Nie zmieniê zdania, ¿e ka¿dy facet to maszyna pro sta...

Data: 2009-08-24 03:05:11
Autor: Antenka
Nie zmieniê zdania, ¿e ka¿dy facet to maszyna pro sta...
Zbyt wiele przyk³adów na potwierdzenie tej tezy mo¿na ka¿dego dnia
znale¼æ tutaj, czyli na psp.

Antenka

Data: 2009-08-24 12:07:17
Autor: Vic
Nie zmienię zdania, że każdy facet t o maszyna prosta...
Antenka пишет:
Zbyt wiele przykładów na potwierdzenie tej tezy można każdego dnia
znaleźć tutaj, czyli na psp.

Ta prostota to zaleta, nie wada :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-24 03:19:15
Autor: Antenka
On 24 Sie, 12:07, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka пишет:

> Zbyt wiele przykładów na potwierdzenie tej tezy można każdego dnia
> znaleźć tutaj, czyli na psp.

Ta prostota to zaleta, nie wada :)

--
plazoVic

Nie bedę ciągnąć tego wątku, bo cenzorzy wkroczą do akcji, że w
temecie jest  "0" polityki. Oni nie rozumiejÄ…, że czasami polityka
może bardzo obmierznąć, że na samą myśl o niej, uruchamia się odruch
wymiotny, co nie znaczy, że nie należy się nią interesować, bo:

"Jeśli nie będziesz interesować się polityką, czy to się tobie podoba,
czy też nie, ona prędzej czy później zainteresuje się tobą"

Obyś się nie obudził wtedy z ręką w nocniku jeden z drugim i jedna z
drugÄ….

Antenka

P.s. A swoją drogą dziwi mnie, jak ktoś może wystawiać cenzurkę
drugiemu człowiekowi przez szklany monitor - nie będąc jasnowidzem.
Znam swoją wartość i nie potrzebne mi poklepywania po ramieniu od
niejakiego pulsara, mkarwan, czy Jadrysa.

Data: 2009-08-24 12:35:34
Autor: jadrys

Antenka пишет:

[...]

Twoja wartość jest tyle warta na ile oceniają cię inni. Np. ja, po ostatnich Twoich ekscesach oceniam ja na bliską zera..

Data: 2009-08-24 12:56:23
Autor: Schweinchen
Nie zmienie zdania, ze kazdy facet to maszyna prosta...

"jadrys" <CHE@yahoo.com> s

Twoja wartosc jest tyle warta na ile oceniaja cie inni. Np. ja, po ostatnich Twoich ekscesach oceniam ja na bliska zera..

Chyba absolutnego?

Data: 2009-08-24 12:18:22
Autor: Antenka
On 24 Sie, 12:56, "Schweinchen" <k...@islam.de> wrote:
"jadrys" <C...@yahoo.com> s

> Twoja wartosc jest tyle warta na ile oceniaja cie inni. Np. ja, po
> ostatnich Twoich ekscesach oceniam ja na bliska zera..

Chyba absolutnego?

Co tam chrumkasz prosiaku?

Antenka

Data: 2009-08-24 13:56:11
Autor: jadrys
Schweinchen pisze:
"jadrys" <CHE@yahoo.com> s

Twoja wartosc jest tyle warta na ile oceniaja cie inni. Np. ja, po ostatnich Twoich ekscesach oceniam ja na bliska zera..

Chyba absolutnego?

Nie, absolutnego to nie.. Jest jeszcze podobno m³oda, a wiêc mo¿e jeszcze wyj¶æ na ludzi.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-08-24 12:19:57
Autor: Antenka
On 24 Sie, 13:56, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Schweinchen pisze:

> "jadrys" <C...@yahoo.com> s

> Chyba absolutnego?

Nie, absolutnego to nie.. Jest jeszcze podobno m³oda, a wiêc mo¿e
jeszcze wyj¶æ na ludzi.

Ekspert z Wildy siê znalaz³. ¯enada...

Antenka

Data: 2009-08-25 02:34:30
Autor: Antenka
On 24 Sie, 12:35, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> niejakiego pulsara, mkarwan, czy Jadrysa.

Twoja wartość jest tyle warta na ile oceniają cię inni. Np. ja, po
ostatnich Twoich ekscesach oceniam ja na bliskÄ… zera..

InstalujÄ…c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Czasami człowiek, który za życia był traktowany jak bezwartościowy
miana geniusza.  Patrz Vincent van Gogh, czy C.K. Norwid. Ponadto
człowiek to nie jest rzecz, człowiek jest osobą.

Antenka

Data: 2009-08-25 12:32:22
Autor: jadrys
Antenka pisze:

[...]

Czy choćby Nikifor.. Jednak ocena danego czÅ‚owieka nie należy do niego samego, tylko do innych.  A Ty raczyÅ‚aÅ› napisać "znam swoja wartość"..

Data: 2009-08-25 04:23:26
Autor: Antenka
On 25 Sie, 12:32, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> Czasami cz³owiek, który za ¿ycia by³ traktowany jak bezwarto¶ciowy
> ¶mieæ - nie wspomnê o dzie³ach tych ludzi -  po ¶mierci urasta do
> miana geniusza.  Patrz Vincent van Gogh, czy C.K. Norwid. Ponadto
> cz³owiek to nie jest rzecz, cz³owiek jest osob±.

