"Nie zabijajcie nas".

Data: 2011-04-23 10:51:20
Autor: cirrus
"Nie zabijajcie nas".
# "Dokumentalistka Ewa Stankiewicz, która powiedziała wczoraj, że boi się o własne życie; pan Waszczykowski, który błaga <Nie zabijajcie nas, mamy rodziny>; wykrochmalony Adam Hofman zdolny do wypowiedzenia każdej bredni w każdej sekundzie; literat Ziemkiewicz stwierdzający w <Rzeczpospolitej>, że cała literatura polska po 1989 roku jest do bani, ale on napisze teraz coś wielkiego. Powinniśmy ten ładunek komizmu przyjąć z błogosławieństwem w tym szczególnie jajecznym okresie wielkanocnym i widzieć to wszystko takim, jakim jest - niepomiernie śmiesznym i pokracznym" - podsumował Tomasz Lis. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hdvl2

--
stevep

Data: 2011-04-23 12:33:32
Autor: Grzegorz Z.
"Nie zabijajcie nas".
cirrus napisał:

# "Dokumentalistka Ewa Stankiewicz, która powiedziała wczoraj, że boi się o własne życie; pan Waszczykowski, który błaga <Nie zabijajcie nas, mamy rodziny>

Dlatego się boi, bo ma rodzinę? Jak się czuje zagrożony to zawsze może się
rozwieść.

Data: 2011-04-23 05:50:09
Autor: HaMMeR
"Nie zabijajcie nas".
On 23 Kwi, 12:33, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
cirrus napisał:

> [...]
> rodziny>

Dlatego się boi, bo ma rodzinę? Jak się czuje zagrożony to zawsze może się

Tak tak.., platfusiany intelektualizdo, bardzo trafnie.., bardzo!
Idz napij sie zimnej wody i poloz w cieniu, moze ci przejdzie.

Data: 2011-04-23 14:53:08
Autor: raff
"Nie zabijajcie nas".

cirrus napisał:

> [...]

Tak tak.., platfusiany intelektualizdo, bardzo trafnie.., bardzo!
Idz napij sie zimnej wody i poloz w cieniu, moze ci przejdzie.

Rzeczywiscie "Nie zabijajcie nas" w obliczu tego, co sie stalo Markowi Rosiakowi jest bardzo zabawne.

Zbydlecenie mend lewackich siega granic.

R.

Data: 2011-04-23 17:54:13
Autor: złodziej podatków
"Nie zabijajcie nas".

> [...]

Rosiakowi jest bardzo zabawne.

Zbydlecenie mend lewackich siega granic.

Prawie każdego dnia gdzieś ktoś kogoś zabija a wy widzicie tylko tego jednego. Czy on był nietykalny ? Dziś, jutro może się to przydarzyć każdemu z byle powodu albo i bez. Zapomniałem, on był z PiS-u a to już całkiem inna sprawa. Takimi właśnie jak powyższy tekstami nakręcacie się wzajemnie i sprawiacie że kolejny raz prawdopodobnie  osiągniecie kolejny wyborczy " sukces". O to wam chodzi ? Koniecznie chcecie być męczennikami ?

Data: 2011-04-23 18:27:30
Autor: raff
"Nie zabijajcie nas".
Prawie każdego dnia gdzieś ktoś kogoś zabija a wy widzicie tylko tego jednego. Czy on był nietykalny ? Dziś, jutro może się to przydarzyć każdemu z byle powodu albo i bez.

Tak, tak, no moglo sie przytrafic kazdemu. Mozna tez sie potknac na krawezniku i upasc, no nie ?

R.

Data: 2011-04-24 06:42:16
Autor: cirrus
"Nie zabijajcie nas".
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iouull$6vf$1news.onet.pl...
[...]

To niech Waszczykowski, przy każdym wejściu na krawężnik prosi "tylko mnie nie zabij".

--
stevep

Data: 2011-04-23 18:29:55
Autor: raff
"Nie zabijajcie nas".
[...]

Aha, jeszcze jedno. Nie chce mi sie z wami dyskutowac. Was sie kopie z buta w twarz i taka powinna byc odpowiedz.

R.

Data: 2011-04-23 16:51:27
Autor: obserwator
raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):
Aha, jeszcze jedno. Nie chce mi sie z wami dyskutowac. Was sie kopie z =
buta w twarz i taka powinna byc odpowiedz.

relatywizizm ktorego nauczyl ludzi komunizm, prowadzi do zatarcia granic miedzy zlem i dobrem, miedzy prawda i klamstwem. Z ludzmi ktorzy przyjeli takie relatywistyczne zasady, jako sposob na zycie,
nie da sie w ogole dyskutowac.

..i rzeczywiscie,  ma sie nieraz ochote kopnac takiego bezczelnego delikwenta
w doope.

