Nie znam adresu swiadka

Data: 2013-07-08 08:11:48
Autor: wireparcel
Nie znam adresu swiadka
Witam,

Nie znam adresu swiadka, sad wzywa do podania adresu w ciagu 7 dni pod rygorem pominiecia jego zezna. Co robic?

Mam jego imie i nazwisko nr telefonu, wiem gdzie studiuje, miejsce zamieszkania (prawdopodobne) mam z nim kontakt biezacy ale nie sadze aby podal mi swoj adres dobrowolnie :)

Pozdrawiam

Data: 2013-07-08 23:25:27
Autor: Robert Tomasik
Nie znam adresu swiadka
Uzytkownik <wireparcel@gmail.com> napisal w wiadomosci news:f276e166-86e1-42e6-b3c6-458de20ac1a5googlegroups.com...
[...]

To podaj to miejsce prawdopodobne. Sad chce mu doreczyc wezwanie, a nie dowiedziec sie, gdzie jest zameldowany.

Nie znam adresu swiadka