Nie zdjąłem maseczki w banku

Data: 2021-03-18 21:31:31
Autor: kapitalikk
Nie zdjąłem maseczki w banku
Wszedłem do jednego z banków (dużego).
Znalazłem się w pomieszczeniu obsługi wraz z innymi klientami i pracownikami banku.
Było nas chyba ok 10 osób.
Chciałem dokonać operacji bankowej. Położyłem przed pracownikiem dowód osobisty.
Pracownik nakazał mi zdjęcie maski celem porównania mordy ze zdjęciem lub celem weryfikacji mojej osoby.
Odmówiłem. Moim argumentem był fakt, że w chwili obecnej w pomieszczeniach użyteczności jakiejkolwiek należy chodzić w masce i za zdejmowanie maski lub innej ochrony grozi mi do 30.000 zł kary.
Poza tym uważam, że takie zachowanie naraża mnie i inne osoby na zagrożenie covidem.
Powiedziano, że mnie nie obsłużą bo nie mogą mnie zweryfikować.
Ja miałem na twarzy normalną standardową maseczkę.

Złożyłem skargę, reklamację.
W reklamacji zamieszczono imię i nazwisko oraz adres osoby, która przekazała dowód osobisty.

Uważam, że to bank nie potrafił zabezpieczyć pracowników i klientów podczas weryfikowania klienta tworząc właściwe i bezpieczne procedury.

Czy mogę się upierać, że zdejmowanie maseczki w pomieszczeniach bankowych jest niezgodne z prawem i narażanie ludzi na covid?
Czy mogę żądać wprowadzenia zmian w procedurach aby proces był bezpieczny?
Czy mogę żądać przeprosin mojej osoby za stracony czas i próbę narażania mnie na zagrożenie biologiczne ze strony banku?
Czy mogę upierać się o przyznanie mi racji, że bank chciał narazić mnie na karę w związku z nakazem zdejmowania maseczki?
Czy zgłosić to do sanepidu albo innej (jakiej) jednostki kontrolnej?

Pozdrawiam

Data: 2021-03-18 22:07:26
Autor: Robert Tomasik
W dniu 18.03.2021 o 21:31, kapitalikk pisze:

[...]

Możesz wszystko. Ktoś będzie miał niezły ubaw. Trochę śmiechu zawsze
jest potrzebne. Tylko co z operacją bankową?

--
Robert Tomasik

Data: 2021-03-18 22:25:01
Autor: Zbynek Ltd.
Robert Tomasik napisał(a) :
[...]

Ale zaraz zaraz...
Czy w rozporządzeniu nie jest napisane, że należy w tej przestrzeni nosić? Mogę się mylić, ale o ile pamiętam, to jedyny dopuszczalny wyjątek, czyli odkrycia twarzy, jest w przypadku polecenia policjanta który chce ustalić czy to ta osoba z dokumentu tożsamości. Nic nie ma o bankach, cieciu z bramy i mleczarza.

Absurd i luka w przepisach, ale jak ma czas, to niech sobie składa skargi. Wszyscy się pośmieją.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2021-03-18 23:08:00
Autor: Michal Jankowski
W dniu 18.03.2021 o 22:25, Zbynek Ltd. pisze:
Robert Tomasik napisał(a) :
[...]

W rozporządzeniu jest napisane:

5.  Odkrycie ust i nosa jest możliwe w przypadku:
1) konieczności identyfikacji lub weryfikacji tożsamości danej osoby, a także w związku ze świadczeniem danej osobie usług, jeżeli jest to niezbędne do ich świadczenia;

Nic tu nie ma o policjantach.

   MJ

Data: 2021-03-18 23:25:11
Autor: Zbynek Ltd.
Robert Tomasik napisał(a) :
[...]

A to przepraszam. Coś mi się pokiełbasiło.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2021-03-18 23:22:41
Autor: WAM
Nie zdjąłem maseczki w banku
On Thu, 18 Mar 2021 22:25:01 +0100, "Zbynek Ltd."
<sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> wrote:

[...]
Mylisz się.
https://dziennikustaw.gov.pl/D2021000036701.pdf
Par. 25 ust. 5 pkt 1

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2021-03-19 10:34:04
Autor: kapitalikk
W dniu 18.03.2021 o 23:22, WAM pisze:
[...]

Super.
Wyjaśniłeś wszystko podając podstawę prawną.
Mogą żądać zdjęcia maseczki aleeeeeee ....
Powinni jednak zachować bezpieczeństwo higieniczne w przypadku takiej czynności i wprowadzić procedury zapewniające bezpieczeństwo klienta oraz systemy usuwające skutecznie z przestrzeni usługowej możliwość zarażenia się.
Brak wentylacji, przewietrzania itp.

Pozdrawiam

Data: 2021-03-19 10:56:27
Autor: Tomasz Kaczanowski
W dniu 19.03.2021 o 10:34, kapitalikk napisał:
[...]

Same maseczki i tak nic nie dają dobrego, bardziej szkodzą niż pomagają stosowane powszechnie.

