Nie zapomnimy o mordzie naszego prezydenta.

Data: 2010-07-30 22:20:09
Autor: mkałrwan jest debilem
Nie zapomnimy o mordzie naszego prezydenta.
Doskonała anegdota spod Pałacu Prezydenckiego

Pod Pałacem Prezydenckim koło krzyża stali ludzie z transparentem: "Nie
zapomnimy o mordzie naszego prezydenta". Podeszła do nich starsza osoba i
powiedziała:
- Trudno będzie o niej zapomnieć bo taka sama morda jest jeszcze w Sejmie...

http://www.mmbydgoszcz.pl/blog/entry/3416/Nie+zapomnimy+o+mordzie+naszego+prezydenta.html

Przemysław Warzywny

--

"Prokuratorzy wojskowi spotkali się wczoraj z rodzinami ofiar katastrofy prezydenckiego samolotu. Jarosław Kaczyński wykorzystał spotkanie, by wygłosić polityczną deklarację. Część sali przyjęła ją buczeniem."

Data: 2010-07-30 20:27:21
Autor: apr...
mkałrwan jest debilem <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał(a):
[...]

przemuś mam w lesie zakopanego mausera, chcesz go ?
zrobicie porządek i nie będzie na kogo zwalać, ok ?
czego judzisz tym gwnem ?

Data: 2010-07-30 22:34:12
Autor: Lorn
W dniu 2010-07-30 22:27,  apr... pisze:
[...]

Wykop ten złom i szalej :>

Data: 2010-07-30 22:35:25
Autor: mkałrwan jest debilem
Nie zapomnimy o mordzie naszego prezydenta.

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

przemuś mam w lesie zakopanego mausera, chcesz go ?
zrobicie porządek i nie będzie na kogo zwalać, ok ?
czego judzisz tym gwnem ?

Z kim mamy zrobic porządek?

--

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-30 20:42:26
Autor: apr...
> [...]

> przemuś mam w lesie zakopanego mausera, chcesz go ?
> zrobicie porządek i nie będzie na kogo zwalać, ok ?

Z kim mamy zrobic porządek?

z szambem.

Data: 2010-07-30 22:44:27
Autor: Lorn
W dniu 2010-07-30 22:42,  apr... pisze:
[...]

A perfumeria to kto? :>

Data: 2010-07-31 07:42:59
Autor: mkałrwan jest debilem

Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2vdfi$c3m$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> przemuś mam w lesie zakopanego mausera, chcesz go ?
> zrobicie porządek i nie będzie na kogo zwalać, ok ?

Z kim mamy zrobic porządek?

z szambem.

Z szambem nie trzeba robic porządku, szambo powoli samo się wykańcza. Przegrało cztery wybory z kolei, następne dwa też zapewne przerżnie, "afery korupcyjnej" jak nie było, tak nie ma, notowania kiepściutkie,itd.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-07-30 22:45:44
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Użytkownik "mkałrwan jest debilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i2vc5r$7gd$1inews.gazeta.pl...
- Trudno będzie o niej zapomnieć bo taka sama morda jest jeszcze w Sejmie...

Dobre, mocne

Data: 2010-07-30 23:01:54
Autor: matusm
[...]

- Trudno będzie o niej zapomnieć bo taka sama morda jest jeszcze w Sejmie...a,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-07-31 01:52:39
Autor: Antenka
Nie zapomnimy o zamordowaniu naszego prezydenta.
On 30 Lip, 22:20,Kupecki jest debilem <Brońmy RP przed POlszewią@..pl>
wrote:

Przemysław Warzywny

Nigdy nie zapomnimy o zamordowaniu śp. Prezydenta Lecha Kaczyńskiego!
Never! Tak nam dopomóż Bóg! Amen!

Antenka

"Platforma robi wszystko z naprężoną żyłą i wściekłością. To jest
formacja ludzi wściekłych. Ludzi agresywnych. Ich wiece przypominają
parteitagi" - Jan Pietrzak

Data: 2010-07-31 12:17:54
Autor: raff
W dniu 2010-07-30 22:20, mkałrwan jest debilem pisze:
[...]

Niech zgadne. Anegdotka wymyslona na Czerskiej ?

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Nie zapomnimy o mordzie naszego prezydenta.