Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!

Data: 2011-01-09 10:55:24
Autor: cyc
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!
Nie zalujcie ! to jedyna instytucja nieosaca prawdziwa pomoc potrzebujacym dzieciom !. Zadna inna nie zrobila tyle dobrego ile zrobil Owsiak . Nie ma prowownan z jakakolwiek i to nie tylko biorac pod uwage skale przedsiewziecia ale takze celow i uczciwosci  .
Nie bagatelnym efektem przedsiewziecia jest rowniez wyzwalanie inicjatyw , integracja  rozbitego przez konusow spoleczenstwa  wokol waznych celow , czy pokazanie , ze zdziczenie obyczajow dosiegnelo glownie srodowisk dla ktorych wladza i dorabianie majatku stanowia cele glowne , mam na mysli oczywiscie pisowcow  i im podobnych rydzykowcow bo to glownie oni sa wrogami Owsiak i jego niespotykanej nigdy indziej na swiecie akcji !.
Wspomozcie Orkiestre !! dajac jej macie pewnosc ! , ze nie lozycie na majbachy porpuratow i utrzymywanie ich palacow ze sluzba , tylko na chore i potrzebujace dzieci !.

cyc

Data: 2011-01-09 06:32:56
Autor: Antenka
On 9 Sty, 10:55, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Ocipiałe¶?! Złamanego grosza ode mnie nie dostanie! Niech się weĽmie
za uczciw± pracę. Nie mam w zwyczaju łożyć na rodzinę owsika i na
niego. Ile zła ten człowiek czyni, to tylko Bóg na niebie raczy
wiedzieć : - / .

A ty jak że¶ głupi to sponsoruj darmozjada i nie szukaj sponsoringu w
cudzej kieszeni! :-E

Antenka

P.s. Aha! I zmień płytę, bo co roku ta sama melodia! :-E. Rozumiem, że
masz udziały w WO¦P :- /.

Data: 2011-01-09 16:13:46
Autor: cyc
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0d94a2b9-d608-48a8-a7d4-7d1dee8685dcl24g2000vby.googlegroups.com...

................<

A ty jak że¶ głupi to sponsoruj darmozjada i nie szukaj sponsoringu w
cudzej kieszeni! :-E

Antenka

Alez ja nie pisze o katabasach a glownie o Rydzyku !! . Nie czytalas mojego postu ? , czy co ? .
Mnie chodzilo o dzielo Owsiaka , dzielo , ktore nazywa sie WOSP !.
To takie cos , co powinno byc bliskie sercu kazdemu katolikowi .............ale po co ja Tobie to pisze , przeciez Tobie do katolickosci tyle samo , co Rydzykowi , czyli lata swietlne .

cyc

Data: 2011-01-09 10:59:30
Autor: u2
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!
W dniu 2011-01-09 10:55, cyc pisze:
Nie zalujcie !

Od kilku ładnych lat nie dałem ani grosza.

Data: 2011-01-09 02:55:36
Autor: DJ MC Donald Musk
On 9 Sty, 11:32, man <fa...@yahoo.com> wrote:
Dnia 09-01-2011 o 10:59:30 u2 <u...@o2.pl> napisał(a):

> Od kilku ładnych lat nie dałem ani grosza.

I jeste¶ z tego dumny? :o
--

Ja tez nie dam ni grosza ale jesli chcesz to mozesz dac za mnie z
50zł...

Data: 2011-01-09 16:54:24
Autor: Jaksa
On Sun, 09 Jan 2011 16:22:15 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

I jesteĹ› z tego dumny? :o
--

Ja tez nie dam ni grosza ale jesli chcesz to mozesz dac za mnie z
50zł...
smialo!

Za mnie teĹĽ :)

A za mnie nie, porcje "przypadajaca" na mnie,
wydaj lepiej na kurwy w motelu.

