Nie zrobią ze mnie Michnika - boukun prawomocnie uniewinniony

Data: 2010-11-24 10:56:27
Autor: boukun
Nie zrobią ze mnie Michnika - boukun prawomocnie uniewinniony
Byłem dzisiaj w Sądzie Pracy wyjaśnić sprawę zaginięcia mojego ostatniego pisma w sprawie o kapitał początkowy. Przy okazji zaszedłem do Sądu Okręgowego,IV Wydziału Karnego zapytać jak się skończyła apelacja prokuratury od wyroku uniewinniającego mnie w sprawie "O Żydach", która to sprawa apelacyjna miała miejsce 8-go września.

W sekretariacie poinformowano mnie, że wyrok sądu pierwszej instancji został utrzymany i prokuratura nie wniosła o kasację. Jednym słowem, jestem prawomocnie uniewinniony, po ponad 4 latach i dwóch procesach w sprawie "O Żydach" i rzekomego posiadania pirackiego oprogramowania.

Najciekawszy fragment apelacji prokuratury, bardzo prymitywny zresztą cytuję poniżej:

"Wypowiedzi oskarżonego, że "antysemityzm jest obowiązkiem każdego przyzwoitego człowieka", "Żydzi w Polsce ukrywają swoje pochodzenie, bo inaczej nie mogliby pasożytować na naszym narodzie", "Żydzi od wieków nie budzą zaufania", "naszym zadaniem jest tych paskudnych Żydów zdekonspirować, robić wszystko żeby musieli wyjeżdżać za chlebem z naszego kraju, bądź brali się za łopatę", "Żydzi powinni pracować tylko przy sprzątaniu ulic, koszeniu trawy, wywożeniu śmieci" oraz obarczanie tejże nacji za wszelkie historyczne nieszczęścia narodu polskiego niewątpliwie wyczerpują znamiona przestępstw z art. 256 kk i z art. 257 kk.

Za błędne należy więc uznać stanowisko Sądu, że wypowiedzi te stanowiły jedynie wyraz określonych poglądów, oskarżonego sprzecznych z zasadami współżycia społecznego, lecz mieszczących się w granicach swobody przekonań. Wypowiadanie wymienionych haseł na ogólnie dostępnych forach internetowych stanowi niewątpliwie znieważenie narodu żydowskiego i jest publicznym nawoływaniem do nienawiści na tle różnic narodowościowych i wyznaniowych.

Wskazać w tym miejscu należy, że część treści umieszczonych przez oskarżonego stanowi powtórzenie haseł głoszonych przez Adolfa Hitlera w dziele "Mein Kampf"."

Koniec cytatu.

Hmmm, ja osobiście nigdy nie czyatłem dzieła Hitlera "Mein Kampf"., ale prokuratura świdnicka wydaje się być bardzo podejrzana, interesując się takimi dziełami...

No cóż, nie chcą ze mnie na siłę zrobić Michnika i wsadzić na półtora roku na wypoczynek, żeby potem dożywotnio traktować mnie jako opozycjonistę wobec reżimu władzy i nagradzać Orderem Orła Białego...

boukun

Data: 2010-11-24 02:19:52
Autor: D.J.MC Donald Musk
Nie zrobią ze mnie Michnika - boukun prawomocnie uniewinniony
On 24 Lis, 10:56, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
By em dzisiaj w S dzie Pracy wyja ni spraw zagini cia mojego ostatniego pisma
w sprawie o kapita pocz tkowy. Przy okazji zaszed em do S du Okr gowego,IV
Wydzia u Karnego zapyta jak si sko czy a apelacja prokuratury od wyroku
uniewinniaj cego mnie w sprawie "O ydach", kt ra to sprawa apelacyjna mia a
miejsce 8-go wrze nia.

ciekawe czy oni z ciekawosci meinkampf czytali czy z obowiazku...
ja tez nie czytalem chociaz bym poczytal tego debila hitlera...
podobno strasznie grafomanska ksiazka...

Data: 2010-11-24 11:27:49
Autor: boukun
Nie zrobia ze mnie Michnika - boukun prawomocnie uniewinniony

Uzytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisal w wiadomosci news:7c1d4bdc-6735-4b2f-a167-2b852a00acbbk3g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Czego w twoim poscie gina moje polskie literki? Co macie z tymi czytnikami?

boukun

Data: 2010-11-24 11:08:38
Autor: Grzegorz Z.
boukun napisał:

[...]

No to wypada pogratulować.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-11-24 14:48:15
Autor: Eulalia Browarek

boukun napisał:

[...]

Się przyłączam. Dęte to było od początku.

Zennon

Data: 2010-11-24 11:11:05
Autor: konserwator
Nie zrobią ze mnie Michnika - boukun prawomocnie uniewinniony
tets

Data: 2010-11-24 11:33:45
Autor: Panslavista
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:icinrv$jdo$1mx1.internetia.pl...
[...]

Choć w kozipierdstwie polskawym nie są stosowane precedensy, to taki wyrok jednak daje podstawę moralną do podobnych postanowień.

Data: 2010-11-24 02:51:16
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 24 Lis, 11:33, "Panslavista" <prawu...@interia.pl> wrote:
"boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote in message

> [...]

Choć w kozipierdstwie polskawym nie są stosowane precedensy, to taki wyrok
jednak daje podstawę moralną do podobnych postanowień.

Pod warunkiem, ze sedzina nie bedzie ta cała Cała...

Data: 2010-11-24 11:54:32
Autor: Panslavista

"D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> wrote in message news:cc64e565-41cd-40d8-b328-17d357672b3412g2000prq.googlegroups.com...

Choć w kozipierdstwie polskawym nie są stosowane precedensy, to taki wyrok
jednak daje podstawę moralną do podobnych postanowień.

Pod warunkiem, ze sedzina nie bedzie ta cała Cała...

Nawet nie wiesz jak u takich "prawników" dufnych w swoją nieomylność olbrzymie cuda potrafi zdziałać solidny wpierdol.

Nie zrobią ze mnie Michnika - boukun prawomocnie uniewinniony