Nie zrobią ze mnie Michnika - boukun prawomocnie uniewinniony

Data: 2010-11-24 11:08:38
Autor: Grzegorz Z.
Nie zrobią ze mnie Michnika - boukun prawomocnie uniewinniony
boukun napisał:

W sekretariacie poinformowano mnie, że wyrok sądu pierwszej instancji został utrzymany i prokuratura nie wniosła o kasację. Jednym słowem, jestem prawomocnie uniewinniony, po ponad 4 latach i dwóch procesach w sprawie "O Żydach" i rzekomego posiadania pirackiego oprogramowania.

No to wypada pogratulować.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-11-24 14:48:15
Autor: Eulalia Browarek

boukun napisał:

[...]

Się przyłączam. Dęte to było od początku.

Zennon

Nie zrobią ze mnie Michnika - boukun prawomocnie uniewinniony