Nie zabił cię Hitler, nie zabiły komuchy to wyko ńczą POpierdziuchy!

Data: 2010-01-07 10:41:05
Autor: Antenka
Nie zabił cię Hitler, nie zabiły komuchy to wyko ńczą POpierdziuchy!
PO = EUTANAZJA

Antenka

Data: 2010-01-07 10:45:09
Autor: Woland
Nie zabił cię Hitler, nie zabiły komuchy to w ykończą POpierdziuchy!
Antenka napisał(a):

PO = EUTANAZJA

Taka stara dupa jesteś, że się eutanazji boisz?...

Data: 2010-01-07 10:55:47
Autor: Antenka
On 7 Sty, 19:45, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Antenka napisał(a):

> PO = EUTANAZJA

Taka stara dupa jesteś, że się eutanazji boisz?...

Mały, ja się niczego i nikogo nie boję a takich jak ty powalam na
glebę małym palcem mojej lewej ręki

Antenka

Data: 2010-01-07 19:59:34
Autor: Grzegorz Z.
Nie zabił cię Hitler, nie zabiły komuchy to wykończą POpierdziuchy!
Mały, ja się niczego i nikogo nie boję a takich jak ty powalam na
glebę małym palcem mojej lewej ręki

Nie po to bozia dała dwie zdrowe rączki żeby z nich nie korzystać,
nieprawdaż marzycielu ?!?!

Data: 2010-01-07 10:58:29
Autor: Antenka
Nie zabił cię Hitler, nie zabiły komuchy to w ykończą POpierdziuchy!

 A gdzie waluta EUR obiecana przez PiS w 2009? <

A ty co napity jesteś? Po co ci to ojro hmm? Popatrz jak pięknie żyje
się w Norwegii. Tam nikt nie marzy o ojro tak jak ty misiu Jogi.

Antenka

Data: 2010-01-07 11:21:02
Autor: Antenka
On 7 Sty, 20:07, "John Green" <jgr...@news.united.world> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:55ad8f12-33dc-4aaf-b157-89c48da4a1f4a15g2000yqm.googlegroups.com...

> Popatrz jak pięknie żyje

Albinie Siwaku
pierdol się na ryja
mnie się żyje jeszcze gorzej niż za komuny, która była zła i w okół tworzyła
jeno zło.
Ale to gówno PiS, Samoobrona, LPR, SLD to jeszcze gorsza chujnia niż PZPR

Tfu!

> się w Norwegii. Tam nikt nie marzy o ojro tak jak ty misiu Jogi.

Co ty kurwa w ogóle porównujesz?
przyćpana jesteś?

Tfu!

Wyjedź stąd dobrze ci radzę. Nie, ja nie ćpam.

Antenka

Data: 2010-01-07 12:05:04
Autor: Antenka
On 7 Sty, 20:36, "John Green" <jgr...@news.united.world> wrote:
U ytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisa w wiadomo cinews:a34a857b-2c7a-48fd-9df7-e613270b4281l30g2000yqb.googlegroups.com...

> Wyjed st d dobrze ci radz . Nie, ja nie pam.

A ja nie pij
Spierdalaj z naszego kraju Rzydzie Albinie Siwaku.

Ha ha ha ha ha - tak jest! Jogi, Albin Siwak już dawno w glebie leży!

Data: 2010-01-08 08:56:42
Autor: awe
Nie zabił cię Hitler, nie zabiły komuchy to wykończą POpierdziuchy!
Zapytaj DONKA przeciez PiS nie rzadzi
awe

Data: 2010-01-08 14:15:31
Autor: =heŽsk=
Nie zabił cię Hitler, nie zabiły komuchy to wykończš POpierdziuchy!
On Thu, 7 Jan 2010 10:41:05 -0800 (PST), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

PO = EUTANAZJA

 PiS = samoeutanazja ;o)))

--

 HeSk

"Nieprawdš jest, jakoby Internet był ziemiš niczyjš

http://bezswiatel.4.pl/

Nie zabił cię Hitler, nie zabiły komuchy to wyko ńczą POpierdziuchy!