Nie zapalę jutro świeczki ruskiej swołoczy za...

Data: 2010-05-10 17:48:52
Autor: komunista0
Nie zapalę jutro świeczki ruskiej swołoczy za...
brak słowa przepraszam ze strony ruskiego - za ostanie 50 lat pzremocy
i zbrodni wobec mojego kraju

nie zapalę jutro świeczki ruskiej swołoczy za to że nikt nie
przeprosił do dzisiaj mojej żyjacej Mamy za to że 10 kwietnia 1940
roku została wywieziona na sybir

nie zapalę jutro świeczki ruskiej swołoczy za to że nikt nie
przeprosił do dzisiaj mojej rodziny za stalinowskie represje

postawię za to  jutro demonstracyjnie świeczkę przed wejściem do
redakcji GWnianej na gazety na Solnym we Wrocławiu

O widzisz, przynajmniej bez schizy i prosto z mostu nie tak jak twoi idole, którzy proszą o następny Katyń czy zsyłki na sybir. "kochamy naród rosyjski, ale nie władzę":-)()()()()()()(

--

Nie zapalę jutro świeczki ruskiej swołoczy za...