Nie zdążył biedaczek

Data: 2019-01-16 19:41:26
Autor: A. Filip
Nie zdążył biedaczek
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
Jarosław Kaczyński nie zdążył na minutę ciszy. Wszedł na salę obrad
wraz z marszałkiem Terleckim tuż po.

I co konkretnie potępiasz?
To że nie miał jaj powiedzieć wprost że ominął zamiast wersji że się "spóźnił"?
[ Ja wersji że się naprawdę spóźnił "nie wykluczam" (całkiem) ]
Wolałbyś _otwarty_ brak szacunku dla zmarłego od uprzejmych wykrętów?
Proście a będzie wam dane.

--
A. Filip
| Nie sądź według pozoru, bo strzała - choć prosta - żądna jest krwi,
| a lutnia - choć kręta - słodką melodią rozbrzmiewa.
| (Przysłowie chińskie)

Nie zdążył biedaczek