Nie zapomnijcie placic na Caritas !!

Data: 2010-02-10 09:34:17
Autor: cyc
Nie zapomnijcie placic na Caritas !!
Za Onet.pl :
" Tajemnicza sprzedaż posiadłości za 10 tys. zł
10 tys. zł - za taką kwotę wicedyrektor Caritas Archidiecezji Warszawskiej kupiła od kierowanej przez siebie organizacji posiadłość. Ponad sześć tysięcy metrów kwadratowych ziemi i swój rodzinny dom dwie starsze panie podarowały Caritas na cele charytatywne. Jak ustalili reporterzy "UWAGI!" TVN, kobiety chciały żeby powstał tam dom samotnej matki. Ich dar miał służyć potrzebującym. Jak to możliwe, że za bezcen trafił do zastępcy szefa organizacji?
Caritas otrzymuje dom na cel charytatywny

W 2003 r. dwie leciwe już siostry Halina Trzcińska i Helena Gozdek, podarował Caritas Archidiecezji Warszawskiej na cele charytatywne swą rodzinną posiadłość - prawie siedem tysięcy metrów kwadratowych ziemi z domem we wsi Liwki na Podlasiu. Obie siostry nie żyją już od kilku lat.

- Mama chciała, żeby w tym domu powstał jakiś ośrodek, np. dla samotnych matek. Jednak nie trafił on do rąk tych, dla których był przeznaczony - mówi Katarzyna Michaeli, córka Heleny Gozdek.

Wicedyrektor kupuje dom za bezcen

Z akt Sądu Rejonowego w Łosicach wynika, że od 2006 r. Caritas nie jest już właścicielem posiadłości w Liwkach. Na podstawie aktu notarialnego, nieruchomość przeszła w ręce Barbary Czarnockiej, wicedyrektor warszawskiej Caritas i jej męża. Pod aktem sprzedaży podarowanej posiadłości podpisał się ówczesny dyrektor organizacji -  ksiądz Mirosław Jaworski. 6600 metrów kwadratowych i dom, który miał służyć potrzebującym, wicedyrektor Caritas kupiła za 10 tys. zł. To nieco ok. półtorej złotówki za metr kwadratowy.

- Jest to cena śmiesznie niska. Za metr kwadratowy ziemi w tym rejonie trzeba zapłacić od 4 do 9 zł w zależności o lokalizacji i stanu technicznego budynków - przyznaje Krzysztof Jakubiuk, specjalista do spraw wyceny nieruchomości.

Caritas: 10 tysięcy poszło na cel charytatywny

Dlaczego posiadłość została sprzedana zastępcy szefa za bezcen?

- Po trzech latach od darowizny, dyrektor podjął decyzję, żeby sprzedać nieruchomość. Był tam dom, który ulegał degradacji. Uzyskał zgodę swoich przełożonych, i w świetle prawa transakcja została przeprowadzona. Kwota została przeznaczona na cele charytatywne - nie widzę tu niczego niemoralnego - stwierdził obecny dyrektor warszawskiej Caritas ksiądz Zbigniew Zembrzuski.

Interesy wąskiej grupki

- Zacząłem pracować w Caritas Archidiecezji Warszawskiej trzy lata temu. Szybko okazało się, że moje wyobrażenie o organizacji jest mylne. Jest to instytucja nastawiona na bogacenie się wąskiej grupki ludzi, która tam jest - przyznaje Krzysztof, były pracownik warszawskiej Caritas."

Nic dodac nic ujac !. Samo zycie .....klesze zycie , dodam

cyc

Data: 2010-02-10 10:10:09
Autor: Neko
Nie zapomnijcie placic na Caritas !!
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

" Tajemnicza sprzedaż posiadłości za 10 tys. zł

Dzisiaj wyślę 100 zł. I 50 zł na RM. :)

Data: 2010-02-10 10:15:43
Autor: sofu

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

> " Tajemnicza sprzedaż posiadłości za 10 tys. zł

Dzisiaj wyślę 100 zł. I 50 zł na RM. :)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Co tak skromnie? Wyslij im cała rente. Kotabasy sa potrzeboskie zawsze.

sofu

Data: 2010-02-10 10:24:01
Autor: Neko
Nie zapomnijcie placic na Caritas !!
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał

Co tak skromnie? Wyslij im cała rente. Kotabasy sa potrzeboskie zawsze.

Cale nędzne 3.821,56 zl ktore dostaje z ZUS-u ?
A z czego bede zyl?