Jaksa

Data: 2011-01-09 12:16:39
Autor: A. Filip
cyc: Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!
man <fanky@yahoo.com> pisze:
Dnia 09-01-2011 o 10:59:30 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-01-09 10:55, cyc pisze:
Nie zalujcie !
Od kilku ładnych lat nie dałem ani grosza.

I jesteĹ› z tego dumny? :o

A on siÄ™ tym chwali publicznie czy ukrywa? :-)

A cyc'owi widać najłatwiej daje się cudze pieniądze bo się nie raczył
pochwalić im dał *SAM* a jakby napisał napisałoby się że nie wiadomo czy dał czy tylko pisze że dał ;-)

KaĹĽdy decyduje sam za siebie KROPKA.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Gdy zobaczysz cudzoziemca, traktuj go jak złodzieja.

Data: 2011-01-09 16:10:29
Autor: cyc
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci

A cyc'owi widać najłatwiej daje się cudze pieni±dze bo się nie raczył
pochwalić im dał *SAM* a jakby napisał napisałoby się że nie wiadomo
czy dał czy tylko pisze że dał ;-)

Każdy decyduje sam za siebie KROPKA.

Cyc nie musi i nie ma zamiaru deklarowac sie i okreslac komukolwiek , tymbardziej przed ta !! grupa !.
To czy dalem i ile, nikogo nie obchodzi bo jak sam napisales kazdy decyduje sam za siebie a charytatywnosc nie polega na obnoszeniu sie z nia , tylko na bezinteresownej pomocy !.
Namawiam do dawania bo jest to jedna z pieknieszych a przy tym najbardziej przejrzystych akcji jakie w Polsce istnieja .
Cieszy to , ze mimno zmasowanej akcji kleru usilujacej za wszelka cene zochydzic "to dzielo" , wiekszosc Polakow majac w d...e slowa kleru i tak daje i to zdecydowanie wiecej niz na tace !. Daja bo wiedza , ze pieniadze te zpostana spozytkowane racjnalnie i nie na uzytek psozytow , tylko potrzebujacych tego chorych dzieci . Ktos kto kontestuje akcje Owsiaka , nie jest godny nazywac siebie katolikiem ! .

cyc

Data: 2011-01-09 18:53:08
Autor: A. Filip
man <fanky@yahoo.com> pisze:
Dnia 09-01-2011 o 12:16:39 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

man <fanky@yahoo.com> pisze:
[...]

Mała agitka za datkami na zbożny cel nie jest czymś nagannym.

Mała? Ten jeden wątek to może i mała agitka ale w sumie robi się (za) wielka agitacja.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Syty pies nie moĹĽe biec.

Data: 2011-01-09 19:53:39
Autor: cyc
cyc: Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!

man <fanky@yahoo.com> pisze:
Dnia 09-01-2011 o 10:59:30 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-01-09 10:55, cyc pisze:
Nie zalujcie !
Od kilku ładnych lat nie dałem ani grosza.

I jeste¶ z tego dumny? :o

A on się tym chwali publicznie czy ukrywa? :-)

A cyc'owi widać najłatwiej daje się cudze pieni±dze bo się nie raczył
pochwalić im dał *SAM* a jakby napisał napisałoby się że nie wiadomo
czy dał czy tylko pisze że dał ;-)

Każdy decyduje sam za siebie KROPKA.

Mała agitka za datkami na zbożny cel nie jest czym¶ nagannym.

Mała? Ten jeden w±tek to może i mała agitka ale w sumie robi się
(za) wielka agitacja.

