Nie zaczepiać rowerzysty

Data: 2018-06-03 23:19:29
Autor: radekp@konto.pl
Nie zaczepiać rowerzysty
Fajnie - zawiasy za zabójstwo.

Rok więzienia w zawieszeniu za pobicie rowerzysty. Poszkodowany zmarł w
szpitalu

Rok więzienia w zawieszeniu na trzy lata dla rowerzysty, który uderzył
pieszego. Pokrzywdzony mężczyzna zmarł po kilku dniach w szpitalu. Sąd Okręgowy
w Szczecinie uznał w poniedziałek, że rowerzysta działał nieumyślnie i nie
chciał spowodować ciężkiego uszczerbku na zdrowiu.

http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-05-14/rok-wiezienia-w-zawieszeniu-za-pobicie-rowerzysty-poszkodowany-zmarl-w-szpitalu/?ref=series

Data: 2018-06-03 23:43:56
Autor: PiteR
Nie zaczepiać rowerzysty
na  ** p.m.s **  radekp@konto.pl pisze tak:

[...]

Nie dość, że był w szpitalu to jeszcze wyrok dostał?

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-06-04 00:58:39
Autor: Akarm
Nie zaczepiać rowerzysty
W dniu 2018-06-04 o 00:43, PiteR pisze:
[...]

A jakiego samochodu to dotyczy? No bo skoro grupa o samochodach, to chyba nie mamy do czynienia z idiotą, który pisze bez związku z samochodem, prawda?
--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-06-04 10:06:10
Autor: radekp@konto.pl
Nie zaczepiać rowerzysty
Mon, 4 Jun 2018 00:58:39 +0200, w <5b1472a0$0$692$65785112@news.neostrada.pl>,
Akarm <akarmWYWAL@wp.pl> napisał(-a):

A jakiego samochodu to dotyczy? No bo skoro grupa o samochodach, to chyba nie mamy do czynienia z idiotą, który pisze bez związku z samochodem, prawda?

Idź się odróżniasz chodnik od jezdni.

Data: 2018-06-04 00:09:58
Autor: Akarm
Nie zaczepiać rowerzysty
W dniu 2018-06-03 o 23:19, radekp@konto.pl pisze:
[NTG]

Dasz radę uzasadnić, dlaczego o wyroku za pobicie piszesz na grupie o samochodach?

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-06-04 09:32:54
Autor: RadoslawF
Nie zaczepiać rowerzysty
W dniu 2018-06-03 o 23:19, radekp@konto.pl pisze:

http://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2018-05-14/rok-wiezienia-w-zawieszeniu-za-pobicie-rowerzysty-poszkodowany-zmarl-w-szpitalu/?ref=series

Jeden tuman napisał a drugi tuman zlinkował.
Nie pobili rowerzystę tylko rowerzysta w szarpaninie z pieszym
uderzył go i przewrócił. Pieszy zmarł po kilku dniach w szpitalu.

Pozdrawiam

Data: 2018-06-04 10:08:20
Autor: radekp@konto.pl
Nie zaczepiać rowerzysty
Mon, 4 Jun 2018 09:32:54 +0200, w <pf2pv9$cg6$1@node2.news.atman.pl>, RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

> [...]

Nie pobili rowerzystę tylko rowerzysta w szarpaninie z pieszym
uderzył go i przewrócił. Pieszy zmarł po kilku dniach w szpitalu.

W tytule zapewne jest błąd.
Trzeba być tumanem, aby się tego czepiać.

Data: 2018-06-04 11:45:20
Autor: J.F.
Nie zaczepiać rowerzysty
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:vns9hdlf2tm0gejjin4snvaitlevv3ia8b@4ax.com...
> [...]

Nie pobili rowerzystę tylko rowerzysta w szarpaninie z pieszym
uderzył go i przewrócił. Pieszy zmarł po kilku dniach w szpitalu.

Ale dalej nie czytales

Trzeba być tumanem, aby się tego czepiać.

Ale wyszlo jak w Radiu Erewan.

No coz, jak taki jeden we Wroclawiu przewrocil pieszego, to prokuratura nie dopatrzyla sie jego winy.
Ale on byl rowniejszy.

Sprawiedliwosc go dopadla, bo teraz sam walczy o zycie, przez co nie mogl zwrocic nagrod, ktore slusznie mu sie nalezaly.

J.

Data: 2018-06-04 13:44:00
Autor: radekp@konto.pl
Nie zaczepiać rowerzysty
Mon, 4 Jun 2018 11:45:20 +0200, w <5b150a30$0$670$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]

Sprawiedliwosc go dopadla, bo teraz sam walczy o zycie, przez co nie mogl zwrocic nagrod, ktore slusznie mu sie nalezaly.

A to ciekawe -- to jakiś dojnozmianowiec?

Data: 2018-06-04 14:49:13
Autor: J.F.
Nie zaczepiać rowerzysty
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gf9ahdpqckerd8308lk3bpgusbsisng0k2@4ax.com...
> [...]

mogl zwrocic nagrod, ktore slusznie mu sie nalezaly.

A to ciekawe -- to jakiś dojnozmianowiec?

Jackiewicz.

ale ponoc zwrocil

https://dorzeczy.pl/kraj/64737/Dawid-Jackiewicz-oddal-nagrode-Reakcja-internautow-bezcenna.html

J.

Data: 2018-06-05 10:40:14
Autor: radekp@konto.pl
Nie zaczepiać rowerzysty
Mon, 4 Jun 2018 14:49:13 +0200, w <5b153549$0$613$65785112@news.neostrada.pl>,

>A to ciekawe -- to jakiś dojnozmianowiec?

