Nie zapaciem podatku od kupna samochodu

Data: 2013-09-18 08:24:35
Autor: animfcb
Nie zapaciem podatku od kupna samochodu
Witam, mam pytanie...

Kupiem auto jako w czerwcu 2011 roku za cen 2.500. Nie zapaciem podatku od kupna auta 2% do dzi, czyli ju 2 lata. Samochodu nie przerejestowaem na siebie przez te 2 lata i dzi go sprzedaem dalej. Musz dowiedzie si jak to wyglda z urzdem skarbowym. Mgbym i do urzdu i zapaci podatek, czeka na kar (zapewne wgniatajc mnie w ziemie), ale nie mam umowy kupna sprzeday poprzedniej transakcji (gdy go kupowaem) bo oddaem j dzi nowemu nabywcy (normalne przy sprzeday nieprzerejestrowanego auta). Co powinienem zrobi, by na tym jako, jeli jest taka moliwo dobrze wyjsc?

Prosibym bardzo o odpowied

Data: 2013-09-18 22:25:23
Autor: .B:artek.
W dniu 18 wrz 2013 17:24, animfcb@o2.pl pisze:
[...]

Dzwonisz do gocia, ktremu sprzedae samochd, i prosisz o kopi umowy, ktr mu dae. Nastpnie wypeniasz potrzebne kwity i pacisz ten podatek + odsetki za 2 lata. Odsetki od zalegoci skarbowych s ciut wysze ni zwyke, sprawd. cznie - liczc na szybko - co koo stwy. I to si nazywa "czynny al" - te moesz sobie wygoogla. Jak tak zrobisz, to US nie powinien Ci dowali adnej kary.

--
..B:artek.

Data: 2013-09-19 05:17:11
Autor: Jacek
W dniu 2013-09-18 22:25, .B:artek. pisze:
 I to si nazywa "czynny al" - te moesz sobie wygoogla. Jak
tak zrobisz, to US nie powinien Ci dowali adnej kary.
To nie wystarczy na "czynny al". Trzeba rwnoczenie zoy odpowiednie pismo do US, bo u nich samo niezapacenie podatku to piku. Niezoenie deklaracji jest wykroczeniem/przestpstwem karno-skarbowym i tu mona oberwa.
Jacek

Data: 2013-09-19 12:24:04
Autor: J.F
Nie zapaciem podatku od kupna samochodu
Uytkownik "Jacek"  napisa w wiadomoci
[...]

A dawniej bylo tak, ze urzedy rejestrujace przekazywaly liste samochodow do US.
Wiec moze warto sie pospieszyc.

Choc z drugiej strony ... na takiej zbiorczej liscie chyba nie ma miejsca na dwie umowy, wiec jesli nastepca zaplaci, to moze sie zgubi ....

J.

Data: 2013-09-19 16:27:55
Autor: Jacek
Nie zap�aci�em podatku od kupna sam ochodu
W dniu 2013-09-19 12:24, J.F pisze:
  to moze sie zgubi ...

Z tym "może się zgubi" to trzeba uważać.
Zasadniczo podatki przedawniają się po 5 latach, ALE:
te 5 lat każdy liczy, jak chce. Urząd liczy od chwili, gdy się sprawa wyda, a podatnik od dnia, kiedy nagrzeszył. W sytuacji konfliktowej przedawnienie może nie być takie oczywiste.
Jacek

Data: 2013-09-19 22:49:35
Autor: .B:artek.
W dniu 19 wrz 2013 16:27, Jacek pisze:
[...]

Bez przesady. 5 lat od końca roku, w którym powstało zobowiązanie podatkowe. Zobowiązanie powstało w momencie zakupu samochodu w czerwcu 2011 r. Czyli przedawni się 1 stycznia 2017 r.

--
..B:artek.

Data: 2013-09-19 04:27:18
Autor: animfcb
Nie zapaciem podatku od kupna samochodu
Umowa kupna - sprzeday jest potrzebna do zoenia czy pokazania w Urzedzie Skarbowym czy potrzebna tylko dla mnie, bym przypomnia sobie dat umowy? Pytam, bo moe by ciko nawet o kopi..

