Nie zapłaciłem podatku od kupna samochodu

Data: 2013-09-19 06:56:06
Autor: Krzysztof 45
Nie zapłaciłem podatku od kupna samochodu
W dniu 2013-09-18 17:24, animfcb@o2.pl pisze:
Witam, mam pytanie...

Kupiłem auto jakoś w czerwcu 2011 roku za cenę 2.500. Nie zapłaciłem
podatku od kupna auta 2% do dziś, czyli już 2 lata. Samochodu nie
przerejestowałem na siebie przez te 2 lata i dziś go sprzedałem
dalej. Muszę dowiedzieć się jak to wygląda z urzędem skarbowym.

Odpowiedzi już masz. Ja dodam takie opcje.
Osoby niepełnosprawne zwolnione są z podatku PCC.
Jeżeli transakcja i podpisanie umowy odbyły się po za granicą Polski, też tego podatku nie płacisz.

Tu masz jeszcze trochę info
http://forumprawne.org/prawo-finansowe-podatkowe/85143-nie-zaplacony-podatek-od-kupna-samochodu.html
--
Krzysiek

Data: 2013-09-19 07:31:36
Autor: J.F.
Dnia Thu, 19 Sep 2013 06:56:06 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):
Odpowiedzi już masz. Ja dodam takie opcje.
Osoby niepełnosprawne zwolnione są z podatku PCC.
Jeżeli transakcja i podpisanie umowy odbyły się po za granicą Polski, też tego podatku nie płacisz.

W umowie zazwyczaj pisze data i miejsce sporzadzenia.

J.

Nie zapłaciłem podatku od kupna samochodu