Nie zabierajcie!

Data: 2021-05-14 07:31:09
Autor: Runt
Nie zabierajcie!
https://www.onet.pl/?utm_source=www.fakt.pl_viasg_fakt&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&srcc=ucs&pid=15386ac5-d5c3-46b7-9d17-0c2f31504cbd&sid=f13b499b-dba8-44e4-a9ae-cb9ebb087cc8&utm_v=2#rlu-202105140720235760209231

"Emeryci apelują do rządu: Nie zabierajcie nam czternastek!"

"Rząd ujawnił właśnie, że w przyszłym roku ,,14" nie będzie."

A wystarczy znieśc podatek od emerytur!
PiS obiecał? No to co, że obiecał? Mało to obiecał?

"Prezydent Andrzej Duda w kampanii kusił seniorów piętnastą, a nawet szesnastą emeryturą /.../".

UFOjcie nam! ;-))))

--
Runt

Data: 2021-05-14 09:35:29
Autor: _Master_
Nie zabierajcie!
W dniu piątek-14-maja-2021 o 07:31, Runt pisze:
A wystarczy znieśc podatek od emerytur!

UE nie pozwoli, TSUE wyda wyrok że bezprawne uprzywilejowanie jest złamaniem demokracji, praworządności i że PiS jest BEEE i trzeba z nim skończyć.

Wszak bezprawne jest uprzywilejowanie małżeństwa jako związku kobiety i mężczyzny... ;-)

PS. Dlaczego przez 8 lat zielonej wyspy PO nie zniosło tego bandyckiego podatku i nie podwyższyło kwoty wolnej?

Głosuj na Konfederację. Za ich rządów z zasady podatku od emerytury na którą się pracowało latami NIE BĘDZIE.

Spadkowego i wielu innych też...

Data: 2021-05-14 09:43:13
Autor: Runt
Nie zabierajcie!
W dniu 2021-05-14 o 09:35, _Master_ pisze:
W dniu piątek-14-maja-2021 o 07:31, Runt pisze:
A wystarczy znieśc podatek od emerytur!

UE nie pozwoli, TSUE wyda wyrok że bezprawne uprzywilejowanie jest złamaniem demokracji, praworządności

Co do obietnic PiS ma UE i TSUE? nie bełkocz.

i że PiS jest BEEE i trzeba z nim skończyć.

tak, trzeba skończyc z tym złodziejstwem ;-))

Wszak bezprawne jest uprzywilejowanie małżeństwa jako związku kobiety i mężczyzny... ;-)

Co to ma wspolnego z emeryturami? nie bełkocz.

PS. Dlaczego przez 8 lat zielonej wyspy PO nie zniosło tego bandyckiego podatku i nie podwyższyło kwoty wolnej?

masz racje, bandyckiego.  ale jest Dobra Zmiana i Nowy Ład. ;-)))

Głosuj na Konfederację.
Czyli na kogo? ';-)

Za ich rządów z zasady podatku od emerytury na którą się pracowało latami NIE BĘDZIE.

POważnie? Obiecujesz? Tu taki jeden obiecywał że PL otrzyma od Niemców kasę za lata zniewolenia i co? ;-)))

Spadkowego i wielu innych też...
jasne. bedzie słodkie życie. będziemy żyli jak w raju. nago i boso.... ;p-)))

--
Runt

Data: 2021-05-14 10:02:42
Autor: _Master_
Nie zabierajcie!
W dniu piątek-14-maja-2021 o 09:43, Runt pisze:

Co do obietnic PiS ma UE i TSUE? nie bełkocz.

Jeden huj czy obiecuje UE, PO czy PiS.

Jeszcze tego nie wiesz?

tak, trzeba skończyc z tym złodziejstwem ;-))

Widzisz jak się pięknie ZGADZAMY ;-)

Wszak bezprawne jest uprzywilejowanie małżeństwa jako związku kobiety i mężczyzny... ;-)

Co to ma wspolnego z emeryturami? nie bełkocz.

Taka SYMETRIA. Kiedyś ogarniesz też mechanikę kwantową ;-)

masz racje, bandyckiego.

Można?

ale jest Dobra Zmiana i Nowy Ład. ;-)))

To jest tylko zmiana ludzi przy korycie.

normalny myślący biały człowiek oczekuje likwidacji albo chociaż zmniejszenia KORYTA

jasne. bedzie słodkie życie. będziemy żyli jak w raju. nago i boso....

Skoro jesteś tak przywiązany do TFUUU demokracji i socjalistycznego państwa opiekuńczego to faktycznie w normalnym państwie umierałbyś z głodu jako nieudacznik bez fachu w ręku ;-) albo przynajmniej niezapobiegliwy co nie nie ubezpieczył się DOBROWOLNIE.

Są tacy SZANUJEMY ICH. Ale nie musimy się nimi OPIEKOWAĆ.