Więc lepiej by było się nie wygłupiać i ich nie nosić niepotrzebnie. Stosować tylko tam, gdzie mają sens. Czyli nosić je powinny osoby chore, jeśli muszą komunikować się z innymi, oraz osoby opiekujące sie osobami chorymi, w czasie przebywania z nimi.

--
http://zrzeda.pl

Data: 2021-03-19 11:49:30
Autor: Animka
W dniu 2021-03-19 o 10:56, Tomasz Kaczanowski pisze:
[...]

Chyba dzisiaj ma przyjść transport maseczek do Warszawy i mają je rozdawać po 4 sztuki, ale trzeba po nie jechać. Pod jakieś metra i urzędy. Ci co tam są blisko nie będa mieli problemów z dojechaniem. Teraz sie zastanawiam czy to nie są te przeterminowane maseczki, które mieli zwrócić Chińczykom. No i pewnie nie bedą to maseczki o wyższym standardzie tylko te pospolite.
Kupilam jakiś czas temu 50 sztuk maseczek w sklepie internetowym za  10 zł. Pewnie te przeterminowane i żeby założyć taką to muszę wypłukać w gorącej wodzie pod kranem, bo chyba czymś spryskane i dopiero włożone do opakowania.

--
animka

Data: 2021-03-19 16:59:46
Autor: Budzik
Nie zdjąłem maseczki w banku
Użytkownik Tomasz Kaczanowski kaczus@_wiadomo_.onet.pl ...

[...]

Stosowane nieprawidłowo.
Ale prawidłowo w takim miejscu jak bank? Dlaczego miałyby szkodzic?

--
Pozdrawia... Budzik
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

Data: 2021-03-19 19:21:34
Autor: Tomasz Kaczanowski
W dniu 19.03.2021 o 17:59, Budzik napisał:
[...]

Ogólnie noszenie dłuższe masek jest szkodliwe. Pomagać mogą specjalistyczne maski i to w niewielkim stopniu. Mi nie musisz wierzyć, ale naukowców chyba warto posłuchać:
https://fb.watch/3funWMjd_B/

--
http://zrzeda.pl

Data: 2021-03-19 19:37:53
Autor: Zbynek Ltd.
Tomasz Kaczanowski napisał(a) :
Ogólnie noszenie dłuższe masek jest szkodliwe. Pomagać mogą specjalistyczne maski i to w niewielkim stopniu. Mi nie musisz wierzyć, ale naukowców chyba warto posłuchać:
https://fb.watch/3funWMjd_B/

"Najpierw należy się zalogować."

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2021-03-19 19:43:40
Autor: Tomasz Kaczanowski
W dniu 19.03.2021 o 19:37, Zbynek Ltd. napisał:
[...]

Nie mam konta na fb i oglądam bez logowania. Ale fakt, zauważyłem, ze co jakiś czas pojawiają się takie skrypty, które próbują wymusić logowanie.   Ale to zazwyczaj przy wejściu na główną stronę czyjąś, nie spotkałem się z czymś takim przy odtwarzaniu filmów z linkiem bezpośrednim (co nie znaczy, że tak nie może się zdarzyć, ale tu odtwarza mi się bez problemu, a konta nie mam).

--
http://zrzeda.pl

Data: 2021-03-21 12:00:01
Autor: Budzik
[...]

Bywasz w banku dłuzej niz godzine jakos regularnie?

--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Data: 2021-03-19 20:54:03
Autor: Monika Głowacka
[...]

Rok temu było powiedziane prawidłowo, że maski mają nosić tylko chorzy.
Chyba nadal nie ma podstawy prawnej nakazania noszenia masek osobom zdrowym. Oczywiście nikt nie zabrania maskowania się dobrowolnie.
Pytanie kto jest chory, a kto nie. Niestety rząd nie chce testować wszystkich, a powinno tak być.
Szybkimi testami antygenowymi mogliby być testowani zanim wejdą do centrum handlowego, zanim wejdą do sklepu o powierzchni ponad 150m, a już obowiązkowo zanim wejdą do przychodni zdrowia, urzędu.
Teraz testowani są tylko pasażerowie samolotu.

Data: 2021-03-22 07:26:09
Autor: Tomasz Kaczanowski
W dniu 19.03.2021 o 20:54, Monika Głowacka napisała:

[...]

Rozumiem, że rok temu tez wszyscy byli testowani na grypę, czy na przeziębienia (tak koronawirusy są odpowiedzialne za część przeziębień).
Paranoja rozpętana przez media zbiera swoje żniwo, niestety również w zgonach poprzez zablokowanie całkowite i tak ledwo zipiącej służby zdrowia (jak choćby przez idiotyczne tworzenie oddziałów covidowych, gdzie zyskując 20 łóżek, wyłącz się 80 a czasem i więcej łóżek, ze względów organizacyjnych - np przecinałyby się drogi i wiele innych idiotyzmów - proponuję porozmawiać trochę z lekarzami, można się dowiedzieć o różnych idiotyzmach wprowadzanych w związku z tą paniką).

--
http://zrzeda.pl

Data: 2021-03-19 10:58:10
Autor: Olin
Dnia Fri, 19 Mar 2021 10:34:04 +0100, kapitalikk napisał(a):

[...]

