Nie zapomnijcie placic na Caritas !!

Data: 2010-02-10 12:32:24
Autor: Artur Borubar
Nie zapomnijcie placic na Caritas !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

- Zacząłem pracować w Caritas Archidiecezji Warszawskiej trzy lata temu. Szybko okazało się, że moje wyobrażenie o organizacji jest mylne. Jest to instytucja nastawiona na bogacenie się wąskiej grupki ludzi, która tam jest - przyznaje Krzysztof, były pracownik warszawskiej Caritas."

Nic dodac nic ujac !. Samo zycie .....klesze zycie , dodam

Po prostu jedna sutannowa banda! Dlatego z taką hołotą jak pic tworzą towarzystwo wzajemnej adoracji.

Przemek

--
Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz.

Nie zapomnijcie placic na Caritas !!