Data: 2010-02-10 10:44:23
Autor: 'heÂŽsk'
Nie zapomnijcie placic na Caritas !!
On Wed, 10 Feb 2010 10:24:01 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał
> Co tak skromnie? Wyslij im cała rente. Kotabasy sa potrzeboskie zawsze.
Cale nędzne 3.821,56 zl ktore dostaje z ZUS-u ?
A z czego bede zyl?

 pojdziesz zebrac pod kosciolem ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-10 10:52:17
Autor: Neko
Nie zapomnijcie placic na Caritas !!
Użytkownik "'heRsk'" <sldpis?bigbrednie@interia.pl> napisał

> pojdziesz zebrac pod kosciolem ;o)))

Nie bede ci zabierał miejsca.

Ja zostane ze swoja małą emeryturka.

Inaczej mowiac, nie czuj sie zagrozony. Zawsze przeciez
mozesz sprobowac "pracy cialem" Wy tam w partii
macie do tego predyspozycje. :)

Data: 2010-02-10 11:00:00
Autor: 'heÂŽsk'
Nie zapomnijcie placic na Caritas !!
On Wed, 10 Feb 2010 10:52:17 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

 > pojdziesz zebrac pod kosciolem ;o)))
Nie bede ci zabierał miejsca.

 sadziles, ze odstapie za darmoche ? ;o))

Ja zostane ze swoja małą emeryturka.

 nie boj,nie boj, ukroca ci ! ;o))

Inaczej mowiac, nie czuj sie zagrozony.

 przez twoje fantazje ? ;o)

Zawsze przeciez  mozesz sprobowac "pracy cialem"

 opowiedz nam o tym, opowiedz...

Wy tam w partii macie do tego predyspozycje. :)

 niby w jakiej partii, w twojej ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-10 11:03:16
Autor: Neko
Nie zapomnijcie placic na Caritas !!
Użytkownik "'heRsk'" <sldpis?bigbrednie@interia.pl> napisał

 > pojdziesz zebrac pod kosciolem ;o)))
Nie bede ci zabierał miejsca.

Ale jestes glupi.
Te swoje przepychanki prowadz dalej z rownym sobie
- tutaj takich znajdziesz wielu.

Jest nawet takie powiedzenie:

"Co wolno Panslaviscie to nie tobie smrodzie". :)

EOT bo nie chce mi sie z glupkiem gadac. :)

Data: 2010-02-10 11:27:31
Autor: 'heÂŽsk'
Nie zapomnijcie placic na Caritas !!
On Wed, 10 Feb 2010 11:03:16 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

>  > pojdziesz zebrac pod kosciolem ;o)))
> Nie bede ci zabierał miejsca.
Ale jestes glupi.

 to samo sadze o tobie ;o))

Te swoje przepychanki prowadz dalej z rownym sobie
- tutaj takich znajdziesz wielu.

 fakt, nie dorastasz mi do piet ;o))

Jest nawet takie powiedzenie:
"Co wolno Panslaviscie to nie tobie smrodzie". :)

 zdanie bez sensu. co to ma wspolnego z caritas ?

EOT bo nie chce mi sie z glupkiem gadac. :)

 fakt, znizyles sie do twego poziomu i nizej juz sie nie da.
 ciao cieniasie ;o))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-10 14:59:01
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 10 Feb 2010 10:44:23 +0100, 'he®sk' napisał(a):

Co tak skromnie? Wyslij im cała rente. Kotabasy sa potrzeboskie zawsze.
Cale nędzne 3.821,56 zl ktore dostaje z ZUS-u ?
A z czego bede zyl?

 pojdziesz zebrac pod kosciolem ;o)))

a ty wysłałeś już dzisiaj esa o treści "POMAGAM" ? --
szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-10 17:59:42
Autor: :heÂŽsk:
Nie zapomnijcie placic na Caritas !!
On Wed, 10 Feb 2010 14:59:01 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  pojdziesz zebrac pod kosciolem ;o)))
a ty wysłałeś już dzisiaj esa o treści "POMAGAM" ?

 z zasady nie wysylam zadnych pieniedzy na jakies tam 7***.
 jedyne pieniadze to 1% podatku na pewna nazwijmy to instytuacje
 zwiazana z opieka nad chorymi. aaa, na tace tez nie daje ;o)))
 a ty grzesiusiu, wyslales ?