Maseczka nie chroni zamaskowanego, tylko otoczenie przed jego wyziewami,
więc sam się nie narażasz. Wystarczy, że na czas okazania oblicza
przestaniesz oddychać i nie musisz się zadręczać, że kogoś zarazisz.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Różańca"
Matka Boża do s. Łucji

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-03-19 11:02:46
Autor: kapitalikk
W dniu 19.03.2021 o 10:58, Olin pisze:
[...]

No to się nie pośmiejemy :(
Dziękuję jak zwykle za rzeczową dyskusję

Data: 2021-03-19 11:56:03
Autor: Animka
W dniu 2021-03-19 o 10:58, Olin pisze:
[...]

W bloku, w którym mieszkam pojawiło sie sporo jakichś mend, nie wiadomo skąd. Jak wchodzę do bloku czy do windy to doskakują, (niby tacy uprzejmi), żeby przytrzymać drzwi. Mordy trzymają blisko. To co, że są w maseczkach.
Wpadłam na sposób czyli na odczekanie aż ktoś doskoczy do drzwi i wejść dopiero jak pojedzie windą.

--
animka

Data: 2021-03-19 12:14:07
Autor: Olin
Dnia Fri, 19 Mar 2021 11:56:03 +0100, Animka napisał(a):

Jak wchodzę do bloku czy do windy to doskakują, (niby tacy uprzejmi), żeby przytrzymać drzwi. Mordy trzymają blisko.

Wymontuj drzwi do klatki i windy, to powstrzymasz zamachowców.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Stefan Kisielewski

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-03-19 12:40:32
Autor: Animka
W dniu 2021-03-19 o 12:14, Olin pisze:
[...]

LOL

Lepiej poczekać aż wyskoczą nagle i sobie wlezą do windy.

--
animka

Data: 2021-03-19 16:59:46
Autor: Budzik
Nie zdjąłem maseczki w banku
Użytkownik kapitalikk aratogo@gmail.com ...

[...]

Prosze sciagnac maseczke i nie oddychac przez 10 sekund... ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

Data: 2021-03-20 09:47:28
Autor: kapitalikk
Nie zdjąłem maseczki w banku

Prosze sciagnac maseczke i nie oddychac przez 10 sekund... ;-D

No tak to jest wyjście.
Nie powiedziano mi tego.:)
Ale wśród latających i unoszących się wirusów dwa wskoczyły na maseczke i jeden na twarz i znalazły się pomiędzy masją a twarzą i MAMY CIĘ!!! :)

Data: 2021-03-19 01:59:29
Autor: Robert Tomasik
Nie zdjąłem maseczki w banku
W dniu 18.03.2021 o 22:25, Zbynek Ltd. pisze:
Absurd i luka w przepisach, ale jak ma czas, to niech sobie składa
skargi. Wszyscy się pośmieją.
O tym piszę. Pracownik banku musisz się upewnić, od kogo przyjmuje
zlecenie. Gość maseczki może nie zdjąć i bedzie mieć rację. Tylko nadal
nie spowoduje to wykonania zlecenia :-)

--
Robert Tomasik

Data: 2021-03-19 10:23:56
Autor: kapitalikk
Nie zdjąłem maseczki w banku
 Tylko nadal
nie spowoduje to wykonania zlecenia :-)

No właśnie. Nie mogę wykonać operacji.

Data: 2021-03-19 21:01:32
Autor: Monika Głowacka
W dniu 2021.03.19 o 10:23, kapitalikk pisze:
 Tylko nadal
nie spowoduje to wykonania zlecenia :-)

No właśnie. Nie mogę wykonać operacji.

a jaka to operacja wymagała wizyty w oddziale, której to nie dało się wykonać wirtualnie ?

Data: 2021-03-19 21:19:57
Autor: Zbynek Ltd.
Monika Głowacka napisał(a) :
[...]

Wypowiedzenie?

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2021-03-19 22:11:26
Autor: Kubuś Puchatek
W dniu 19.03.2021 o 21:19 Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl>  pisze:

Monika Głowacka napisał(a) :
[...]

Da się zdalnie.
Kamil

Data: 2021-03-20 15:51:40
Autor: Zbynek Ltd.

Monika Głowacka napisał(a) :
[...]

W każdym banku?

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2021-03-20 16:25:28
Autor: Zbynek Ltd.

Monika Głowacka napisał(a) :
[...]

No dobra, sam odpowiem.

Jeśli chodzi o wypowiedzenie złożone przez internet, to w niewielu bankach można. Za to wysyłając list polecony (czyli bez wizyty w oddziale) można w chyba każdym. Ale już wiemy, że wątkotwórcy nie chodziło o wypowiedzenie.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2021-03-20 09:48:51
Autor: kapitalikk
Nie zdjąłem maseczki w banku

a jaka to operacja wymagała wizyty w oddziale, której to nie dało się wykonać wirtualnie ?

oCHHHHHHHHHHH
Załatwienie możliwości wirtualnego wykonywania operacji.
Musisz to zrobić osobiście.
Wirtualnie nie da rady. Tak mi powiedziano w PKO BP

Data: 2021-03-19 11:08:40
Autor: Liwiusz
W dniu 2021-03-18 o 21:31, kapitalikk pisze:
[...]