--

I o to chodzi !!.
Znowu jakies dzieci bed zyly ! , znowu jakies wyzdrowieja !. To warte zachodu , znacznie wiekszego niz  wspomaganie Caritasu , ktory topi asygnowane do ich dyspozycji pieniadze albo we wlasnych kieszeniach albo w bzdurnych , calkowicie bezsensownych przedsiewzieciach , jak budowa Lichenia , sw. Opatrznosci itp. Te w dzisiejszych czasach sa najmniej Polsce potrzebne a tymbardziej Bogu !!.

cyc

Data: 2011-01-09 11:28:52
Autor: D. J. MC Donald Musk
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:igc0mi$s7c$1news.onet.pl...
Nie zalujcie ! to jedyna instytucja nieosaca prawdziwa pomoc potrzebujacym dzieciom !.

a ile tam jest przekretow!

Data: 2011-01-09 11:31:26
Autor: wekon
"cyc"  wrote in message news:igc0mi$s7c$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

specjalnie pójdę z dzieckiem, żeby zobaczyło jak się z ludzi robi barany

wekon

Data: 2011-01-09 12:36:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d298e7e$0$2486$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Może wyja¶nisz mi w jaki sposób robi się z ludzi barany?

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-01-09 15:19:32
Autor: wekon
"Bogdan Idzikowski"  wrote in message news:4d299dc0$0$2500$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

a rozumiesz hasło: róbta co chceta?

wekon

Data: 2011-01-09 15:28:42
Autor: Bogdan Idzikowski
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d29c3f4$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zadałem pytanie: Może wyja¶nisz mi w jaki sposób robi się z ludzi barany?

Data: 2011-01-09 14:37:27
Autor: White Power
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Zadałem pytanie: Może wyja¶nisz mi w jaki sposób robi się z ludzi barany?

Dla mnie w taki sposób, że zachęca się mnie do dawania pieniędzy na co¶ co powinno być kupowane z płaconych podatków, do tego robi się niezł± medialn± szopkę z tym wszystkim i jeszcze sporo ministrantów księdza owsiaka kupi sobie po jakim¶ elektrogadżecie, a ja się do takich aktów nie będę dorzucał. Założenie ogólnie jest szczytne ale wykonanie nie te.

Data: 2011-01-09 16:03:49
Autor: cyc
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:igch76$e4d$1inews.gazeta.pl...
[...]

A jak odniesiesz sie do dawania pieniedzy na utrzymywanie czegos co powinno byc obowiazkiem wiernych i to w dodatku na zasadzie dobrowolnosci a nie panstwa z naszych podatkow a mowie i otrzymywaniu kosciolow , biskupich rezydencji , utrzymywania ich na stopie o jakiej reszcie spoleczenstwa sie nie snilo ? .
Czy ten stan rowniez uwazasz za nienormalny ? .
Skala zjawiska pt. WOSP jest tak olbrzymia a ludzie w swojej zdecydowanej wiekszosci tak pozytywnie do niej nastawieni , ze tylko glupcy moga kontestowac osiagniecia i pozytywne efekty dzialania Owsiaka .
Ta akcje od wszystkich koscielnych wyroznia to , ze jest akceptowana spolecznie , ze jest prowadzona przy otwartej kurtynie , ze poyztywne efekty muisza uznac nawet jej przeciwnicy bo kto zakwestionuje prawde ? a taka jest fakt , ze dzieki Owsiakowi uratowano juz tysiace dzieci !!. Ile uratoqwal Caritas ? , Dziwisz ? , Glemp ? i cala armia katabasow ? .

cyc

Data: 2011-01-09 15:43:17
Autor: White Power
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!
To sypnij kilka złotych za takich oszołomów jak ja i bilans będzie równy, to nic ze zbiedniejesz ale w jakim szczytnym celu, ja za to dam kilka złotych na tacę podczas wieczornej mszy.

Data: 2011-01-09 17:24:03
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Przecież nikt cię do tego nie zmusza. Chcesz, to dawaj, nie chcesz - nie dawaj.

