"Nie zabijajcie nas!"

Data: 2011-07-10 08:31:12
Autor: Leprechaun
"Nie zabijajcie nas!"
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/rydzyk-zatluka-zywcem-tak-jak-abp-wielgusa,1,4787534,wiadomosc.html

Nie pozwalajmy poniewieraę kap³anów - apelowa³ ojciec Tadeusz Rydzyk na Jasnej Górze do uczestników 19. Pielgrzymki Rodziny Radia Maryja. Nawi±za³ przy tym m.in. do protestów po swojej niedawnej wypowiedzi w Brukseli. Mówi±c o "poniewieraniu" kap³anów mia³ sporo pretensji do mediów, które oskaræa³, æe "zat³uk± (nas) æywcem tak jak ks. abp. Wielgusa".

Waszkiewicz, teraz Rydzyk. Szaleńcy! Trzeba powstrzymaę t± zarazź!

BomBel

Data: 2011-07-10 02:30:55
Autor: jazn
"Nie zabijajcie nas!"
Dnia Sun, 10 Jul 2011 08:31:12 +0200, Leprechaun napisa³(a):

Waszkiewicz, teraz Rydzyk. Szaleńcy! Trzeba powstrzymaę t± zarazź!

W jaki sposób studencik chcesz tego dokonaę? Wybierzecie kolejnego
nierozgarniźtego g³upka na fotel prezydenta, a z Donka zrobicie
niemieckiego kanclerza?

Data: 2011-07-10 11:30:13
Autor: [heĀ®sk]
"Nie zabijajcie nas!"
On Sun, 10 Jul 2011 02:30:55 -0500, jazn <zazolc@gesia.pl> wrote:

> [...]

> W jaki sposób studencik chcesz tego dokonaę? Wybierzecie kolejnego
nierozgarniźtego g³upka na fotel prezydenta, a z Donka zrobicie

 tylko jaroslaw kaczynski i rydzyk! nasi zbawcy,  tylko oni wyzwola nas spod rusko-niemieckiego jarzma.

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2011-07-10 09:26:33
Autor: jazn
"Nie zabijajcie nas!"
Dnia Sun, 10 Jul 2011 11:30:13 +0200, "[he®sk]" napisał(a):

On Sun, 10 Jul 2011 02:30:55 -0500, jazn <zazolc@gesia.pl> wrote:

Dnia Sun, 10 Jul 2011 08:31:12 +0200, Leprechaun napisał(a):

Waszkiewicz, teraz Rydzyk. Szaleńcy! Trzeba powstrzymać tą zarazę!

W jaki sposób studencik chcesz tego dokonać? Wybierzecie kolejnego
nierozgarniętego głupka na fotel prezydenta, a z Donka zrobicie
niemieckiego kanclerza?

 tylko jaroslaw kaczynski i rydzyk! nasi zbawcy,

Włącz światła i wyłącz ten swój bełkot którym zalewasz grupę.

 tylko oni wyzwola nas spod rusko-niemieckiego jarzma.

Rozwód rzucił ci się na głowę.

Grecja upada, a wasz premier mówi, że świeci słońce. Chce zostać komisarzem
UE?

"Super Express": - Nie zachwyciło pana przemówienie premiera Tuska na
otwarcie prezydencji?

Nigel Farage: - Mówił takie rzeczy, jakby przemówienie napisał kilka lat
temu, a nie w ostatnich miesiącach. Jakby spadł z innej planety. To było
kompletnie oderwane od rzeczywistości. Wokół mamy zagrożenie bankructwem
kilku krajów. Wspólna waluta przeżywa największy kryzys w dziejach.
Duńczycy de facto zrywają ze strefą Schengen. Unia oceniana jest w
większości państw najgorzej w historii. I pomiędzy to wchodzi pan Tusk,
mówiąc, że jest pięknie, świeci słońce, a w ogródku zakwitły kwiaty.
Litości.

- Widział pan wiele wystąpień premierów na otwarcie prezydencji. W tym
także nowych krajów UE.

- Owszem, i to było najgorsze. Bezkrytyczne, choć niedemokratycznych
struktur unijnych nie chwalił dotąd żaden z premierów. Raczej zastanawiali
się, jak Unię zdemokratyzować. Obecne władze UE są dobre tylko w sztuce
poklepywania się po plecach, w duserach jak świetną robotę wykonały. Ale
nie ma to nic wspólnego z odczuciami Europejczyków. Najgorsze było jednak
to, co Tusk mówił o Grecji.

Przeczytaj koniecznie: OBCIACH w Europarlamencie! Ziobro, Siwiec, Kamiński
rozpętali pyskówkę po przemówieniu premiera Tuska!

- Porównał ten problem do kłopotów życia w komunizmie...

- Chodzi o to, że opisał tamtejszy kryzys jak błahostkę. Jak można mówić
takie rzeczy, kiedy setki tysięcy osób protestują, ludzie trafiają do
więzień, krajowi grozi anarchia, a UE wysadzenie strefy euro? Jak można
wyskakiwać na mównicę i mówić, że to trywialne?

- Skąd ten optymizm premiera? Może zna jakieś wyjście z sytuacji.

- Bo ja wiem, może chce w przyszłości być komisarzem UE? To w obecnej Unii
byłoby normalne. Może jako nowy członek Unii boi się mówić otwarcie. Myśli,
że jak będzie miły, to będzie więcej unijnych dotacji. Odniosłem wrażenie,
że przede wszystkim jest oderwanym od rzeczywistości marzycielem.

- A w jaki sposób polski premier "wspiera niszczenie demokracji w Europie"?

- Polska ucierpiała w minionym stuleciu jak nikt w Europie. I zaledwie 20
lat po upadku komunizmu demokratycznie wybrany polski rząd bez żalu pozbywa
się wielu rzeczy będących znamionami suwerenności. I to w czyje ręce? W
ręce urzędników, którzy są mianowani, na których wyborcy nie mają wpływu.

Nigel Farage

Europoseł, szef Partii Niepodległości Zjednoczonego Królestwa

Data: 2011-07-10 14:30:18
Autor: cirrus
"Nie zabijajcie nas!"
Uæytkownik "jazn" <zazolc@gesia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1f1k08axi9w47$.sp8a5wy1ugl4.dlg40tude.net...
[...]

A po co, oszo³omstwo samo siź wykończy.

--
stevep

Data: 2011-07-10 09:28:49
Autor: jazn
"Nie zabijajcie nas!"
Dnia Sun, 10 Jul 2011 14:30:18 +0200, cirrus napisa³(a):

Znowu przylaz³e¶ ma³po cz³ekokszta³tna?

Data: 2011-07-11 02:28:27
Autor: cirrus
"Nie zabijajcie nas!"
Uæytkownik "jazn" <zazolc@gesia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:lckc0afqc293$.1nuz3l9s80q31.dlg40tude.net...
[...]

Znowu zlaz³e¶ z drzewa makaku?

--
stevep

Data: 2011-07-11 05:57:42
Autor: jazn
"Nie zabijajcie nas!"
Dnia Mon, 11 Jul 2011 02:28:27 +0200, cirrus napisa³(a):

[...]

Spadaj g³upku, nie mam ochoty na przepychanki z umys³owo chorym.

Data: 2011-07-11 14:13:30
Autor: cirrus
"Nie zabijajcie nas!"
Uæytkownik "jazn" <zazolc@gesia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:juyvo0ebi3ip.19bmmpzz00m0c$.dlg40tude.net...
[...]