Kiepski pieniacz z ciebie, skoro nie wiesz, że istnieje przepis dopuszczający prośbę o zdjęcie maseczki w celu potwierdzenia tożsamości.

--
Liwiusz

Data: 2021-03-19 13:16:38
Autor: kapitalikk
Nie zdjąłem maseczki w banku

Kiepski pieniacz z ciebie, skoro nie wiesz, że istnieje przepis dopuszczający prośbę o zdjęcie maseczki w celu potwierdzenia tożsamości.

Liwiuszu
Wcale bo nie kiepski bo dobry pieniacz jestem !!!! :)
Wspomagam się Wami ale i tak mam cel pieniactwa.
Mogą kazać zdjąć maseczkę ..... ok ALEEEEEE powinni zapewnić bezpieczeństwo.
Tego bezpieczeństwa nie zapewniają.
i tu ich moooom :)

Chciałem mieć dwa argumenty w naparzaniu się a mam jeden.
Szkoda ale zawsze cuś.
Pozdrawiam

Data: 2021-03-19 13:50:11
Autor: Liwiusz
W dniu 2021-03-19 o 13:16, kapitalikk pisze:

[...]

Przecież wirus nie przenosi się w powietrzu. Zachowaj odstęp od drugiego człowieka, to będziesz bezpieczny. Nikt za ciebie tego nie zrobi.

--
Liwiusz

Data: 2021-03-19 14:35:53
Autor: kapitalikk
Nie zdjąłem maseczki w banku
Przecież wirus nie przenosi się w powietrzu.

LIWIUSZU !!!!!!!!
Jesteś pewien, że w powietrzu go nie ma?

To nie tryper rzeżączka,           kiła syfilis.
Obcowałem z osobą płci odmiennej i się nie zaraziłem żadnym covidem.
Wszedłem do urzędu załatwić sprawę i potem na trzy tygodnie wylądowałem w szpitalu na oddziale covidowym (drugi szczyt pandemii).
Nie chcę drugi raz przechodzić bo było ciężko.

Uwierz mi załapałem to w przeciągu i z powietrza.
Wszystkiemu winni urzędnicy bo się zabarykadowali a my stłoczeni pod urzędem nie mogliśmy nic załatwić i czekaliśmy. :)

Data: 2021-03-19 14:49:02
Autor: Liwiusz
W dniu 2021-03-19 o 14:35, kapitalikk pisze:
Przecież wirus nie przenosi się w powietrzu.

LIWIUSZU !!!!!!!!
Jesteś pewien, że w powietrzu go nie ma?

Jestem pewien. Wirusy nie mają skrzydeł.

[...]

Musi dojść do zarażenia drogą kropelkową przez twoje usta lub oczy. Więc albo ktoś ci nakichał w twarz, albo dotknąłeś gdzieś czyjejś śliny i potem włożyłeś ręce do oczu lub buzi.

--
Liwiusz

Data: 2021-03-19 16:09:13
Autor: J.F.
Użytkownik "Liwiusz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6054abce$0$512$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2021-03-19 o 14:35, kapitalikk pisze:
Przecież wirus nie przenosi się w powietrzu.

LIWIUSZU !!!!!!!!
Jesteś pewien, że w powietrzu go nie ma?

Jestem pewien. Wirusy nie mają skrzydeł.

Ale malutkie sa.
Byle prad powietrza je uniesie ... tyle, ze na kropelkach sie przenosza, kropelki duze.

https://www.youtube.com/watch?v=H2azcn7MqOU
https://www.youtube.com/watch?v=DNeYfUTA11s

Data: 2021-03-19 17:26:37
Autor: nadir
W dniu 19.03.2021 o 14:49, Liwiusz pisze:
W dniu 2021-03-19 o 14:35, kapitalikk pisze:
Przecież wirus nie przenosi się w powietrzu.

LIWIUSZU !!!!!!!!
Jesteś pewien, że w powietrzu go nie ma?

Jestem pewien. Wirusy nie mają skrzydeł.

Poza owadami, ptakami, czy samolotami praktycznie nic nie ma skrzydeł, a jednak różne choróbska "jakoś" się przenoszą.

Data: 2021-03-19 17:40:57
Autor: Tomasz Kaczanowski
[...]

https://www.rp.pl/Zdrowie/310139971-Koronawirus-przenosi-sie-rowniez-w-powietrzu-Sa-nowe-wytyczne.html

dlatego też maseczki w większości przypadków są bezużyteczne.

--
http://zrzeda.pl

Data: 2021-03-19 15:59:32
Autor: J.F.
Użytkownik "kapitalikk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6054a8b8$0$530$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Teoretycznie jestes odporny ... przynajmniej przez jakis czas.