Data: 2011-01-09 18:12:24
Autor: wekon
"Bogdan Idzikowski"  wrote in message news:4d29c61e$0$2454$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No już wyja¶niłem. Każda złotówka dana dla tego pana jest spożytkowana na zasadzie "róbta z tym co chceta". Naprawdę masz poczucie że tu jest wszystko czarno na białym?

wekon

Data: 2011-01-09 18:31:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d29ec77$0$2451$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Oczywi¶cie. I jednocze¶nie nie wierzę, że wszystko jest w porz±dku z Caritasem.

Data: 2011-01-09 19:48:17
Autor: cyc
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d29f112$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Przeciez dla niego jedynym autorytetem jest wikary zbierajacy po koledzie .
Kiedys jalmuznicy a takimi przeciez sa ksieza , byli pokorni wobec ludzi i Boga . Teraz pokore wobec Boga zastapili wystawieniem Go na bilbordy reklamowe a wobec ludzi , ktorzy ich utrzymuja stali sie butni , bezczelni , nachalni , jeszcze troche a zaprzegna w swoja finansowa chcice panstwo i wymiar sprawiedliwosci !!. Nie zaplacisz " naleznej " im daniny , pojdziesz siedziec lub zostaniesz ukarany grzywna !. W zakresie rejestrowania kto ile daje , maja doskonala kartoteke . Tu sie nie pomyla ale za to slub koscielny zarejestrowac w urzedzie to juz czesto zbyt duze dla nich obciazenie .

cyc

Data: 2011-01-09 22:06:42
Autor: wekon
"cyc"  wrote in message news:igcvtn$2bl$1news.onet.pl...

[...]

tu się z tob± zgodzę, te "cenniki" i co łaska, ale nie mniej niż.. itd. to mnie wkurwia niesamowicie. fakt, że często zależy to od danego proboszcza, ale coraz czę¶ciej za wiarę się płaci w złotówkach

wekon

Data: 2011-01-09 21:58:33
Autor: wekon
"Bogdan Idzikowski"  wrote in message news:4d29f112$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

A co wy tak z tymi księżmi cały czas? Mnie też denerwuje jak się ksi±dz proboszcz zbliża po mamonę, ale wolę łożyć na to niż na islam. W tym wypadku lepszej alternatywy nie mam. Ale zamiast na Owsiaka mogę wybrać bardziej bezpo¶redni± pomoc.

wekon

Data: 2011-01-09 15:57:14
Autor: cyc
[...]

To cos takiego co lansuje kler , majac na ysli swoje barany , znaczy baranki ? .

cyc

Data: 2011-01-09 21:59:26
Autor: wekon
"cyc"  wrote in message news:igcicf$lm1$1news.onet.pl...

[...]

? .

cyc

-- -- -- -- -- -- -- --

lasuje cycu, lasuje. i to nie kler ale twój zakuty łeb.

wekon

Data: 2011-01-10 10:02:27
Autor: cyc
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d2a21ac$0$2488$65785112news.neostrada.pl...
[...]

chamstwem dorownujesz niejednemu ksiedzu i wszystkim pisokoltunom !.

cyc

Data: 2011-01-10 10:17:54
Autor: Jakub A. Krzewicki
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!
niedziela, 9 stycznia 2011 15:19. carbon entity 'wekon' <wekon@op.pl>

a rozumiesz hasło: róbta co chceta?

No do cholery św. Augustyn: ama et fac quod vis...

Data: 2011-01-10 11:24:40
Autor: Stultus
W dniu 2011-01-10 10:17, Jakub A. Krzewicki pisze:
niedziela, 9 stycznia 2011 15:19. carbon entity 'wekon'<wekon@op.pl>

a rozumiesz has�o: róbta co chceta?

No do cholery �w. Augustyn: ama et fac quod vis...