MOŻEMY się nimi opiekować bo jesteśmy białymi wolnymi ludźmi ;-)

Data: 2021-05-14 02:23:09
Autor: Zenek Kapelinder
Nie zabierajcie!
piątek, 14 maja 2021 o 10:02:44 UTC+2 _Master_ napisał(a):
> [...]
Skoro jesteś tak przywiązany do TFUUU demokracji i socjalistycznego państwa opiekuńczego to faktycznie w normalnym państwie umierałbyś z głodu jako nieudacznik bez fachu w ręku ;-) albo przynajmniej niezapobiegliwy co nie nie ubezpieczył się DOBROWOLNIE. Są tacy SZANUJEMY ICH. Ale nie musimy się nimi OPIEKOWAĆ. MOŻEMY się nimi opiekować bo jesteśmy białymi wolnymi ludźmi ;-)
pizdziak vel runt dziura w dupie ma fach i w ręku i w dupie. Miał kryzys finansowy jak Pasze zamknęli to nie miał na pasze dla siebie.

Data: 2021-05-15 08:36:58
Autor: Runt
Nie zabierajcie!
W dniu 2021-05-14 o 11:23, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
[...]

pizdziak
zenusiu, ja się ma twoja ropoiejąca łechtaczka, którą obdarował cię twój "tate" chlastając ci brzytwą w krocze? ;-)))
vel runt
c-vel zenek ;))))
dziura w dupie
zenusiu, jak się miewa twoja asshole rozwalona przez zasłużonych nazistów z sowieckiego burdelu? ;-))))
ma fach i w ręku
ano ma, a ty zenusiu? po kursach szambonurka jesteś? ;-)))
i w dupie.
zenusiu, uwielbiałeś kiedu hanss posuwał cię "tyłem" a ty jednocześnie ciągnąłeś druta jego psu? ;-))))
Miał kryzys finansowy jak Pasze
zenusiu, obciągałeś i Pasze? temu Turkowi? ;-)))
https://pl.wikipedia.org/wiki/Pasza_(urz%C4%85d)
zamknęli
kto zamknął zenusiu? ;-)))
to nie miał na pasze dla siebie.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Pasza_(rolnictwo)
zenusiu, jak ci smakują pomidory po 1 zł/kg i kradzione mruczkom kocie żarcie które podgrzewasz w szynkowarze twego "dziadzi"? ;-)))

especially for you fool: https://tinyurl.com/2kkpbh2r

tylko nie udław się śliną! byłoby szkoda!
brakowałaby nam takiego nadętego pajaca jak ty! ;-))))

Masz coś do powiedzenia w teamcie? If you're not, get out!

--
Runt

Data: 2021-05-15 08:36:40
Autor: Runt
Nie zabierajcie!
W dniu 2021-05-14 o 10:02, _Master_ pisze:
W dniu piątek-14-maja-2021 o 09:43, Runt pisze:

Co do obietnic PiS ma UE i TSUE? nie bełkocz.

Jeden huj czy obiecuje UE, PO czy PiS.
Dlaczego bluzgasz?
Jeszcze tego nie wiesz?
Mam inne zdanie.
Miałem na myśli złodziejstwo http://100aferpis.pl/
Wszak bezprawne jest uprzywilejowanie małżeństwa jako związku kobiety i mężczyzny... ;-)
Co to ma wspolnego z emeryturami? nie bełkocz.
Taka SYMETRIA.
brak argumentów a nie symetria.
Kiedyś ogarniesz też mechanikę kwantową ;-)
Liznąłem na studiach ;-)))
masz racje, bandyckiego.
Można?
http://100aferpis.pl/
ale jest Dobra Zmiana i Nowy Ład. ;-)))
To jest tylko zmiana ludzi przy korycie.
Konfederacja chce dorwać sie do koryta ;-)))
[...]

demokracja to rządu motłochu! Kto tak powiedział? ;-)))
i socjalistycznego państwa opiekuńczego
cos ci się kićka w tej główce. socjalizm? a co to takiego?
to faktycznie w normalnym państwie umierałbyś z głodu jako nieudacznik bez fachu w ręku ;-)
o czym ty chłopino bełkoczesz? jaki socjalizm? mieszkam i pracuje w normalnym (kapitalistycznym?) panstwie. mam się całkiem dobrze i nie zamierzamy wracac.
albo przynajmniej niezapobiegliwy co nie nie ubezpieczył się DOBROWOLNIE.
o czym znów bełkoczesz?
Są tacy SZANUJEMY ICH. Ale nie musimy się nimi OPIEKOWAĆ.
o czym znów bełkoczesz? o swoim zyciu?
MOŻEMY się nimi opiekować bo jesteśmy białymi wolnymi ludźmi ;-)
chłopino, co ty ćpasz? ;-)))

--
Runt

Nie zabierajcie!