Uwierz mi załapałem to w przeciągu i z powietrza.
Wszystkiemu winni urzędnicy bo się zabarykadowali a my stłoczeni pod urzędem nie mogliśmy nic załatwić i czekaliśmy. :)

Bo nie zachowaliscie nakazanego odstepu :-P

J.

Data: 2021-03-19 16:04:27
Autor: Kviat
W dniu 19.03.2021 o 13:50, Liwiusz pisze:
[...]

Za dużo oglądasz tytana intelektu Ziemkiewicza.

https://www.medonet.pl/koronawirus/to-musisz-wiedziec,tak-koronawirus-roznosi-sie-w-supermarkecie-i-podczas-biegania,artykul,06949813.html

data publikacji: 28.11.2020, 11:40

" "Ktoś zarażony może odkaszlnąć i odejść, a wirusy zostają w tym miejscu jeszcze ok. 6 minut" - dowodzą fińscy naukowcy."

"Naukowcy z Uniwersytetu Aalto w Finlandii stworzyli w kwietniu br. trójwymiarową animację, na której pokazują, jak wirus najprawdopodobniej rozchodzi się w powietrzu po pojedynczym kaszlnięciu zarażonej nim osoby, która nie założyła maseczki i nie zasłoniła twarzy dłonią ani łokciem."

"Na modelu widać, że po kaszlnięciu aerozol z koronawirusem przez kilka minut może unosić się w powietrzu i rozchodzić nawet na kilkanaście metrów ponad sklepowymi półkami."

"Jak mówi prof. Ville Vuorinen, wstępne wyniki badań wskazują, że cząsteczki aerozolu przenoszące koronawirusa mogą pozostawać w powietrzu dłużej niż pierwotnie sądzono. A to oznacza, że jesteśmy narażeni na zarażenie się koronawirusem znacznie bardziej, niż sądziliśmy jeszcze niedawno.

"Ktoś zarażony może odkaszlnąć i odejść, a wirusy zostają w tym miejscu jeszcze ok. 6 minut" - mówi naukowiec, zachęcając do jak najszybszych zakupów i tylko wtedy, gdy to naprawdę konieczne.

Mając na uwadze najnowsze doniesienia naukowe, a także wiedząc, że zakażenie koronawirusem SARS-CoV-2 można przechodzić bezobjawowo, wybierając się na zakupy, powinniśmy zachować największą ostrożność."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-03-20 09:50:47
Autor: kapitalikk
Nie zdjąłem maseczki w banku

Za dużo oglądasz tytana intelektu Ziemkiewicza.

Teraz to mnie, nas obraziłeś :)

Data: 2021-03-19 18:02:59
Autor: Robert Tomasik
W dniu 19.03.2021 o 13:16, kapitalikk pisze:
Mogą kazać zdjąć maseczkę ..... ok ALEEEEEE powinni zapewnić bezpieczeństwo. Tego bezpieczeństwa nie zapewniają. i tu ich moooom
:)

Ich,m czy nie, to Ty nadal zlecenia nie złożyłeś. "Ugiąć się, by
zwyciężyć" :-)

--
Robert Tomasik

Data: 2021-03-19 18:24:21
Autor: Kviat
[...]

Ugiąć się przed pislamem, by zwyciężyć.
Ugiąć się kościółkowymi pedofilami i homofobami, by zwyciężyć.
Ugiąć się przed kulsonami lejącymi pałami i psikającymi gazem po oczach, by...

Jakież to głębokie i mądre.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-03-19 20:15:52
Autor: J.F.
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6054de45$0$556$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No ale chcial wykonac operacje, czy nie chcial ?

Powrotu do zdrowia życzę.

O to to to :-)

J.

Data: 2021-03-20 09:52:26
Autor: kapitalikk
Nie zdjąłem maseczki w banku

No ale chcial wykonac operacje, czy nie chcial ?

Chciał wykonać operacje ale nie pozwolono mu bo nie zdjął maseczki.

Data: 2021-03-20 16:20:53
Autor: Zbynek Ltd.
kapitalikk napisał(a) :
No ale chcial wykonac operacje, czy nie chcial ?

Chciał wykonać operacje ale nie pozwolono mu bo nie zdjął maseczki.

Pójdźmy innym śladem...
Co w regulaminie bankowym jest napisane o dokumentach tożsamości? Dowód osobisty? Paszport? Czy wymieniają jakiś dokument bez zdjęcia? Jak myślisz, po co wymienili dokumenty ze zdjęciem? Chyba żeby porównać facjatę z obrazkiem, prawda? Więc uniemożliwiłeś im porównanie, więc nie doszło do wiarygodnego ustalenia tożsamości.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2021-03-22 10:36:38
Autor: Olin
Dnia Sat, 20 Mar 2021 16:20:53 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

[...]

Paszport biometryczny pozwala obyć się bez ściągania maski.
Osobiście przekraczałam granicę "samoobsługowo". Trzeba było przyłożyć
paszport do szybki i spojrzeć w kamerę. Po chwili bramka sama się
otworzyła.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-03-22 16:15:08
Autor: J.F.
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:z9cyrq4tqrrq.aosl2umdrqgs$.dlg@40tude.net...
[...]

W maseczce ?