Data: 2013-09-20 08:55:19
Autor: tck
Nie zapaciem podatku od kupna samochodu

Uytkownik <animfcb@o2.pl> napisa w wiadomoci news:f21a56c7-b1f4-489a-8636-ece381623defgooglegroups.com...
Umowa kupna - sprzeday jest potrzebna do zoenia czy pokazania w Urzedzie Skarbowym czy potrzebna tylko dla mnie, bym przypomnia sobie dat umowy? Pytam, bo moe by ciko nawet o kopi..

musisz pokazac w US, tam pani popatrzy na cene w umowie, wyciagnie katalog i powie 'za malo', nastepnie policzy kwote PCC wg ceny z katalogu...

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2013-09-20 07:34:25
Autor: masti
Nie zapaciem podatku od kupna samochodu
Dnia pięknego Fri, 20 Sep 2013 08:55:19 +0200 osobnik zwany tck napisał:

Użytkownik <animfcb@o2.pl> napisał w wiadomości
news:f21a56c7-b1f4-489a-8636-ece381623defgooglegroups.com... Umowa
kupna - sprzedaży jest potrzebna do złożenia czy pokazania w Urzedzie
Skarbowym czy potrzebna tylko dla mnie, bym przypomniał sobie datę
umowy? Pytam, bo może być ciężko nawet o kopię..

musisz pokazac w US, tam pani popatrzy na cene w umowie, wyciagnie
katalog i powie 'za malo', nastepnie policzy kwote PCC wg ceny z
katalogu...

nie wmawiaj głupot ludziom bo potem będą tak robić. PCC jest Twoją *deklaracją* i urzędnik ma obowiązek ja przyjąć. Może potem wszcząć postępowanie ale musi mieć ku temu powody. Jak nie chce przyjąć to natychmiast składasz skargę na to, że nie przyjął. Jeśli nie chce Ci dać odmowy na piśmie to jeszcze na to, ze nie dał.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-09-20 09:52:35
Autor: tck
Nie zapłaciłem podatku od kupna samochodu

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:l1gtq1$bgm$3dont-email.me...
[...]

w 2010 jak ostatnio kupowalem od osoby fizycznej i musialem placic PCC tak to wygladalo w 2US w Lublinie.
Mialem na szczescie fakture marze z komisu poprzedniego wlasciciela i pani od niechcenia rzucila 'niech bedzie' a przy stanowisku obok ktos ostro dyskutowal i zdjeciami sie posilkowal ze samochod uszkodzony i stad taka wartosc.
z tego co pamietam to na drzwiach byla kartka zeby PRZED wypelnieniem deklaracji 'zweryfikowac', umowa byla potrzebna do wgladu
zaznaczam- bylo to 3 lata temu

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2013-09-20 08:06:29
Autor: masti

napisał:

[...]

czyli urzędnicy informują petentów o konieczności poświadczenia nieprawdy. To już kompletne przegięcie. do tego jeśli masz fakturę VAT-marża to po co ci PCC? PCC jest tylko przy zakupach bez faktury

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-09-20 19:13:23
Autor: tck

napisał:

[...]

faktura marza byla nie na mnie tylko poprzedniego wlasciciela, on nie przerejestrowal na siebie dlatego mialem tez jego dowod zakupu

zachecam do lektury:
http://net4car.pl/zakup-samochodu/jak-i-kiedy-zaplacic-pcc-3-podatek-od-zakupu-samochodu

"Chcąc uniknąć konieczności składania korekty zeznania powinniśmy też sprawdzić rynkową cenę kupionego pojazdu. Mimo tego, że mogliśmy kupić samochód taniej, a może drożej, niże cena rynkowa – to ona będzie brana przez urzędnika jako podstawa do ustalenia tego 2% podatku."

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2013-09-20 17:28:45
Autor: masti

napisał:

[...]

możesz zapytać się i posłuchać nawet wróżki. Twój wybór. Tylko nie próbuj nikomu wmawiać, że tak ma być. Urzędnik przyjmujący PCC ma je przyjąć i już. Kontorla skarbowa później to co innego. Ale nie wolno mu namawiać do zmiany deklaracji.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-09-20 10:21:46
Autor: Tomasz Wjtowicz
W dniu 2013-09-20 08:55, tck pisze:

[...]

Bo tylko idiota zania cen na umowie, mylc, e oszuka w ten sposb fiskus.