--

 HeSk

Data: 2010-02-10 10:14:19
Autor: sofu

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Cyc zaraz zjawią sie różne Heski i cie obsobacza, ze niby co cie to
obchodzi?
O tym co sie dziecie z wieloma darami w Caritasie wiedzialem juz od wielu
lat.
Ludzie ofiarowywali rózne przedmioty często drogie futra, bizuterie, dzieła
sztuki.
Takie rzeczy sa wielka gradka dla koscielnych cwaniaków.
Powinny byc sprzedawane na aukcjach, a uzyskane pieniadze przeznaczane na
bierzacą działalnośc.
Z tym domem masz przykład jak to sie dzieje. Caritas słuzy Bestii na całego
podobnie jak i cały KRK.

sofu

Data: 2010-02-10 10:17:39
Autor: Neko
Nie zapomnijcie placic na Caritas !!
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał

Z tym domem masz przykład jak to sie dzieje. Caritas słuzy Bestii na całego
podobnie jak i cały KRK.

Powiem krotko: tylko fanatycy uogolniają.

A to juz krok do kupna karabinu i rozpoczecia mordowania w imie
Woli Bozej, Sprawiedliwosci Dziejowej itp itd...

Data: 2010-02-10 10:32:09
Autor: sofu

> [...]

A to juz krok do kupna karabinu i rozpoczecia mordowania w imie
Woli Bozej, Sprawiedliwosci Dziejowej itp itd...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Przesadzasz z tym mordowaniem!
Zapominasz ze KRK tworzy dośc zwarta strukture na krzatałt mafii.
I tak zwarcie go nalezy postrzegać a zjawiska nazywac po imieniu.
Nawet jesli komus tam sie wydaje, że słuzy Bogu wiekszosc kotabasów słuzy
mamonie i Bestii..

sofu

Data: 2010-02-10 10:31:34
Autor: cyc

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hktt7n$o51$1node1.news.atman.pl...

[...]

Pieniadz wplacony na Caritas to pieniadz stracony  . Kazcda inna organizacja harytatywna robi dobra robote poza ta , ktora robi tylko wlasne interesy . Przyklady jakie , podawalem juz wielokrotnie . Np.na ofiary tragedii hali w Chorzowie Caritas zebral wiele milionow zlotych . Same telewizje TVN , Polsat , TV P zaplacily po 2 mln zl a daly wszystkie . Ci dla ktorych pieniadze te zbierano otrzymali ledwie symboliczne zlotowki . BYl nawet , o dziwo , na ten temat program w TV w ktorym wyraznie o tym mowili sami zainteresowani .

cyc

Data: 2010-02-10 10:36:22
Autor: Neko
Nie zapomnijcie placic na Caritas !!
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w

 . BYl nawet , o dziwo , na ten temat program w TV w ktorym wyraznie o tym mowili sami zainteresowani .

CYC: "ALE NIE PAMIETAM JAKA TO BYLA STACJA" :)))

Data: 2010-02-10 10:44:23
Autor: 'heÂŽsk'
Nie zapomnijcie placic na Caritas !!
On Wed, 10 Feb 2010 10:14:19 +0100, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:
 [...]

Cyc zaraz zjawi¹ sie róşne Heski i cie obsobacza,

 bigusia nie obsobacze. nie zaczepia mnie wiec mu odpuszczam
 miernote tekstow i zakompleksiona wiare w socjalizm.

ze niby co cie to obchodzi?

 skoro nie obchodzi organow scigania to co taki
 big-bolo-miglanc-adam-cyc moze? gnoi rydzyka od
 lat, w 2005 przepowiadal jego rychly koniec,  a u ojczulka bieda az kapie.
O tym co sie dziecie z wieloma darami w Caritasie wiedzialem juz od wielu
lat.

 dlaczego nie zglosiles tego do organow scigania ?
 ukrywanie wiedzy o popelnieniu przestepstwa jest karalne ;o)

Ludzie ofiarowywali rózne przedmioty często drogie futra, bizuterie, dzieła
sztuki.

 gdzie o tym czytales ? na stronie racjonalisty.pl ?

Takie rzeczy sa wielka gradka dla koscielnych cwaniakĂłw.

 na pewno. klecha np. takie futro ofiarowuje najczesciej kochance,
 a ze ma ich wiele wiec i potrzeby sa ogromne.

Powinny byc sprzedawane na aukcjach, a uzyskane pieniadze przeznaczane na
bierzac± działalno¶c.

 moze i na bieŻącą ;o)

Z tym domem masz przykład jak to sie dzieje.

 jezeli popelniono przestepstwo sprawa powinien zajac sie sad.
 chcesz oskarzyc purpurata czy tylko ponarzekasz ?

