Nie złożona deklaracja VAT

Data: 2010-04-26 13:40:38
Autor: Jacek
Nie złożona deklaracja VAT
Nie kombinuj, tylko złóż teraz deklarację za luty i do tego pisemko w którym wyrażasz "czynny żal". Opisz tam, że zwyczajnie po ludzku zapomniałeś, a urząd nic nie stracił, bo i tak było zero i napisz, ze prosisz o odstapienie od ewentualnych sankcji, jaki mogliby nałożyć za to opóźnienie.
Powinno rozejśc się po kościach.
Jacek
PS
nie zapomnij o piśmie, bo bez niego możesz zarobic mandacik (wiem, co piszę, bo miałem podobna sytuację kilka lat temu i kosztowało mnie to 200 zl - według urzednika miało byc to z dolnej półki :-(

Nie złożona deklaracja VAT