To ciekawe, co oni tam mierza.
Chinskie kamery ponoc rozpoznaja tez maseczce, ale czy mozna im wierzyc ...

J.

Data: 2021-03-22 18:34:26
Autor: TomN
Nie zdjąłem maseczki w banku
J.F. w <news:6058b47c$0$525$65785112news.neostrada.pl>:

Użytkownik "Olin"
[...]

Jak ci tympy chujku napiszę, że skoro nie potrafisz czytać, to po kiego
debila (chuja) usiłujesz dyskutować tutaj?

Chcesz kilka spacji przed pytanikiem?

 ? ? ?

To co robisz jest żałosne, może ci to koledzy sprzed lat wyjaśnią,,,,

--
'Tom N'

Data: 2021-03-23 09:30:58
Autor: J.F.
Nie zdjąłem maseczki w banku
Użytkownik "TomN"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1guz2h5o0ia6g$.dlg@emil.not.valid...
J.F. w
Użytkownik "Olin"
[...]

Co napiszesz ? Przeciez nie wiesz, co, to co mozesz napisac ...

Data: 2021-03-23 10:59:08
Autor: Olin
Nie zdjąłem maseczki w banku
Dnia Mon, 22 Mar 2021 16:15:08 +0100, J.F. napisał(a):

W maseczce ?

Bez. To było kilka lat temu.

To ciekawe, co oni tam mierza.

Oko.
Dlatego w czasach zarazy można zidentyfikować obatela bez ściągania
maseczki.
Po odciskach palców zresztą też można.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

"Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
Jacek Czaputowicz

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2021-03-23 11:17:40
Autor: J.F.
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1edlrndpq6uus$.psi41sxiwft5.dlg@40tude.net...
[...]

No ale nasz paszport jeszcze skanu oka nie ma, to musialaby bramka inaczej dzialac.

J.

Data: 2021-03-23 11:32:39
Autor: Olin
Dnia Tue, 23 Mar 2021 11:17:40 +0100, J.F. napisał(a):

No ale nasz paszport jeszcze skanu oka nie ma,

Nie uwierzysz, ale ma. Paszport wyrabiany w 2011 już miał wzór siatkówki oka.

Data: 2021-03-23 11:46:12
Autor: J.F.
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1symy3u8e9o88.rdfoy507ibp1$.dlg@40tude.net...
Dnia Tue, 23 Mar 2021 11:17:40 +0100, J.F. napisał(a):
No ale nasz paszport jeszcze skanu oka nie ma,

Nie uwierzysz, ale ma.
Paszport wyrabiany w 2011 już miał wzór siatkówki oka.

Hm, wyrabialem chyba po 2011, palec mi skanowali, ale siatkowki nie ....

J.

Data: 2021-03-23 11:53:40
Autor: Olin
Dnia Tue, 23 Mar 2021 11:46:12 +0100, J.F. napisał(a):

Hm, wyrabialem chyba po 2011, palec mi skanowali, ale siatkowki nie

Nie pierwszy raz podejrzewam, że żyjemy w różnych rzeczywistościach.

Data: 2021-03-23 12:20:54
Autor: J.F.
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:608d2bz8717t$.scbs6909ayt6.dlg@40tude.net...
Dnia Tue, 23 Mar 2021 11:46:12 +0100, J.F. napisał(a):
Hm, wyrabialem chyba po 2011, palec mi skanowali, ale siatkowki nie

Nie pierwszy raz podejrzewam, że żyjemy w różnych rzeczywistościach.

No wlasnie - w jakiej rzeczywistosci zyjesz, miedzy  Odra a Bugiem ?

http://www.cpd.mswia.gov.pl/dokumenty/paszport/

J.

Data: 2021-03-22 16:37:44
Autor: J.F.
Użytkownik "kapitalikk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6055b7c9$0$509$65785112@news.neostrada.pl...
No ale chcial wykonac operacje, czy nie chcial ?

Chciał wykonać operacje ale nie pozwolono mu bo nie zdjął maseczki.

Ale kolega Kviat jest dumny z jego nieugietej postawy ?

J.

Data: 2021-03-22 17:07:27
Autor: Kviat
W dniu 22.03.2021 o 16:37, J.F. pisze:
[...]

Do czego to doszło, że gdy ktoś upomina się o normalne sprawy, to trzeba być z niego dumnym...

kapitalikk ma rację, skoro jest wymóg noszenia maseczki i jest konieczność identyfikacji, to zasranym obowiązkiem instytucji jest stworzenie takich warunków do identyfikacji, żeby zdjęcie maseczki mogło odbyć się legalnie - czyli bez narażania na potencjalne zarażenie się, jak również na potencjalną możliwość zarażenia kogoś.

