Nie wysłane zwolnienie do ZUS

Data: 2012-06-10 23:59:56
Autor: Bydlę
Nie wysłane zwolnienie do ZUS
On 2012-06-10 21:34:11 +0000, Swieża <Swieza@z.wp.pl> said:

01.06 dostałem zwolnienie lekarskie czyli do 8.06 powinienem je dostarczyć
do ZUS.
No i niestety dzi¶okazało się, że "nie wysłało się"

Jakie konsekwencje?

Komputer, internet, przegl±darka, wyszukiwarka, fraza: "skutki niedostarczenia w terminie zwolnienia lekarskiego", enter...

http://www.eporady24.pl/skutki_prawne_nieterminowego_dostarczenia_zwolnienia_lekarskiego,artykuly,16,99,767.html
http://www.strefabiznesu.pomorska.pl/artykul/do-kiedy-trzeba-dostarczyc-pracodawcy-zwolnienie-lekarskie-1260.html
http://www.goldenline.pl/forum/1041704/7-dni-na-dostarczenie-l4-i-co-potem

Bydlę

Data: 2012-06-11 07:33:03
Autor: Budzik
Osobnik posiadaj±cy mail pan.bydle@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Komputer, internet, przegl±darka, wyszukiwarka, fraza: "skutki niedostarczenia w terminie zwolnienia lekarskiego", enter...

Panie, jak ja bym tu miał internet to ja bym nie takie rzeczy mógł! ;-P

Dziękuję!

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

Nie wysłane zwolnienie do ZUS