Nie zastosowanie się do wyroku sądu cywilnego

Data: 2010-04-27 11:01:36
Autor: pavka
Nie zastosowanie się do wyroku sądu cywilnego
Orzeczenie o zakazie prowadzenia pojazdów - wiadomo jego naruszenie
automatycznie podlega sankcjom. A jak wygląda nie zastosowanie się do
jednorazowego orzeczenia sądu cywilnego?

Podobno nie ma na to żadnego paragrafu?

Data: 2010-04-27 20:08:43
Autor: .B:artek.
W dniu 27-04-2010 20:01, pavka pisze:
Orzeczenie o zakazie prowadzenia pojazdów - wiadomo jego naruszenie
automatycznie podlega sankcjom. A jak wygląda nie zastosowanie się do
jednorazowego orzeczenia sądu cywilnego?

Podobno nie ma na to żadnego paragrafu?

Podobno jest i to kilka. Zależnie jakiej jest treści wyrok. Egzekucję prowadzi komornik, który ma paletę sposobów. Jak jest świadczenie niepieniężne to grzywna, potem areszt.

--
..B:artek.

Data: 2010-04-27 11:12:25
Autor: pavka
On 27 Kwi, 20:08, ".B:artek." <ma...@nie.ma.i.nie.bylo.pl> wrote:
> [...]

Podobno jest i to kilka. Zależnie jakiej jest treści wyrok. Egzekucję
prowadzi komornik, który ma paletę sposobów. Jak jest świadczenie

Chodziło mi o to, że nieprzestrzeganie orzeczenia o zakazie
prowadzenia pojazdów jest z automatu ścigane przez policję/prokuraturę
a tutaj trzeba na własną rękę płacić komornikowi, żeby zaczął
cokolwiek działać w tej sprawie co później wcale nie znaczy, że będzie
z czego odzyskać...

Data: 2010-04-27 20:38:09
Autor: .B:artek.
W dniu 27-04-2010 20:12, pavka pisze:
[...]

Bo jest różnica między sprawami karnymi i sprawami cywilnymi. Komornikowi z zasady nic nie trzeba płacić, żeby wszczął egzekucję. Nie rozumiem do czego dążysz i czego byś oczekiwał.

--
..B:artek.

Data: 2010-04-27 12:06:43
Autor: pavka
On 27 Kwi, 20:38, ".B:artek." <ma...@nie.ma.i.nie.bylo.pl> wrote:
> [...]

Komornikowi z zasady nic nie trzeba płacić, żeby wszczął egzekucję. Nie
rozumiem do czego dążysz i czego byś oczekiwał.

Trzeba - byłem dziś u komornika. Nawet zwrot kosztów sądowych trzeba
zapłacić komornikowi z góry za wyjazd, znaczki pocztowe etc.

Nie zastosowanie się do wyroku sądu cywilnego