Data: 2011-03-17 22:01:19 | |
Autor: Paweł Kasztelan. | |
Nie zauważyli .... | |
W dniu 2011-03-17 20:52, Endriu pisze:
259, ale w kopii rozmów nie znajdziemy nawet jednego słowa mówiącego o Bo może kontrolerzy nie mieli zamiaru mówić pilotom co mają robić. Jeśli wcześniej przekazali im że pas jest wolny i nie nakazali kierunku podejścia to dali im wolną rękę co do kierunku. Ciągle zakładasz że kontroler ma władzę nad pilotem samolotu ? A tymczasem : 2.3. UPRAWNIENIA DOWÓDCY STATKU POWIETRZNEGO Dowódca statku powietrznego posiada prawo podejmowania ostatecznej decyzji w sprawie dysponowania statkiem powietrznym podczas wykonywania powierzonych mu zadan. Źródło. http://lewczuk.com.pl/materialy/prawo/PL-2.pdf PK |
|
Data: 2011-03-18 08:05:58 | |
Autor: Endriu | |
Nie zauwa¿yli .... | |
Je¶li wcze¶niej przekazali im ¿e pas jest wolny i nie nakazali kierunku podej¶cia to dali im woln± rêkê co do kierunku. ....dali im woln± rêkê co do kierunku wiedz±c o tym, ¿e na podej¶ciu od zachodu nie ma urz±dzeñ naprawadzaj±cych ?. Naciski z Moskwy i brakuj±ce zapisy rozmów (polska i english version) <http://ndb2010.wordpress.com/2011/03/17/naciski-z-moskwy-i-brakujace-zapisy-rozmow-polska-i-english-version/> "[...] Dopiero w raporcie koñcowym komisja MAK po raz pierwszy informuje, ¿e urz±dzenia naprowadzaj±ce systemu naziemnych radiolatarnii NDB (Non-directional Beacon) s± w tej chwili tylko po stronie wschodniej. [...]". -- Pozdrawiam Endriu http://drendriu.ovh.org/ |
|