Nie zapomnijmy o tym chamstwie!

Data: 2009-09-23 10:15:59
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Nie zapomnijmy o tym chamstwie!
Wszystkie osoby urażone dożynkowym tańcem prezydenta chcielibyśmy przeprosić - mówił wczoraj prezydencki minister Paweł Wypych. Jego zdaniem taniec prezydenta wynikał "z chwili uniesienia".
Chodzi o niedzielne prezydenckie dożynki w Spale, które odbywały się w cieniu tragedii w kopalni Wujek-Śląsk. Prezydent po otrzymaniu dożynkowego wieńca w otoczeniu zespołu ludowego zatańczył przez chwilę z żoną i stwierdził, że po raz pierwszy robi to publicznie.

Zachowanie prezydenta wywołało oburzenie polityków. - To było coś okropnego. Myślę, że prezydent, żeby pójść na te czastuszki wiejskie i się dobrze bawić, musiał wyłączyć sumienie - mówił Kazimierz Kutz (poseł z klubu PO).

Wicepremier Waldemar Pawlak (PSL) w Radiu ZET stwierdził, że "to zły czas na tańce, biorąc pod uwagę to, co zdarzyło się na Śląsku". - Co to za prezydent, który najpierw ogłasza żałobę narodową, a potem pląsa z panią Marią. To nie taniec z gwiazdami - krytykował Stefan Niesiołowski (PO).

- W czasie tych dożynek była minuta ciszy i msza za górników - replikował w TVN 24 Aleksander Szczygło, szef prezydenckiego BBN. W jego opinii to "czepianie się prezydenta", bo taniec trwał niespełna minutę.

Zdziwienie budził już termin ogłoszenia żałoby. Katastrofa wydarzyła się w piątek, ale dwudniową żałobę prezydent ogłosił od poniedziałku. Pojawiały się domysły, że chodziło o to, by prezydenckie dożynki mogły się odbyć. Pośrednio potwierdził to sam prezydent, który w Spale tłumaczył, że ogłoszenie żałoby w weekend wiązałoby się z koniecznością odwołania wielu imprez.

Wczoraj w RMF FM i w TVN 24 prezydencki minister Paweł Wypych przepraszał w imieniu swojego szefa. Tłumaczył, że zachowanie prezydenta związane było ze zwyczajem obtańcowania wieńca i wynikało z nastroju chwili i atmosfery dożynek.

http://wyborcza.pl/1,75478,7068158,Chwila_uniesienia_Lecha_Kaczynskiego.html

Przemek

--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Data: 2009-09-23 10:49:02
Autor: raff
Nie zapomnijmy o tym chamstwie!
Nie zapomnijcie, Jacek.

A potem idzcie sie bawic ze Stefkiem w piegi.

R.

Data: 2009-09-23 11:34:00
Autor: Piotr
Nie zapomnijmy o tym chamstwie!
Dnia Wed, 23 Sep 2009 10:15:59 +0200, Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
napisał(a):

Przemek

Nie zapomnijcie warzywny, a z żalu "rwijcie kudły z rowa".
Piotr

Data: 2009-09-23 11:35:35
Autor: Grzegorz Z.

napisał(a):

Przemek

Nie zapomnijcie warzywny, a z żalu "rwijcie kudły z rowa".

Widzę Piotrze że właśnie sobie urządziłeś orwellowskie "trzy minuty
nienawiści".

Data: 2009-09-23 11:38:55
Autor: Piotr
Dnia Wed, 23 Sep 2009 11:35:35 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Nie zapomnijcie warzywny, a z żalu "rwijcie kudły z rowa".

Widzę Piotrze że właśnie sobie urządziłeś orwellowskie "trzy minuty
nienawiści".

Hm, ja tylko cytuję temu krytykowi cudzego chamstwa, jego własne
chamstwo. A co, to też "mowa nienawiści"?
Piotr

Data: 2009-09-23 11:41:13
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 23 Sep 2009 11:38:55 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Oczywiście! "Gdzie drew brakuje tam gaśnie ogień" Piotrze.

Data: 2009-09-23 11:46:20
Autor: Piotr
Dnia Wed, 23 Sep 2009 11:41:13 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

Czyli jak? Chamowi nielzja pokazać, że jego chamstwo nam wadzi?
Mówisz, że sie mu znudzi, jak nie będziem podsycać? Ciekawa teoria,
he, he.
A kabotynizm warzywnego? Tysz jest w porządku bo pastuje miłe
zgrzesiom rzeczy... Tamta "mowa nienawiśic" jest jakaś inna, zgrzesiu?
Ech, wy wyrobniki postympu...
Piotr

Data: 2009-09-23 11:49:07
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Wed, 23 Sep 2009 11:46:20 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Ale się sprawdza w praktyce. Patrz - "trole".

A kabotynizm warzywnego? Tysz jest w porządku bo pastuje miłe
zgrzesiom rzeczy... Tamta "mowa nienawiśic" jest jakaś inna, zgrzesiu?

Przynajmniej nie pastuje teorii w rodzaju "być w ciąży = mieć dziecko" ale
to tak na marginesie.

Data: 2009-09-23 12:35:31
Autor: jadrys
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:
Wszystkie osoby urażone dożynkowym tańcem prezydenta chcielibyśmy przeprosić

Przemek

Jasne, nie zapomnimy że facet zdał sobie sprawę z tego że zbłądził i przeprosił za to.. Gdyby wszyscy tacy byli.. Co przeszkadzało przeprosić np. Kwaśniewskiemu?

Data: 2009-09-23 12:44:32
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Nie zapomnijmy o tym chamstwie!

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał

Jasne, nie zapomnimy że facet zdał sobie sprawę z tego że zbłądził i przeprosił za to..

Gdzie i kiedy? Póki co to kłapią dziobami jego przydupasy.

Przemek

Data: 2009-09-23 13:20:59
Autor: jadrys
[...]

Od takich spraw p. prezydent ma rzeczników którzy go reprezentują... Niech też zapracują na swoje pensje.

Data: 2009-09-23 13:46:11
Autor: Piotr
Dnia Wed, 23 Sep 2009 13:20:59 +0200, jadrys napisał(a):

Od takich spraw p. prezydent ma rzeczników którzy go reprezentują... Niech też zapracują na swoje pensje.

Przecież to nie ma znaczenia przeprosił, albo nie... NAwet nie ma
znaczenia czy coś rzeczywiście popełnił. Chodzi o to, żeby międlić, i
smarować gwnem bez chwili przerwy.
Piotr

Data: 2009-09-23 15:13:59
Autor: awe
Nie zapomnijmy o tym chamstwie!
Zupa byla za slona? Trzeba gotowac jak nalezy
awe

Nie zapomnijmy o tym chamstwie!