Ja rozumiem, że dla oszołomów niewierzących w wirusa i niewierzących lekarzom taka postawa jest absurdalna, bo przecież nie udało się załatwić sprawy, ale to nie moja wina.
Nie wpadną na to, że niezałatwienie tej sprawy nie było spowodowane niezdjęciem maseczki, lecz niezapewnieniem właściwych warunków do jej zdjęcia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-03-22 18:07:41
Autor: J.F.
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6058c0c0$0$554$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ma racje, ale sprawy nie zalatwil :-)
Pytanie czy mu zalezalo :-)

Ja "walcze" z fala marketingu "dzien dobry, dzwonie z banku, ale zeby powiedziec co mam do powiedzenia to musze pana zidentyfikowac".
No i tu bywam czasem twardy ... tylko czy nie bedzie tak, ze "ktos sie panu wlamywal na konto, moglismy poinformowac szybko, ale pan sie nie chcial zidentyfikowac".
Czy nawet "zablokowalismy konto, bo operacje wygladaly podejrzanie, chcielismy wyjasnic telefonicznie, ale ..."

Ja rozumiem, że dla oszołomów niewierzących w wirusa i niewierzących lekarzom taka postawa jest absurdalna, bo przecież nie udało się załatwić sprawy, ale to nie moja wina.

Pytanie, czy np US wytlumaczysz, ze podatek chciales zaplacic na czas, ale bank/US nie zapewnil warunkow :-)

J.

Data: 2021-03-22 18:19:50
Autor: Kviat
W dniu 22.03.2021 o 18:07, J.F. pisze:
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup W dniu 22.03.2021 o 16:37, J.F. pisze:
[...]

Gadasz przez telefon w maseczce? To trzeba było zdjąć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-03-22 19:20:33
Autor: J.F.
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6058d1b6$0$550$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Jak na ulicy, to w maseczce.
Ale przeciez nie o to chodzi, bo zaraz "w celu weryfikacji prosze podac ... "

J.

Data: 2021-03-23 11:05:51
Autor: Kviat
W dniu 22.03.2021 o 19:20, J.F. pisze:
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup W dniu 22.03.2021 o 18:07, J.F. pisze:
[...]

Czyli przez telefon, nie widząc twarzy, a nawet nie widząc całego osobnika da radę zweryfikować, a osobiście, bez zdjęcia maseczki nie da rady?
To niech zakleją szybę czarną folią, albo zamalują i udają, że rozmawiają przez telefon, skoro przez telefon się da, a osobiście się nie da.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-03-23 11:15:46
Autor: J.F.
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6059bd80$0$507$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

No coz, moze im sie klient wydaje podejrzany.

Nie chce sie klient zarazic - niech dzwoni na infolinie i tam zalatwia :-)

No i nie wiemy co on tam chcial - przyznasz, ze przelew na milion wymaga wiekszej starannosci przy identyfikacji, niz przekazanie informacji o nowej, wspanialej ofercie kredytowej :-)

A druga sprawa - infolinia ma pewnie weryfikacje dostosowana do infolinii, a w oddziale wymagaja okazania dowodu, sprawdzic pesel, spisac numer, potwierdzic wyglad twarzy.

J.

Data: 2021-03-23 11:37:16
Autor: Kviat
W dniu 23.03.2021 o 11:15, J.F. pisze:
[...]

Wiemy. Napisał.
Ale taka właśnie jest z tobą dyskusja.

- przyznasz, ze przelew na milion wymaga wiekszej starannosci przy identyfikacji,

Klientów z przelewami na milion nie obsługuje się przy okienku razem resztą plebsu (*).
W przypadku "elity" jakoś banki nie mają problemów w zapewnieniu komfortowych warunków, odizolowanych od zakażonego plebsu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

(*) dla niegramotnych - to był sarkazm

Data: 2021-03-23 11:45:12
Autor: J.F.
Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6059c4dc$0$518$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Wyczytalem ze "operacji".

- przyznasz, ze przelew na milion wymaga wiekszej starannosci przy identyfikacji,

Klientów z przelewami na milion nie obsługuje się przy okienku razem resztą plebsu (*).

Zawsze kiedys jest pierwszy milion :-)

W przypadku "elity" jakoś banki nie mają problemów w zapewnieniu komfortowych warunków, odizolowanych od zakażonego plebsu.

specjalne pomieszczenie ... odwiedzane przez wielu takich bogatych klientow :-)

Tak czy inaczej - nie ugial sie, to teraz bedzie musial drugi raz dralowac do banku, przez ten zarazony kraj :-)

J.

Data: 2021-03-23 11:46:49
Autor: Zbynek Ltd.
Kviat napisał(a) :

(*) dla niegramotnych - to był sarkazm

Niegramotni nie rozumieją znaczenia słowa "sarkazm". Jest za trudne dla nich :-D
Ba, nawet nie rozumieją słowa "niegramotni".
Gdybyś użył słów "500+", "matura giertychowska" itp. to jakoś byś się dogadał.
MSPANC

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2021-03-23 12:38:21
Autor: Michal Jankowski
W dniu 23.03.2021 o 11:05, Kviat pisze:

[...]

Pisałem parę razy:

Już chyba 5 razy zmieniałem wzór podpisu w PKO BP, bo nie umiem podpisać się tak samo i nie chcieli wypłacić. Ale zmienić wzór podpisu bez zgodności z poprzednim podpisem można.

Potem przeszli na weryfikację wypłat sms-em. Ale niestety ostatnio znów jest na podpis, tylko  nie na papierze, a na tablecie.