Jak ostatnio kupowaem samochd, cena jak zapaciem i bya na papierze bya wysza od katalogowej (pierwszy waciciel, ekstra bajery itp.). Poszedem z tym do US, a miy pan z US kaza mi wpisa cen z katalogu a nie z umowy i w efekcie zapaciem mniej.

Data: 2013-09-20 08:36:31
Autor: masti
Nie zapaciem podatku od kupna samochodu
Dnia pięknego Fri, 20 Sep 2013 10:21:46 +0200 osobnik zwany Tomasz
Wójtowicz napisał:

[...]

Bo tylko idiota zaniża cenę na umowie, myśląc, że oszuka w ten sposób
fiskus.

Jak ostatnio kupowałem samochód, cena jaką zapłaciłem i była na papierze
była wyższa od katalogowej (pierwszy właściciel, ekstra bajery itp.).
Poszedłem z tym do US, a miły pan z US kazał mi wpisać cenę z katalogu a
nie z umowy i w efekcie zapłaciłem mniej.

czyli też poświadczyłeś nieprawdę

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-09-20 10:47:13
Autor: Ergie
Użytkownik "masti"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l1h1ef$bgm$5@dont-email.me...

czyli też poświadczyłeś nieprawdę

Dokładnie :-)
Tak czytam i czytam i oczom nie wierzę. Gdzie Wy mieszkacie skoro macie urzędników którzy sami na siebie kręcą bicz. Jak urzędnik może namawiać do łamania prawa? Za takie coś idą od razu do zwolnienia.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2013-09-20 09:10:31
Autor: AZ
On 2013-09-20, Ergie <ergie@spam.pl> wrote:
[...]

Ja sie zastanawiam gdzie Ty mieszkasz skoro uwazasz ze urzednik pojdzie
do zwolnienia :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-09-20 12:11:44
Autor: Ergie
Użytkownik "AZ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l1h3e7$ajf$3@node2.news.atman.pl...

Ja sie zastanawiam gdzie Ty mieszkasz skoro uwazasz ze urzednik pojdzie
do zwolnienia :-)

W Polsce :-) Pracowałem przez rok w US i wiem jak to wygląda. Wystarczy jedna skarga i już po premii, trzy skargi to nagana, dwie albo trzy nagany = dyscyplinarka.

Takie rzeczy jak mówienie petentowi że ma we wniosku za małą albo za dużą kwotę to były 10 lat temu gdy urzędnicy rzeczywiście czuli się jak święte krowy. Teraz urzędnik nie ma wyboru i musi przyjąć deklarację taką jaka jest. Co najwyżej _inny_ wydział wezwie obywatela do złożenia wyjaśnień.

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2013-09-20 21:32:23
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-09-20 12:11, Ergie pisze:
Takie rzeczy jak mówienie petentowi że ma we wniosku za małą albo za
 dużą kwotę to były 10 lat temu

I to właśnie chciałem dodać że jakoś tak 10 lat temu tak było ponieważ
sam byłem tak potraktowany że zostałem skasowany z katalogu a nie z
kwoty z umowy.

Ale przy okazji zastanawiam się jak potraktowano kupca któremu jakieś
około 15 lat temu sprzedałem Fiata 125 kombi na chodzie z silnikiem od
poloneza i skrzynia biegów 5, za kilka paletek jajek. I to było w umowie :)
--
http://niewygodne.info.pl/index.htm
Prof. Witold Kieżun:"Smutno mi, że umieram jednak nie w tej Polsce,

Data: 2013-09-24 00:26:56
Autor: Gotfryd Smolik news
Nie zapłaciłem podatku od kupna samoc hodu
On Fri, 20 Sep 2013, Krzysztof 45 wrote:

Ale przy okazji zastanawiam si jak potraktowano kupca ktremu jakie
okoo 15 lat temu sprzedaem Fiata 125 kombi na chodzie z silnikiem od
poloneza i skrzynia biegw 5, za kilka paletek jajek. I to byo w umowie :)

  Akurat na .podatki lecia wtek m.in. o sprawie rozrnienia dwu
umw sprzeday skompensowanych potrceniem od umowy zamiany.
  Moe le zaklasyfikowalicie t umow? ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-09-20 11:01:45
Autor: RoMan Mandziejewicz
Nie zapaciem podatku od kupna samochodu
Hello Ergie,

