Nie zagłosuję na PiS

Data: 2011-10-07 07:50:50
Autor: Przemysław W
Nie zagłosuję na PiS
Nie chcę, by o bezpieczeństwo moje i moich bliskich dbała Beata Kempa jako szefowa MSWiA, a Beata Szydło jako minister finansów pilnowała mego portfela. Nie zagłosuję na PiS, bo nie chcę, by edukacją moich dzieci zarządzał Zbigniew Girzyński, kulturą - Artur Górski, a szkolnictwem wyższym - Marek Kuchciński. Nie chcę armii pod zwierzchnictwem Antoniego Macierewicza.

Nie zagłosuję na PiS, bo nie sądzę, jak Zbigniew Ziobro, że sprawiedliwość polega na polowaniu na niewinnych ludzi. Nie chcę odczuwać piekącego wstydu, gdy na światowej arenie moje państwo reprezentować będzie Anna Fotyga. Nie chcę rządu, którego premier obraża głowy innych państw.

Nie chcę państwa scentralizowanego i wszechwładnego. Państwa, w którym podejrzliwie patrzy się na biznes, bo "jeśli ktoś ma pieniądze, to skądś je ma". Państwa nieufnego wobec obywateli, w którym naukę Kościoła i religię przeobraża się w ideologię nienawiści. Nie chcę powtórki IV RP, w której gromi się łże-elity, lumpenliberałów, sędziów, lekarzy i media. To już było i wystarczy.

Nie chcę państwa, gdzie możliwa jest każda amoralna koalicja, kiedyś z Lepperem i Giertychem, dziś z kibolami i Radiem Maryja. Nie chcę rządów ludzi, którzy opozycję rozumieli jako stan permanentnego rokoszu przeciw rządowi i "prezydentowi wybranemu przez nieporozumienie". Nie chcę państwa, którego premier deklaruje koniec wojny polsko-polskiej, ale dopiero, jak "my wygramy".

Dlatego nie chcę, by "oni" wygrali. Nie zagłosuję na PiS.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,10425486,Nie_zaglosuje_na_PiS.html#ixzz1a4X5XJVL

Ja też nie zagłosuje na pic!

Przemek

--

"Głos na Jarosława Kaczyńskiego będzie głosem na kandydata najwyższego ryzyka dla kraju.
Będzie głosem przeciwko Polsce!"

http://www.youtube.com/watch?v=K2isBQSYTl0

Data: 2011-10-06 22:55:49
Autor: J-23
Nie zagłosuję na PiS
On 7 Paź, 07:50, Przemysław W <bro my RP przed pi...@op.pl> wrote:
Nie chc , by o bezpiecze stwo moje i moich bliskich dba a Beata Kempa jako
szefowa MSWiA, a Beata Szyd o jako minister finans w pilnowa a mego
portfela. Nie zag osuj na PiS, bo nie chc , by edukacj moich dzieci
zarz dza Zbigniew Girzy ski, kultur - Artur G rski, a szkolnictwem
wy szym - Marek Kuchci ski. Nie chc armii pod zwierzchnictwem Antoniego
Macierewicza.

Nie zag osuj na PiS, bo nie s dz , jak Zbigniew Ziobro, e sprawiedliwo
polega na polowaniu na niewinnych ludzi. Nie chc odczuwa piek cego wstydu,
gdy na wiatowej arenie moje pa stwo reprezentowa b dzie Anna Fotyga. Nie
chc rz du, kt rego premier obra a g owy innych pa stw.

Nie chc pa stwa scentralizowanego i wszechw adnego. Pa stwa, w kt rym
podejrzliwie patrzy si na biznes, bo "je li kto ma pieni dze, to sk d je
ma". Pa stwa nieufnego wobec obywateli, w kt rym nauk Ko cio a i religi
przeobra a si w ideologi nienawi ci. Nie chc powt rki IV RP, w kt rej
gromi si e-elity, lumpenlibera w, s dzi w, lekarzy i media. To ju by o
i wystarczy.

Nie chc pa stwa, gdzie mo liwa jest ka da amoralna koalicja, kiedy z
Lepperem i Giertychem, dzi z kibolami i Radiem Maryja. Nie chc rz d w
ludzi, kt rzy opozycj rozumieli jako stan permanentnego rokoszu przeciw
rz dowi i "prezydentowi wybranemu przez nieporozumienie". Nie chc pa stwa,
kt rego premier deklaruje koniec wojny polsko-polskiej, ale dopiero, jak "my
wygramy".

Dlatego nie chc , by "oni" wygrali. Nie zag osuj na PiS.

Wi cej...http://wyborcza.pl/1,75968,10425486,Nie_zaglosuje_na_PiS.html#ixzz1a4...

Ja te nie zag osuje na pic!

Przemek

--

"G os na Jaros awa Kaczy skiego b dzie g osem na kandydata najwy szego
ryzyka dla kraju.

http://www.youtube.com/watch?v=K2isBQSYTl0

na pic - nigdy w zyciu

Data: 2011-10-07 08:32:03
Autor: wiesiaczek
Nie zagłosuję na PiS
 wrote:
[...]
Nie zagłosuję na PiS, bo nie sądzę, jak Zbigniew Ziobro, że sprawiedliwość
polega na polowaniu na niewinnych ludzi.[...]

Warto się tak publicznie onanizować?

Gdyby wybory ,mogły coś zmienić to już dawno byłyby zakazane

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

Data: 2011-10-07 08:37:34
Autor: abrh
Nie zagłosuję na PiS
po co ty mam potrzebny

Data: 2011-10-07 13:54:25
Autor: obserwator
Nie zagłosuję na PiS
wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisał(a):
 wrote:
[...]
> Nie zagłosuję na PiS, bo nie sądzę, jak Zbigniew Ziobro, że sprawiedliwość
> polega na polowaniu na niewinnych ludzi.[...]

Warto się tak publicznie onanizować?

Gdyby wybory ,mogły coś zmienić to już dawno byłyby zakazane

powtarzasz w bezmyslny sposob tylko slogany. Ggyby nie mogly nic zmienic, to
komuchy tak by sie nie napalaly i nie atakowaly tak wsciekle PiS, ktory jest
partia antysystemowa - wiec dla nich bardzo niebezpieczna.

Data: 2011-10-07 13:00:37
Autor: raff
Nie zagłosuję na PiS
Nie. Serio ?

R.

Data: 2011-10-07 15:46:13
Autor: stevep
Nie zagłosuję na PiS
Dnia 07-10-2011 o 13:00:37 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

Nie. Serio ?

R.
Przecież to oczywiste. Serio, kto by chciał u władzy oszołomów?

--
stevep

Nie zagłosuję na PiS