Nie zajebieta nam kasy

Data: 2012-03-16 19:28:43
Autor: pluton
Nie zajebieta nam kasy
mowi jakis prymus. non possumus.

Nullification

Data: 2012-03-16 19:35:27
Autor: jadryś
Nie zajebieta nam kasy
W dniu 2012-03-16 19:28, pluton pisze:
mowi jakis prymus. non possumus.

Mam nadzieję że w takiej mowie nie reprezentuje poglądów całego Kościoła.

Data: 2012-03-16 22:26:48
Autor: Lorn
Nie zajebieta nam kasy
W dniu 2012-03-16 19:35, jadryś pisze:
W dniu 2012-03-16 19:28, pluton pisze:
mowi jakis prymus. non possumus.

Mam nadzieję że w takiej mowie nie reprezentuje poglądów całego Kościoła.

Też mam taką nadzieję, ale jak to mówią... Nadzieja matką głupich. Możemy być pewni, że działa wytoczą. :>

Data: 2012-03-17 12:37:10
Autor: jadryś
Nie zajebieta nam kasy
W dniu 2012-03-16 22:26, Lorn pisze:
[...]

Daj spokój, Kościół to środowisko zróżnicowane i nie wszyscy w nim gonią za kasą. I nie wszyscy mają czelność *żądać* jałmużny..

Data: 2012-03-16 22:28:08
Autor: Lorn
Nie zajebieta nam kasy
W dniu 2012-03-16 19:28, pluton pisze:
mowi jakis prymus. non possumus.

Raczej strach, przed ujawnieniem ilu mają wiernych.

Data: 2012-03-16 23:11:29
Autor: pluton
Nie zajebieta nam kasy
> mowi jakis prymus. non possumus.

Raczej strach, przed ujawnieniem ilu mają wiernych.

Wychodzi ze 39%

Nullification

Nie zajebieta nam kasy