[Alior] Nie wysyłaj± smsów w weekend?

Data: 2011-12-03 09:51:25
Autor: Kamil Jońca
[Alior] Nie wysyłaj± smsów w weekend?

Dleciłem przed chwil± przelew w aliorze. Czekam na sms ... nic. Zrobiłem
jeszcze raz ... nic. Kto¶ może potwierdzić, czy mu smsy dochodz±?
KJ

Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
jest podlaczany do wyrzutni rakiet?

Data: 2011-12-03 11:05:15
Autor: Animka
[Alior] Nie wysyłają smsów w weekend?
W dniu 2011-12-03 09:51, Kamil Jońca pisze:

Dleciłem przed chwilą przelew w aliorze. Czekam na sms ... nic. Zrobiłem
jeszcze raz ... nic. Ktoś może potwierdzić, czy mu smsy dochodzą?

Może numer telefonu przekierowałeś na jakiś inny i dlatego nie dochodzą sms-y.

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten, kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Data: 2011-12-03 03:28:44
Autor: eisenberg
Nie wysyłaj± smsów w weekend?
On 3 Gru, 11:05, Animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:
W dniu 2011-12-03 09:51, Kamil Jońca pisze:

> Dleciłem przed chwil± przelew w aliorze. Czekam na sms ... nic. Zrobiłem
> jeszcze raz ... nic. Kto¶ może potwierdzić, czy mu smsy dochodz±?

Może numer telefonu przekierowałe¶ na jaki¶ inny i dlatego nie dochodz±
sms-y.

animka
--
Pamiętajmy, że zwierzęta s± bezbronne wobec człowieka, cierpi± tak jak
ludzie. "Człowiek jest królem zwierz±t, gdyż przewyższa je w
kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
Leonardo da Vinci

Mnie się zdarzyło przedwczoraj ok. 1-szej w nocy. Sms dotarł dopiero
po kilku godzinach, gdy był już nieprzydatny.
PS Przed chwil± zleciłem operację potwierdzan± smsem i dotarł po kilku
sekundach

[Alior] Nie wysyłaj± smsów w weekend?