Jackiewicz.
ale ponoc zwrocil
https://dorzeczy.pl/kraj/64737/Dawid-Jackiewicz-oddal-nagrode-Reakcja-internautow-bezcenna.html

OK. Sądziłem, że piszesz o tym sędzi wyjeżdżającym z bramy, którego trafił
rowerzysta na ścieżce (czy jak kto woli sędzia trafił rowerzystę).

Data: 2018-06-04 13:21:50
Autor: RadoslawF
Nie zaczepiać rowerzysty
W dniu 2018-06-04 o 10:08, radekp@konto.pl pisze:

Mon, 4 Jun 2018 09:32:54 +0200, w <pf2pv9$cg6$1@node2.news.atman.pl>, RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

W dniu 2018-06-03 o 23:19, radekp@konto.pl pisze:

Jakie ciekawe treści niesie ten fragment że zdecydowałeś się
go zacytować?
[...]

Tumanem trzeba być aby coś takiego linkować w dodatku na niewłaściwej grupie.

Pozdrawiam

Data: 2018-06-04 13:53:48
Autor: radekp@konto.pl
Nie zaczepiać rowerzysty
Mon, 4 Jun 2018 13:21:50 +0200, w <pf37ch$ov1$1@node2.news.atman.pl>, RadoslawF
<radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

W dniu 2018-06-04 o 10:08, radekp@konto.pl pisze:

Jakie ciekawe treści niesie ten fragment że zdecydowałeś się
go zacytować?

Widocznie nie zrozumiałeś.

> W tytule zapewne jest błąd.
> Trzeba być tumanem, aby się tego czepiać.

Tumanem trzeba być aby coś takiego linkować w dodatku na niewłaściwej grupie.

No. A teraz spierdalaj.

Data: 2018-06-04 16:53:25
Autor: RadoslawF
Nie zaczepiać rowerzysty
W dniu 2018-06-04 o 13:53, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Zdecydowanie nie. Masz okazję wyjaśnić.

[...]

Sam spierdalaj. Możesz nawet w podskokach.

Pozdrawiam

Data: 2018-06-04 15:46:10
Autor: LEPEK
Nie zaczepiać rowerzysty
W dniu 04.06.2018 o 10:08, radekp@konto.pl pisze:

W tytule zapewne jest błąd.
Trzeba być tumanem, aby się tego czepiać.

Jasne.
Wyzwiska za zwrócenie uwagi na błąd i NTG.
Żegnam.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2018-06-05 10:40:57
Autor: radekp@konto.pl
Nie zaczepiać rowerzysty
Mon, 4 Jun 2018 15:46:10 +0200, w <pf3fqo$g6r$1@node1.news.atman.pl>, LEPEK
<gdzies@wsi.pl> napisał(-a):

W dniu 04.06.2018 o 10:08, radekp@konto.pl pisze:

> W tytule zapewne jest błąd.
> Trzeba być tumanem, aby się tego czepiać.

Jasne.
Wyzwiska za zwrócenie uwagi na błąd i NTG.

Wyzwiska za wyzwiska. Niech burak spada.

Żegnam.

Pa.

Data: 2018-06-08 16:11:44
Autor: neelix
Nie zaczepiać rowerzysty

Użytkownik "LEPEK" <gdzies@wsi.pl> napisał w wiadomości news:pf3fqo$g6r$1node1.news.atman.pl...
[...]

Coraz więcej bezczelnych ignorantów z gębą od ucha do ucha. Jak udowodnisz, że idiota to cię z błotem zmiesza.

neelix

Data: 2018-06-06 22:12:17
Autor: PiteR
Nie zaczepiać rowerzysty
na  ** p.m.s **  radekp@konto.pl pisze tak:

W tytule zapewne jest błąd.
Trzeba być tumanem, aby się tego czepiać.

Trzeba być debilem żeby nie umieć zwięźle opowiedzieć co się stało.

Nie masz pojęcia co wypisuja w moim lokalnym brukowcu.
Do tego dochodzi oj żeby czasem przypadkiem kogoś nie zniesławić
lub za friko nie zareklamować.

"Dziś w jednej z olsztyńskich firm doszło do wypadku.
Wypadkowi uległ pracownik. Miał dwie ręce i dwie nogi.
Acha jeszcze oczy miał i uszy. Wywrotka z jednej z
olsztyńskich firm najechała mu na mały palec".

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2018-06-08 16:07:50
Autor: neelix
Nie zaczepiać rowerzysty

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:pf2pv9$cg6$1node2.news.atman.pl...
[...]

Autorowi postu wszystko jedno byle znowu zaistnieć i pobredzić.

neelix

Data: 2018-06-10 22:21:38
Autor: radekp@konto.pl
Nie zaczepiać rowerzysty
Fri, 8 Jun 2018 16:07:50 +0200, w <5b1a8db7$0$693$65785112@news.neostrada.pl>,
"neelix" <aneelix@wp.pl> napisał(-a):

Autorowi postu wszystko jedno byle znowu zaistnieć i pobredzić.

Widzę, że wchodzisz na wyższy poziom pieniactwa.
A wycierasz pianę czy z nią śpisz?

Data: 2018-06-04 16:59:27
Autor: Bok
Nie zaczepiać rowerzysty
[...]

nie dość że jechał w niewłaściwym miejscu, pieszy zwraca mu uwagę a ten wali w pysk z zamiarem... no właśnie: jaki jest zamiar walącego w pysk? bo to nie był policzek...

nie kuwa poddaje się, nie rozumiem...

Nie zaczepiać rowerzysty