Nie zapomnijmy o tym chamstwie!

Data: 2009-09-23 12:35:31
Autor: jadrys
Nie zapomnijmy o tym chamstwie!
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:
Wszystkie osoby urażone dożynkowym tańcem prezydenta chcielibyśmy przeprosić

Przemek

Jasne, nie zapomnimy że facet zdał sobie sprawę z tego że zbłądził i przeprosił za to.. Gdyby wszyscy tacy byli.. Co przeszkadzało przeprosić np. Kwaśniewskiemu?

Data: 2009-09-23 12:44:32
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Nie zapomnijmy o tym chamstwie!

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał

Jasne, nie zapomnimy że facet zdał sobie sprawę z tego że zbłądził i przeprosił za to..

Gdzie i kiedy? Póki co to kłapią dziobami jego przydupasy.

Przemek
--
Podwórkowe wychowanie Kaczyńskiego:

"Jarosław Kaczyński opowiadał o swoim dzieciństwie w powojennej Warszawie i
bójkach na kamienie z rówieśnikami. Czasem trafiał do szpitala z rozbitą
głową. - Do takich walk między dziećmi zupełnymi dochodziło i czasem
zdarzało mi się oberwać. I wtedy lądowałem na pogotowiu, ale bez ciężkich
strat. - Ja byłem skromnym 'Hetmanem' - prezes PiS przypomniał też sobie
swoje podwórkowe przezwisko".

Data: 2009-09-23 13:20:59
Autor: jadrys
[...]

Od takich spraw p. prezydent ma rzeczników którzy go reprezentują... Niech też zapracują na swoje pensje.

Data: 2009-09-23 13:46:11
Autor: Piotr
Dnia Wed, 23 Sep 2009 13:20:59 +0200, jadrys napisał(a):

Od takich spraw p. prezydent ma rzeczników którzy go reprezentują... Niech też zapracują na swoje pensje.

Przecież to nie ma znaczenia przeprosił, albo nie... NAwet nie ma
znaczenia czy coś rzeczywiście popełnił. Chodzi o to, żeby międlić, i
smarować gwnem bez chwili przerwy.
Piotr

Nie zapomnijmy o tym chamstwie!