"Nie wysyłam za pobraniem","Nie ma możliwości odbioru osobistego"

Data: 2010-10-18 08:18:23
Autor: Andrzej Lawa
"Nie wysyłam za pobraniem","Nie ma możliwości odbioru osobistego"
W dniu 17.10.2010 14:11, robertcb@poczta.onet.pl pisze:
Chodzi oczywiście o "Kup teraz" na allegro.
Czy zgodnie z polskim prawem w przypadku sprzedaży wysyłkowej na odległość, sprzedawca (obojętnie czy prowadzący DG, czy nie) ma prawo nie udostępniać

Nie, nie obojętnie. Więcej - istotne jest też to, czy sprzedaż ma
związek z ewentualną DG, czy jest to sprawa zupełnie prywatna.

Ustawa o ochronie praw konsumentów nie dotyczy relacji pomiędzy osobami
fizycznymi.

"Nie wysyłam za pobraniem","Nie ma możliwości odbioru osobistego"