Friday, September 20, 2013, 10:47:13 AM, you wrote:

czyli te powiadczye nieprawd
Dokadnie :-)
Tak czytam i czytam i oczom nie wierz. Gdzie Wy mieszkacie skoro macie
urzdnikw ktrzy sami na siebie krc bicz. Jak urzdnik moe namawia do
amania prawa? Za takie co id od razu do zwolnienia.

adnych zwolnie - to powszechna praktyka od dziesitek lat. Licz si
tylko przychody do budetu a bicze krc na siebie petenci, godzc si
na takie praktyki.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-09-20 13:55:19
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-09-20 10:36, masti pisze:
> [...]
>Poszedłem z tym do US, a miły pan z US kazał mi wpisać cenę z katalogu a
>nie z umowy i w efekcie zapłaciłem mniej.

A gdzie konkretnie? Podstawą podatku PCC nie jest przecież cena sprzedaży.

--
Liwiusz

Data: 2013-09-20 12:05:28
Autor: masti
Nie zapaciem podatku od kupna samochodu
Dnia pięknego Fri, 20 Sep 2013 13:55:19 +0200 osobnik zwany Liwiusz
napisał:

> [...]

czyli też poświadczyłeś nieprawdę

A gdzie konkretnie? Podstawą podatku PCC nie jest przecież cena

to tak się wydaje urzędowi. W sumie to się powinno zaskarżyć do TK bo określenie wartości rynkwoej jest nieostre i niezdefiniowane. A już posługiwanie się konkretnymi tabelami konkretnych firm otrzymanymi zapewne bez przetargu to kryminał.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-09-20 15:05:34
Autor: Gotfryd Smolik news
Nie zapaciem podatku od kupna samochodu
On Fri, 20 Sep 2013, masti wrote:

Dnia piknego Fri, 20 Sep 2013 13:55:19 +0200 osobnik zwany Liwiusz
napisa:

A gdzie konkretnie? Podstaw podatku PCC nie jest przecie cena
sprzeday.

to tak si wydaje urzdowi.

  Nie, tak zarzdzi ustawodawca.
  Urzd nie ma wyjcia, musi szuka jako tej "podstawy".
  Dlatego np. wiarygodny dowd niszej ceny z powodu zego
stanu technicznego jest zasadn podstaw do obnienia podstawy
opodatkowania.

W sumie to si powinno zaskary do TK bo
okrelenie wartoci rynkwoej jest nieostre i niezdefiniowane.

  Kiedy w Konstytucji nie napisali, e podatki wolno bra
tylko od zdefiniowanych wartoci ;)

A ju
posugiwanie si konkretnymi tabelami konkretnych firm otrzymanymi
zapewne bez przetargu to krymina.

  Tu bym si zgodzi. Moe z wyjtkiem "przetargu", bo kupienie
katalogu na wolnym rynku nie kwalifikuje si na przetarg.
  Natomiast takie "prywatne wydanie" nie powinno stanowi
podstawy postpowania administracyjnego.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-10-13 15:49:43
Autor: jerzu
Nie zapaciem podatku od kupna samochodu
On Fri, 20 Sep 2013 12:05:28 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

to tak się wydaje urzędowi.

Chyba Tobie.

"Art. 6. 1. Podstawę opodatkowania stanowi:

1) przy umowie sprzedaży – wartość rynkowa rzeczy lub prawa
majątkowego;
(...)
2. Wartość rynkową przedmiotu czynności cywilnoprawnych określa się na
podstawie przeciętnych cen stosowanych w obrocie rzeczami tego samego
rodzaju i gatunku, z uwzględnieniem ich miejsca położenia, stanu i
stopnia zużycia, oraz w obrocie prawami majątkowymi tego samego
rodzaju, z dnia dokonania tej czynności, bez odliczania długów i
ciężarów."