Caritas słuzy Bestii na całego podobnie jak i cały KRK.

 Co to takiego ta "Bestia" ? odmiana 666 ?

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-10 11:08:13
Autor: sofu

Użytkownik "'heRsk'" <sldpisbigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości
On Wed, 10 Feb 2010 10:14:19 +0100, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:
 [...]

Cyc zaraz zjawi? sie różne Heski i cie obsobacza,

[...]

bierzac? działalno?c.

 moze i na bieŻącą ;o)

[...]

-- -- -- -- -- --

Widzę Hesk ze masz zamiast i ze mna pogrywać. Mozesz to odczuc dziwnie
zwłaszcza, ze piszesz dosc jednostronnie i wiekszosci glupoty.
Twoja ulubiona metoda jest czepianie sie słow jak gówno sandałow.
Skad wiem o Caritasie to moja sprawa. Ale znam sprawy od ludzi ktorzy mieli
cos wspólnego z Caritasem i znaja panujace tam stosunki.. Z tym, ze sie
pewnie przedawniły bo sa sprzed przeszło 10 lat.
Konkretne sprawy sie przedawniły, ale nie zjawiska. Te sa zapewne niezmienne
od dziesiecioleci.
Na razie w Polsce podobie jak kiedys czerwoni, kotabasy sa nie do ruszenia.
Musiałbym miec zelazne dowody w postaci dokumentów, a tych nie mam, aby
prokurator raczyl sie pochylic nad sprawą.
A i tak nie wiadomo czy jeden odpowiedni telefon by sprawie łba nie ukręcił?
Ale kiedys byc może przyjdzie inny czas i łajdactwa kotabasów beda
odpowiednio prawnie "wycenione".

A co do Bestii to poczytaj sobie jakim mianem okreslany jest KRK przez wielu
ludzi.

sofu

Data: 2010-02-10 12:15:45
Autor: 'heÂŽsk'
On Wed, 10 Feb 2010 11:08:13 +0100, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:

Widzę Hesk ze masz zamiast i ze mna pogrywać.

 po prostu kolejne badanie zachowania jednostki.

Mozesz to odczuc dziwnie zwłaszcza, ze piszesz dosc jednostronnie

 na tym to polega. trzymanie sie zalozen eksperymetu.

i wiekszosci glupoty.

 jaki adwersarz taki poziom ;o)

Twoja ulubiona metoda jest czepianie sie słow jak gówno sandałow.

 j.w.

Skad wiem o Caritasie to moja sprawa.

 o caritasie nawiecej wiedza ci ktorzy nie maja o nim pojecia
 czyli lewacy.

Ale znam sprawy od ludzi ktorzy mieli cos wspĂłlnego z Caritasem
i znaja panujace tam stosunki..

 kazdy kto czuje sie pokrzywdzony zwykle oczernia chlebodawce.

Z tym, ze sie pewnie przedawniły bo sa sprzed przeszło 10 lat.

 czyli lipa ;o)

Konkretne sprawy sie przedawniły, ale nie zjawiska.
Te sa zapewne niezmienne od dziesiecioleci.

 zapewne. taka juz ludzka natura. do siebie, prawda?

Na razie w Polsce podobie jak kiedys czerwoni, kotabasy sa nie do ruszenia.

 skoro nie naruszaja przepisow prawa...

Musiałbym miec zelazne dowody w postaci dokumentów, a tych nie mam, aby
prokurator raczyl sie pochylic nad sprawÂą.

 czyli lipa...

A i tak nie wiadomo czy jeden odpowiedni telefon by sprawie łba nie ukręcił?

 nie wiadomo. tylko do ktorego sekretarza ?

Ale kiedys byc może przyjdzie inny czas i łajdactwa kotabasów beda
odpowiednio prawnie "wycenione".

 przez kogo? przez tych ktorzy oceniaja katabasow kryteriami:
 przeciwnik ideowy a wiec wrog? a skoro wrog to i zlodziej ?

A co do Bestii to poczytaj sobie jakim mianem okreslany jest KRK przez wielu
ludzi.

 wynurzenia mariuszka i jemu podobnych mnie nie interesuja.  biedni skrzywdzeni w dziecinstwie ludkowie.

Data: 2010-02-10 12:32:24
Autor: Artur Borubar
[...]

Po prostu jedna sutannowa banda! Dlatego z taką hołotą jak pic tworzą towarzystwo wzajemnej adoracji.

Przemek

--
Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz.

Nie zapomnijcie placic na Caritas !!