   MJ

Data: 2021-03-24 07:53:14
Autor: Dawid Rutkowski
wtorek, 23 marca 2021 o 12:38:29 UTC+1 Michal Jankowski napisał(a):
Pisałem parę razy: Już chyba 5 razy zmieniałem wzór podpisu w PKO BP, bo nie umiem podpisać się tak samo i nie chcieli wypłacić. Ale zmienić wzór podpisu bez zgodności z poprzednim podpisem można. Potem przeszli na weryfikację wypłat sms-em. Ale niestety ostatnio znów jest na podpis, tylko nie na papierze, a na tablecie.

To santander ma coś dla Ciebie - wprowadzili e-Podpis, w oddziale zamiast pisać (oraz drukować - "ekologia" w pakiecie, rozdzielić się nie da) to teraz możesz dostać kod SMS - tylko nie wiem gdzie się go potem wpisuje czy podaje.
Zapytam jeszcze, czy działa to też przy operacjach kasowych.
A miałem nadzieję, że to w ogóle ma zastąpić konieczność pojawiania się w oddziale (oczywiście nie w przypadku kasy, ale np. wyrabiania dodatkowej KK - santander wciąż nie umie tego bez oddziału zrobić - główną umie).

Data: 2021-03-23 15:27:52
Autor: kapitalikk
Nie zdjąłem maseczki w banku

Pytanie, czy np US wytlumaczysz, ze podatek chciales zaplacic na czas, ale bank/US nie zapewnil warunkow :-)
Tak
To już przerabiałem z ZUS.
Przekazałem kiedyś bankowi przelewy na składki ZUS a bank nie puścił ich.
Straciłem prawo do dobrowolnego ubezpieczenia i inne straty poniosłem.
Tyle penisów ile wtedy PKO BP usłuszał ode mnie to chyba mało kto kiedykolwiek usłyszał. Opisałem im to i zarządałem odszkodowania i załatwienia, przywrócenia terminów w ZUS
Wszystko załatwili.
Piniondzy oddali ale kuuuuu nie przeprosili. Dlatego poszedłem od nich w cholerę jasną.
Dodatkowo "panienka w banku" np. puszczała mi przelewy lipcowe w lutym .... przecież miesiące są na "l". :)
Dzisiaj sam puszczam przelewy w innym banku i są w terminie.

Pozdrawiam

Data: 2021-03-22 18:56:42
Autor: Budzik
Nie zdjąłem maseczki w banku
Użytkownik  Kviat ...

[...]

No ale nie przesadzajmy - sciagniecie maseczki na 10 sekund nie zrobi roznicy.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

Data: 2021-03-23 07:25:52
Autor: Tomasz Kaczanowski
Nie zdjąłem maseczki w banku
W dniu 22.03.2021 o 19:56, Budzik napisał:
Użytkownik  Kviat ...

[...]

W zasadzie jak pokazują badania to w większości przypadków noszenie maseczki, czy jej brak nie robią różnicy. Jeśli chodzi o aspekt prawny, przymus też ma wątpliwe podstawy prawne.

--
http://zrzeda.pl

Data: 2021-03-23 09:28:43
Autor: J.F.
Nie zdjąłem maseczki w banku
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsACF5C8FFF153Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
Użytkownik  Kviat ...
[...]

A ile potrzeba do zarazenia ?

J.

Data: 2021-03-23 10:34:56
Autor: Zbynek Ltd.
J.F. napisał(a) :
No ale nie przesadzajmy - sciagniecie maseczki na 10 sekund nie zrobi
roznicy.

A ile potrzeba do zarazenia ?

Zgodnie z wytycznymi Sanepidu to 15 minut przebywania obok osoby zarażonej. I obie osoby bez maseczek.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2021-03-23 11:00:44
Autor: J.F.
Użytkownik "Zbynek Ltd."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6059b642$0$560$65785112@news.neostrada.pl...
J.F. napisał(a) :
[...]

Jakos tak nie bardzo widze powod, aby wirusy odliczaly 15 minut ...

Rachunek pr-stwa, ze przez 15 minut dawka wirusa jest na tyle niewielka, ze nie powinna przecietnej osoby zakazic ?

J.

Data: 2021-03-23 11:59:56
Autor: Budzik
Nie zdjąłem maseczki w banku
Użytkownik Zbynek Ltd. sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl ...

[...]

Ostatnio juz mowili ze przy wariancie brytyjskim duzo krócej ale nadal przy paru sekundach ryzyko wydaje sie minimalne.

--
Pozdrawia... Budzik
Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

Data: 2021-03-23 15:08:38
Autor: kapitalikk
Nie zdjąłem maseczki w banku

Czy zgłosić to do sanepidu albo innej (jakiej) jednostki kontrolnej?

Jesteście GENIALNI !!!!!!!!!
GENIALNI DO POTĘGI !!!!
IDENTYFIKACJA PRZEZ TELEFON PRZY OKIENKU !!!!!
SPRAWDZĘ TO :)

Pozdrawiam

Nie zdjąłem maseczki w banku