dniu poniedziałek, 24 wrze¶nia 2012 18:42:30 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
Dnia Mon, 24 Sep 2012 13:09:27 +0200, Waldek napisał(a):

> Nie mam w Tacie, kiedys mialem ale to juz przeszlosc mam w Synku lokate

> - bez ROR

Jeżeli chodzi o to czy jeste¶ ich klientem, no to skoro masz lokatê to chyba jeste¶ czy założyłe¶ jako anonymouse ;)

Moja koleżanka miała fajn± przygodê. Założyła konto aby zgarn±æ chociaż 50 wi¶ni (w drugim rzucie) ale Œle podała bodajże kod pocztowy i jej przelew cofnêli. Zadzwoniła na partyline, że co z tym zrobiæ. Miły Pan powiedział, że on poprawi, po czym jak poprawił to siê biedaczyna zreflektował, że skoro on założył konto o bonus nie przysługuje :D Pełne i profesjonalne podej¶cie ... dymania nowych klientów he he.

ja bym tam reklamowal, mnie nie chcial sync dac 2x50zl, po drugiej reklamacji w koncu dali... ale reklamacja na 2 strony a4 byla

Data: 2012-09-25 15:12:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nie wyklucza sie ?

"www2" 7eb2e422-b6f5-4d3b-9a14-26a86a001e2b@googlegroups.com

: ja bym tam reklamowal, mnie nie chcial sync dac 2x50zl,
: po drugiej reklamacji w koncu dali... ale reklamacja
: na 2 strony a4 byla

Ja mam dobre wspomnienia reklamacyjne.

[ciekawe, czy likwidacja SynCa podpada pod aborcjê...]

Data: 2012-09-24 20:09:51
Autor: Waldek
Nie wyklucza sie ?

UĆŒytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisaƂ w wiadomoƛci news:k3q2hm$enh$1node2.news.atman.pl...
[...]

No wiec w wlasnie o to biega - tak mnie zrobil w konia Tata ...
ale nie doczytalem reg. ze tylko dla nowych klientow
nie bylem nowy skoro mialem lokaty 100 dniowe - choc nie mialem ROR

Dlatego nie wiem czy w Synku tez jest gdzies zastrzezone ze tylko dla _nowych_ klientow
czy dla tych co otworza ROR + wezma karte i spelnia dod. warunki

MiƂy Pan
powiedziaƂ, ĆŒe on poprawi, po czym jak poprawiƂ to się biedaczyna
zreflektowaƂ, ĆŒe skoro on zaƂoĆŒyƂ konto o bonus nie przysƂuguje :D PeƂne
i profesjonalne podejƛcie ... dymania nowych klientów he he.

Tak - pelen profesjonalizm :D
Ale po to m.in. jest chyba ta grupa aby ograniczyc dymanie (nas)

Pozdrawiam

Nie wyklucza sie ?