Nie zapłaciłem podatku od kupna samochodu

Data: 2013-09-20 03:12:39
Autor: animfcb
Nie zapłaciłem podatku od kupna samochodu
No to chyba mam mały problem, bo samochód "poszedł" już dalej i otrzymanie nawet kopii mojej pierwszej umowy jest niemożliwe.. Czy w takiej sytuacji powinienem może pójść do US, powiedzieć, że umowa była podpisana 1 czerwca 2011 (bo dokładnie nie wiem którego dnia) i zapłaciłem 2500 za auto. Na tej nowej umowie kupna - sprzedaży są przecież informacje o aucie, który posiadałem.

Data: 2013-09-20 13:07:37
Autor: masti
Nie zapłaciłem podatku od kupna samochodu
Dnia pięknego Fri, 20 Sep 2013 03:12:39 -0700 osobnik zwany animfcb
napisał:

No to chyba mam mały problem, bo samochód "poszedł" już dalej i
otrzymanie nawet kopii mojej pierwszej umowy jest niemoĹźliwe..

chcesz powiedzieć, że nie zostawiłeś sobie nawet kopii dokumentów przed oddaniem ich następnemu właścicielowi? Samobójca

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-09-20 18:40:10
Autor: cef
masti wrote:

[...]

Ja np teĹź nie zostawiam sobie kopii z kaĹźdego drobnego
zakupu: książki, zabawki czy pióra. Widać samochód dla niego to
nieznaczący zakup. Ot potrzebował, to kupił. Znudził się, to sprzedał.
Szczęśliwy człowiek, przepisów nie znał... - jestem w stanie go zrozumieć.

Data: 2013-09-20 09:59:15
Autor: animfcb
W dniu piątek, 20 września 2013 18:40:10 UTC+2 użytkownik cef napisał:
masti wrote:

> chcesz powiedzieć, że nie zostawiłeś sobie nawet kopii dokumentów

> przed oddaniem ich następnemu właścicielowi? Samobójca

Ja np też nie zostawiam sobie kopii z każdego drobnego

zakupu: książki, zabawki czy pióra. Widać samochód dla niego to

nieznaczący zakup. Ot potrzebował, to kupił. Znudził się, to sprzedał.

Szczęśliwy człowiek, przepisów nie znał... - jestem w stanie go zrozumieć.

Nie znał przepisów, kupiłem po zrobieniu prawa jazdy. Człowiek młody i głupi a teraz sie okazuje, że może być poważny problem.

Data: 2013-09-20 13:28:00
Autor: cef
Użytkownik wrote:
[...]

Weź podaj w miarę sensowne-zbliżone do rzeczywistych- dane do tej deklaracji,
wpłać kwotę zaległą z odsetkami (tu musiałbyś sobie chociaż zgrubsza datę przypomnieć, żeby odsetki liczyć)
, wyślij czynny żal i deklarację wyślij pocztą. I jak Cię będą wzywać, to wtedy powiesz, że  nie pamiętasz,
albo, że nie masz umowy i niech się urząd martwi co dalej.

Data: 2013-09-20 15:07:25
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 20 Sep 2013, cef wrote:

Użytkownik wrote:
takiej sytuacji powinienem może pójść do US, powiedzieć, że umowa
była podpisana 1 czerwca 2011 (bo dokładnie nie wiem którego dnia)
[...]

[...]

  Jeszcze raz, powoli i wyraźnie: W TEJ kolejności jak wyżej.
  Bo jeszcze który wpadnie na pomysł żeby napierw pójść do US (czytaj,
dobrowolnie zapłacić mandat)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-09-20 15:03:02
Autor: J.F
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
No to chyba mam mały problem, bo samochód "poszedł" już dalej
i otrzymanie nawet kopii mojej pierwszej umowy jest niemożliwe..

Sami handlarze sie dobrali :-)

[...]

A VIN i nr rejestracyjny auta pamietasz ?
Ryzyk fizyk - zlozyc deklaracje, wpisac niewyraznie date, 11.09.13 np i moze im umknie wlasciwa data, a komputer stwierdzi ze podatek zaplacono :-)
Ale numery musza sie zgadzac.

Bo tak jak pojdziesz do urzedu, kupilem auto, nie wiem od kogo, nie wiem jakie, sprzedalem nie wiem komu, podatek zalegly chcialem zaplacic - to sie usmieja :-)

J.

Data: 2013-09-20 09:52:51
Autor: animfcb
W dniu piątek, 20 września 2013 15:03:02 UTC+2 użytkownik J.F napisał:
> [...]

Bo tak jak pojdziesz do urzedu, kupilem auto, nie wiem od kogo, nie wiem jakie, sprzedalem nie wiem komu, podatek zalegly chcialem

nie sami handlarze, bo ja nie mam nic wspólnego z handlem autami ;)
VIN jak i nr rejestracyjny pamiętam, numer dowodu rejestracyjnego i karty pojazdu również

Data: 2013-09-20 19:23:03
Autor: tck
Nie zapłaciłem podatku od kupna samochodu

nie sami handlarze, bo ja nie mam nic wspólnego z handlem autami ;)
VIN jak i nr rejestracyjny pamiętam, numer dowodu rejestracyjnego i karty pojazdu również

podziwiam Twoja pamiec;)
tyle cyferek zapamietac...

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2013-09-20 14:23:32
Autor: animfcb
W dniu piątek, 20 września 2013 19:23:03 UTC+2 użytkownik tck napisał:

> [...]

>VIN jak i nr rejestracyjny pamiętam, numer dowodu rejestracyjnego i karty >pojazdu również

są one wypisane na umowie, którą sporządziłem podczas sprzedaży auta, nie wpadłeś na to? ;)

Nie zapłaciłem podatku od kupna samochodu