Data: 2011-04-23 14:25:23
Autor: zbig
On 23 Kwi, 18:51, " obserwator" <fajny.d.arz...@NOSPAM.gazeta.pl>
wrote:
raff <patagonia2...@onet.pl> napisa (a):

> [...]

nie da sie w ogole dyskutowac.

.i rzeczywiscie,  ma sie nieraz ochote kopnac takiego bezczelnego delikwenta
Ciekawe jak wy się w te dupę kopiecie. Wyjaśnie ci na czym polega
relatywizm po jako typowa pisda nie masz pojęcia o czym mówisz.
A więc potępiacie wszystkich tajnych współpracowników SB, z wyjątkiem
tych, którzy są aktualnie  z wami i to na dodatek są to czegoś
potrzebni. Bolek jest zły , ale poseł kowalski i prof. Nowak, już nie,
bo akurat ciesza się poprarciem Rydzyka. Libicki takiego poparcia nie
miał, więc też jest zły. To jest właśnie relatywizm.
Jeśli wy w ciągu jednej nocy przygotowujecie i uchwalacie ustawę o
RTV, po której dokonujecie czystek załóg i na antenie uprawiacie
ordynarną propagandę to jest OK, jeśli druga strona robi coś w
podobnym stylu, ale w sposób niepomiernie bardziej cywilizowany to
jest be. I tak dalej

Data: 2011-04-23 22:12:33
Autor: obserwator
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): Ciekawe jak wy się w te dupę kopiecie. Wyjaśnie ci na czym polega
[...]

to ty nie rozumiesz o co chodzi, bo wlasnie jestes wyznawca relatywizmu.
Tu nie chodzi o konkretnych ludzi, tylko o sposob podejscia do faktow.

O sposob wymiany pogladow, ktory nie jest mozliwy z ludzmi ktorzy relatywizuja. Taka dyskusja z relatwista, przypomina klotnie z trollem.

W tej chwili tak wszytko zostalo w Polsce pogmatwane i zaklamane, ze sie z tego jeszcze przez kolejne pokolenia Polska nie wygrzebie.

Podziekujcie waszemu mistrzowi - Michnikowi i ferajnie pseudodziennikarzy,pseudointelektualistow, pseudopolitykow  oraz  przeroznych frajerow dla ktorych stal sie on nauczycielem.

Juz duzo na tej grupie napisalem i nie bede sie powtarzal. Kto chcial to zrozumial. Zadalem ci pytania np. w watku WROG o miejsce opozycji w normalny  panstwie. W Polsce postawiono wszystko na glowie. A juz szczegolnie ta obluda i piramidalne zaklamanie ma miejsce odkad rzadzi Tusk ze swoja banda. Oczywiscie udales, ze pytan nie zauwazyles bo byly niewygodne.

Fatem jednak jest, ze z wyznawcami pelodonszczyzny porozumienia na pewno nie bedzie zadnego, bo uczciwy czlowiek musilaby zgodzic sie na popieranie waszych klamstw i obludy.

W tej chwili jedyna powazna partia w Polsce ktora ma pewna szanse jakos odwrocic ta tragiczna, anormalna sytuacje w Polsce jest tylko i wylacznie PiS, ale z Kaczynskim jako liderem.

Jesieli to sie nie uda, to bagno w ktorym tonie Polska poglebi do tego stopnia, ze wczesniej lub pozniej nastapi wybuch spoleczny. A wtedy ratuj sie kto moze.

Wiecej z toba nie bede dyskutowal, bo szkoda mojego czasu na dyskusje z czlowiekiem kompletnie zaslepionym i nie potrafiacym obiektywnie spojrzec na rzeczywistosc.

Zreszta na temat PO chyba juz wszytko zostalo tu powiedziane. Ta partia z tym przywodzctwem, to kompromitacja i masakra.

Data: 2011-04-24 06:45:16
Autor: cirrus
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iovish$rl4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Rzeczywiscie nie rozumie, bo nie jest jak ty wyznawca moralności Kalego.

--
stevep

Data: 2011-04-24 08:03:47
Autor: Przemysław W
[...]

Czegoś równie głupiego dawno nie czytałem, he he he!

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-24 06:42:55
Autor: cirrus
"Nie zabijajcie nas".
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iouuq6$7gg$1news.onet.pl...
[...]

Oto odpowiedź godna katolickiego pisiora.

--
stevep

Data: 2011-04-24 06:40:57
Autor: cirrus
news:a9119277-499a-4c02-8499-bda8583a7f88t16g2000vbi.googlegroups.com... On 23 Kwi, 12:33, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote
cirrus napisał:
[...]

To w takim razie rodzina Olewnika powinna to powtarzać po 3x dziennie, w kazdy dzień przez te wszystkie lata, które mineły od śmierci Krzysztofa.

--
stevep

Data: 2011-04-24 00:29:46
Autor: Grzegorz Z.

cirrus napisał:

[...]

Tylko nie platfusiany, tylko nie platfusiany!

"Nie zabijajcie nas".