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-10-13 13:57:09
Autor: masti
Dnia pięknego Sun, 13 Oct 2013 15:49:43 +0200 osobnik zwany jerzu napisał:

[...]

to wylicz to dla konkretnego samochodu bez rzeczoznawcy. Zapraszam.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-15 00:55:09
Autor: Gotfryd Smolik news
Nie zapaciem podatku od kupna samochodu
On Sun, 13 Oct 2013, masti wrote:

Dnia piknego Sun, 13 Oct 2013 15:49:43 +0200 osobnik zwany jerzu napisa:

On Fri, 20 Sep 2013 12:05:28 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

to tak si wydaje urzdowi.

Chyba Tobie.

"Art. 6. 1. Podstaw opodatkowania stanowi:

1) przy umowie sprzeday warto rynkowa rzeczy lub prawa majtkowego;
(...)
[...]

to wylicz to dla konkretnego samochodu bez rzeczoznawcy. Zapraszam.

  Obok w ustawie ley przepis o dopuszczalnej tolerancji.
  Zasada jest prosta - w razie odmowy skorygowania wartoci po wezwaniu
przez urzd, urzd ma prawo powoa biegego.
  Jak wycena biegego przekroczy o 30% kwot zapodan przez
skadajcego deklaracj, za biegego paci podatnik.
  Dlatego istotne jest zachowanie wszelkich dowodw ktre mog
wskazywa na powd niszej ceny: zdjcia itede, tudzie
dowody zapaty za remonty i kupione na wymian czci.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-09-20 21:30:56
Autor: Marcin Jan
Wójtowicz napisał:

[...]

nie, po prostu samo się opodatkował.
pozdrawiam
Marcin Jan

Data: 2013-09-19 06:56:06
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-09-18 17:24, animfcb@o2.pl pisze:
[...]

Odpowiedzi ju masz. Ja dodam takie opcje.
Osoby niepenosprawne zwolnione s z podatku PCC.
Jeeli transakcja i podpisanie umowy odbyy si po za granic Polski, te tego podatku nie pacisz.

Tu masz jeszcze troch info
http://forumprawne.org/prawo-finansowe-podatkowe/85143-nie-zaplacony-podatek-od-kupna-samochodu.html
--
Krzysiek

Data: 2013-09-19 07:31:36
Autor: J.F.
Nie zapaciem podatku od kupna samochodu
Dnia Thu, 19 Sep 2013 06:56:06 +0200, Krzysztof 45 napisa(a):
Odpowiedzi ju masz. Ja dodam takie opcje.
Osoby niepenosprawne zwolnione s z podatku PCC.
Jeeli transakcja i podpisanie umowy odbyy si po za granic Polski, te tego podatku nie pacisz.

W umowie zazwyczaj pisze data i miejsce sporzadzenia.

J.

Data: 2013-09-20 03:12:39
Autor: animfcb
Nie zapaciem podatku od kupna samochodu
No to chyba mam may problem, bo samochd "poszed" ju dalej i otrzymanie nawet kopii mojej pierwszej umowy jest niemoliwe.. Czy w takiej sytuacji powinienem moe pj do US, powiedzie, e umowa bya podpisana 1 czerwca 2011 (bo dokadnie nie wiem ktrego dnia) i zapaciem 2500 za auto. Na tej nowej umowie kupna - sprzeday s przecie informacje o aucie, ktry posiadaem.

Data: 2013-09-20 13:07:37
Autor: masti
Nie zapaciem podatku od kupna samochodu
Dnia pięknego Fri, 20 Sep 2013 03:12:39 -0700 osobnik zwany animfcb
napisał:

No to chyba mam mały problem, bo samochód "poszedł" już dalej i
otrzymanie nawet kopii mojej pierwszej umowy jest niemożliwe..

chcesz powiedzieć, że nie zostawiłeś sobie nawet kopii dokumentów przed oddaniem ich następnemu właścicielowi? Samobójca

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-09-20 18:40:10
Autor: cef
masti wrote:

[...]

Ja np też nie zostawiam sobie kopii z każdego drobnego
zakupu: książki, zabawki czy pióra. Widać samochód dla niego to
nieznaczący zakup. Ot potrzebował, to kupił. Znudził się, to sprzedał.
Szczęśliwy człowiek, przepisów nie znał... - jestem w stanie go zrozumieć.