> Antenka

Czy choæby Nikifor.. Jednak ocena danego cz³owieka nie nale¿y do niego
samego, tylko do innych.  A Ty raczy³a¶ napisaæ "znam swoja warto¶æ"..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Poka¿ cytowany tekst -

Bo znam :-P . A ty nie znasz swojej? To ¼le Jedrek, to bardzo ¼le, ¿e
jej nie znasz...A chcesz poznaæ? :DD. Uciekam....

Antenka

Data: 2009-08-25 17:16:10
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Znam, tylko nie mam pewno¶ci czy to s± warto¶ci prawid³owe.  Wiesz kiedy¶ by³em z tak± jedn± babk±, przez niemal rok z ni± mieszka³em, bardo sobie chwali³a moje sekscesy... Gdy odchodzi³a, to mi wygarnê³a ¿e w ³ó¿ku jestem do niczego i ¿e wszystkie jej orgazmy by³y udawane.. Byæ mo¿e k³ama³a chc±c mi dopiec, ale od tego czasu do swojej warto¶ci podchodzê z du¿± ostro¿no¶ci±.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-08-24 13:04:54
Autor: mkarwan
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:ee3cae9b-e3f5-42e8-bf50-91b15ca0ef89g31g2000yqc.googlegroups.com...
Oni nie rozumieją, że czasami polityka
może bardzo obmierznąć, że na samą myśl o niej, uruchamia się odruch
wymiotny,

Wiec co tu robisz, przenieÅ› siÄ™ na innÄ… grupÄ™.
Robisz z siebie durnia podobnie jak kupa, który wielokrotnie zapowiadał, ze stąd odejdzie i nadal jest.
Nie składaj deklaracji, których nie jesteś w stanie dotrzymać, bo wtedy twoja wiarygodność jest delikatnie mówiąc wątpliwa.
Ale jeśli już złożysz to bądź konsekwentna.
Piszesz z Poznania skąd pochodzi część piszących w apd i apz.
Coś mi zaczynasz nimi pachnieć.
Nie bardzo mam czas aby upewnić się kim jesteś ale to nie wykluczone, że w końcu go znajdę.
Albo poproszę kogoś aby to zrobił.

Data: 2009-08-24 13:34:32
Autor: Ensitherum
mkarwan pisze:
Robisz z siebie durnia podobnie jak kupa, który wielokrotnie zapowiadał, ze stąd odejdzie i nadal jest.

widocznie to taka prawicowa, damska wersja kupy.

Data: 2009-08-24 12:22:12
Autor: Antenka
Nie zmieniê zdania, ¿e ka¿dy facet to maszyna prosta...
widocznie to taka prawicowa, damska wersja kupy.

A ty pewnie jeste¶ kup± lewicowego ³ajna.

Antenka

Data: 2009-08-24 13:55:48
Autor: jadrys
Ensitherum pisze:
mkarwan pisze:
Robisz z siebie durnia podobnie jak kupa, który wielokrotnie zapowiadał, ze stąd odejdzie i nadal jest.

widocznie to taka prawicowa, damska wersja kupy.

Powiedz lepiej Ensitherum skąd u ciebie taki głupkowaty nick?

Data: 2009-08-24 13:55:58
Autor: jadrys
mkarwan pisze:
[...]

No, czym Ci pachnie? Powiedz tak szczerze czym Ci podpadła Antenka że zamierzasz Ją ścigać?

Data: 2009-08-24 12:34:41
Autor: mkarwan
Nie zmienię zdania, że każdy facet to maszyna prosta...
Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h6tpfa$pc3$1mx1.internetia.pl...
Antenka пишет:

Z bukwami przenieÅ› siÄ™ na ruskie fora.
Tu jest psp.

Data: 2009-08-24 03:59:07
Autor: Antenka
Nie zmieniê zdania, ¿e ka¿dy facet to maszyna prosta...
Z bukwami przenie¶ siê na ruskie fora.
Tu jest psp.

W³a¶nie dlatego, ¿e ty g³upku mi ka¿esz, nie uczyniê tego!

Antenka

Data: 2009-08-24 13:38:59
Autor: Vic
Antenka пишет:
Z bukwami przenieÅ› siÄ™ na ruskie fora.
Tu jest psp.

Właśnie dlatego, że ty głupku mi każesz, nie uczynię tego!

:D
Dziekuje Antenko za wypowiedz w moim imieniu ;)

--
plazoVic

Data: 2009-08-24 13:52:45
Autor: mkarwan
Nie zmieniê zdania, ¿e ka¿dy facet to maszyna prosta...
U¿ytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:32bed54c-9ad3-40a2-818a-2754e0514e48v20g2000yqm.googlegroups.com...
Z bukwami przenie¶ siê na ruskie fora.
Tu jest psp.

W³a¶nie dlatego, ¿e ty g³upku mi ka¿esz, nie uczyniê tego!

Widocznie ciebie uwa¿aj± za g³upka, a ty dla odreagowania tak nazywasz innych.
Nie porównuj innych do siebie nie ka¿dy jest ci podobny.

Data: 2009-08-24 12:59:00
Autor: Slavinka

Zbyt wiele przyk³adów na potwierdzenie tej tezy mo¿na ka¿dego dnia
znale¼æ tutaj, czyli na psp.

Antenka

jak Rasputin? :-))))))))))))))))

http://www.youtube.com/watch?v=TmjdZKfumEI

Nie zmieniê zdania, ¿e ka¿dy facet to maszyna pro sta...