Nie zapomnijcie placic na Caritas !!

Data: 2010-02-10 10:10:09
Autor: Neko
Nie zapomnijcie placic na Caritas !!
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

" Tajemnicza sprzedaż posiadło¶ci za 10 tys. zł

Dzisiaj wy¶lę 100 zł. I 50 zł na RM. :)

Data: 2010-02-10 10:15:43
Autor: sofu
Nie zapomnijcie placic na Caritas !!

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

> " Tajemnicza sprzedaż posiadło¶ci za 10 tys. zł

Dzisiaj wy¶lę 100 zł. I 50 zł na RM. :)

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Co tak skromnie? Wyslij im cała rente. Kotabasy sa potrzeboskie zawsze.

sofu

Data: 2010-02-10 10:24:01
Autor: Neko
Nie zapomnijcie placic na Caritas !!
Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał

Co tak skromnie? Wyslij im cała rente. Kotabasy sa potrzeboskie zawsze.

Cale nędzne 3.821,56 zl ktore dostaje z ZUS-u ?
A z czego bede zyl?

Data: 2010-02-10 10:44:23
Autor: 'he®sk'
Nie zapomnijcie placic na Caritas !!
On Wed, 10 Feb 2010 10:24:01 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał
> Co tak skromnie? Wyslij im cała rente. Kotabasy sa potrzeboskie zawsze.
Cale nędzne 3.821,56 zl ktore dostaje z ZUS-u ?
A z czego bede zyl?

 pojdziesz zebrac pod kosciolem ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-10 10:52:17
Autor: Neko
Nie zapomnijcie placic na Caritas !!
Użytkownik "'heRsk'" <sldpis?bigbrednie@interia.pl> napisał

> pojdziesz zebrac pod kosciolem ;o)))

Nie bede ci zabierał miejsca.

Ja zostane ze swoja mał± emeryturka.

Inaczej mowiac, nie czuj sie zagrozony. Zawsze przeciez
mozesz sprobowac "pracy cialem" Wy tam w partii
macie do tego predyspozycje. :)

Data: 2010-02-10 11:00:00
Autor: 'he®sk'
Nie zapomnijcie placic na Caritas !!
On Wed, 10 Feb 2010 10:52:17 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

 > pojdziesz zebrac pod kosciolem ;o)))
Nie bede ci zabierał miejsca.

 sadziles, ze odstapie za darmoche ? ;o))

Ja zostane ze swoja mał± emeryturka.

 nie boj,nie boj, ukroca ci ! ;o))

Inaczej mowiac, nie czuj sie zagrozony.

 przez twoje fantazje ? ;o)

Zawsze przeciez  mozesz sprobowac "pracy cialem"

 opowiedz nam o tym, opowiedz...

Wy tam w partii macie do tego predyspozycje. :)

 niby w jakiej partii, w twojej ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-10 11:03:16
Autor: Neko
Nie zapomnijcie placic na Caritas !!
Użytkownik "'heRsk'" <sldpis?bigbrednie@interia.pl> napisał

 > pojdziesz zebrac pod kosciolem ;o)))
Nie bede ci zabierał miejsca.

Ale jestes glupi.
Te swoje przepychanki prowadz dalej z rownym sobie
- tutaj takich znajdziesz wielu.

Jest nawet takie powiedzenie:

"Co wolno Panslaviscie to nie tobie smrodzie". :)

EOT bo nie chce mi sie z glupkiem gadac. :)

Data: 2010-02-10 11:27:31
Autor: 'he®sk'
Nie zapomnijcie placic na Caritas !!
On Wed, 10 Feb 2010 11:03:16 +0100, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>
wrote:

>  > pojdziesz zebrac pod kosciolem ;o)))
> Nie bede ci zabierał miejsca.
Ale jestes glupi.

 to samo sadze o tobie ;o))

Te swoje przepychanki prowadz dalej z rownym sobie
- tutaj takich znajdziesz wielu.

 fakt, nie dorastasz mi do piet ;o))

Jest nawet takie powiedzenie:
"Co wolno Panslaviscie to nie tobie smrodzie". :)

 zdanie bez sensu. co to ma wspolnego z caritas ?

EOT bo nie chce mi sie z glupkiem gadac. :)

 fakt, znizyles sie do twego poziomu i nizej juz sie nie da.
 ciao cieniasie ;o))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-10 14:59:01
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 10 Feb 2010 10:44:23 +0100, 'he®sk' napisał(a):

Co tak skromnie? Wyslij im cała rente. Kotabasy sa potrzeboskie zawsze.
Cale nędzne 3.821,56 zl ktore dostaje z ZUS-u ?
A z czego bede zyl?

 pojdziesz zebrac pod kosciolem ;o)))

a ty wysłałeś już dzisiaj esa o treści "POMAGAM" ? --
szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-10 17:59:42
Autor: :he®sk:
Nie zapomnijcie placic na Caritas !!
On Wed, 10 Feb 2010 14:59:01 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

>  pojdziesz zebrac pod kosciolem ;o)))
a ty wysłałe¶ już dzisiaj esa o tre¶ci "POMAGAM" ?

 z zasady nie wysylam zadnych pieniedzy na jakies tam 7***.
 jedyne pieniadze to 1% podatku na pewna nazwijmy to instytuacje
 zwiazana z opieka nad chorymi. aaa, na tace tez nie daje ;o)))
 a ty grzesiusiu, wyslales ?

--

 HeSk

Nie zapomnijcie placic na Caritas !!