Data: 2013-09-20 09:59:15
Autor: animfcb
Nie zapaciem podatku od kupna samochodu
W dniu pitek, 20 wrzenia 2013 18:40:10 UTC+2 uytkownik cef napisa:
masti wrote:

> chcesz powiedzie, e nie zostawie sobie nawet kopii dokumentw

> przed oddaniem ich nastpnemu wacicielowi? Samobjca

Ja np te nie zostawiam sobie kopii z kadego drobnego

zakupu: ksiki, zabawki czy pira. Wida samochd dla niego to

nieznaczcy zakup. Ot potrzebowa, to kupi. Znudzi si, to sprzeda.

Szczliwy czowiek, przepisw nie zna... - jestem w stanie go zrozumie.

Nie zna przepisw, kupiem po zrobieniu prawa jazdy. Czowiek mody i gupi a teraz sie okazuje, e moe by powany problem.

Data: 2013-09-20 13:28:00
Autor: cef
Uytkownik wrote:
[...]

We podaj w miar sensowne-zblione do rzeczywistych- dane do tej deklaracji,
wpa kwot zaleg z odsetkami (tu musiaby sobie chocia zgrubsza dat przypomnie, eby odsetki liczy)
, wylij czynny al i deklaracj wylij poczt. I jak Ci bd wzywa, to wtedy powiesz, e  nie pamitasz,
albo, e nie masz umowy i niech si urzd martwi co dalej.

Data: 2013-09-20 15:07:25
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 20 Sep 2013, cef wrote:

Uytkownik wrote:
[...]

  Jeszcze raz, powoli i wyranie: W TEJ kolejnoci jak wyej.
  Bo jeszcze ktry wpadnie na pomys eby napierw pj do US (czytaj,
dobrowolnie zapaci mandat)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-09-20 15:03:02
Autor: J.F
Nie zapaciem podatku od kupna samochodu
Uytkownik  napisa w wiadomoci grup
No to chyba mam may problem, bo samochd "poszed" ju dalej
i otrzymanie nawet kopii mojej pierwszej umowy jest niemoliwe..

Sami handlarze sie dobrali :-)

[...]

A VIN i nr rejestracyjny auta pamietasz ?
Ryzyk fizyk - zlozyc deklaracje, wpisac niewyraznie date, 11.09.13 np i moze im umknie wlasciwa data, a komputer stwierdzi ze podatek zaplacono :-)
Ale numery musza sie zgadzac.

Bo tak jak pojdziesz do urzedu, kupilem auto, nie wiem od kogo, nie wiem jakie, sprzedalem nie wiem komu, podatek zalegly chcialem zaplacic - to sie usmieja :-)

J.

Data: 2013-09-20 09:52:51
Autor: animfcb
Nie zapaciem podatku od kupna samochodu
W dniu pitek, 20 wrzenia 2013 15:03:02 UTC+2 uytkownik J.F napisa:
> [...]

Bo tak jak pojdziesz do urzedu, kupilem auto, nie wiem od kogo, nie wiem jakie, sprzedalem nie wiem komu, podatek zalegly chcialem

nie sami handlarze, bo ja nie mam nic wsplnego z handlem autami ;)
VIN jak i nr rejestracyjny pamitam, numer dowodu rejestracyjnego i karty pojazdu rwnie

Data: 2013-09-20 19:23:03
Autor: tck
Nie zapaciem podatku od kupna samochodu

nie sami handlarze, bo ja nie mam nic wsplnego z handlem autami ;)
VIN jak i nr rejestracyjny pamitam, numer dowodu rejestracyjnego i karty pojazdu rwnie

podziwiam Twoja pamiec;)
tyle cyferek zapamietac...

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2013-09-20 14:23:32
Autor: animfcb
Nie zapaciem podatku od kupna samochodu
W dniu pitek, 20 wrzenia 2013 19:23:03 UTC+2 uytkownik tck napisa:

> [...]

>VIN jak i nr rejestracyjny pamitam, numer dowodu rejestracyjnego i karty >pojazdu rwnie

s one wypisane na umowie, ktr sporzdziem podczas sprzeday auta, nie wpade na to? ;)

Data: 2013-09-20 08:54:02
Autor: tᴏ
Nie zapaciem podatku od kupna samochodu
animfcb wrote:

Co powinienem zrobić, by na tym jakoś, jeśli jest taka możliwość dobrze
wyjsc?

Czynny żal.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