Dość zabawne zestawienie w stosunku do tego o co w tym zdaniu chodziło Augustynowi:

"W etyce Augustyn nawiązywał do wrodzonego człowiekowi dążenia do szczęścia, czyli w osiągnięciu pełni dobra, a to utożsamiał z Bogiem jako pełnią bytu. Dlatego Bóg powinien być jedynym celem dążeń człowieka. W realizacji prawa moralnego zasadniczą rolę przypisuje - miłości. Stopień wzrastającej przez całe życie miłości ku Bogu jest wyznacznikiem poziomu życia moralnego. Doskonała miłość do Boga sprawia, że każdy z czynów dokonany pod jej wpływem jest dobry. Do takiej miłości odnosi się słynne powiedzenie: „kochaj i rób co chcesz" (ama et fac quod vis)."

http://www.katolik.pl/index1.php?st=artykuly&id=1363)

Jakby nie to samo co Owsiakowe "rĂłbta co chceta"...

S.

Data: 2011-01-10 14:57:02
Autor: Jakub A. Krzewicki
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!
poniedziałek, 10 stycznia 2011 11:24. carbon entity 'Stultus' <stultus@vp.nospam.pl>

Doskonała miłość do Boga sprawia, że każdy z czynów dokonany pod jej wpływem jest dobry.

[-- -- -]

Jakby nie to samo co Owsiakowe "rĂłbta co chceta"...

U humanistów chodzi o doskonałą miłość do -- - ludzkości. Wrodzone człowiekowi dążenia do szczęścia, czyli w osiągnięciu pełni dobra utożsamiają z dobrem rodzaju ludzkiego, w realizacji prawa moralnego zasadniczą rolę przypisując miłości do bliżniego, do ludzkości. Stopień wzrastającej przez całe życie miłości ku ludzkości jest wyznacznikiem poziomu życia moralnego. Doskonała miłość do bliźnich stanowiących ludzkość sprawia, że każdy z czynów dokonany pod jej wpływem jest dobry.

Data: 2011-01-10 15:48:56
Autor: Stultus
W dniu 2011-01-10 14:57, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Ale Ty nie powołałeś się na humanistów tylko na Augustyna. Augustyńskie "Kochaj i rób co chcesz" nie ma nic wspólnego z "róbta co chceta", ani z humanistycznym uwielbieniem człowieka, choć faktycznie to Owsiakowe wyrosło na humanizmie... Przełom kartezjański umieścił człowieka między Bogiem a nicością - człowiek wybierając siebie, ostatecznie wybiera... nicość, stąd indywidualizm, libertarianizm, kolektywizm, nazizm, wole (nie)mocy itd.

S.

Data: 2011-01-10 17:39:51
Autor: Jakub A. Krzewicki
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!
poniedziałek, 10 stycznia 2011 15:48. carbon entity 'Stultus' <stultus@vp.nospam.pl>

Ale Ty nie powołałeś się na humanistów tylko na Augustyna. Augustyńskie
"Kochaj i rĂłb co chcesz" nie ma nic wspĂłlnego z "rĂłbta co chceta", ani z
[...]

Ależ augustyńskie "ama et fac quod vis..." przetranskrybował jeden taki XX-wieczny skandalista na humanizm (zresztą nawiązując do koncepcji Rabelais'go). To go okrzyknęliście "satanistą", choć z żadnym chrześcijaństwem czy krzyżem on nie miał wspólnego. Nawet z tym odwróconym do góry nogami ;)

Data: 2011-01-10 18:06:55
Autor: Stultus
W dniu 2011-01-10 17:39, Jakub A. Krzewicki pisze:

Ależ augustyńskie "ama et fac quod vis..." przetranskrybował jeden taki
XX-wieczny skandalista na humanizm (zresztÄ… nawiÄ…zujÄ…c do koncepcji
Rabelais'go). To go okrzyknęliście "satanistą", choć z żadnym
chrześcijaństwem czy krzyżem on nie miał wspólnego. Nawet z tym odwróconym
do gĂłry nogami ;)

Ależ miał i to całkiem dużo, iście diabelskim dziełem jest wypaczać tą podstawową (makro i mikro) hermeneutyczną zasadę Augustyna.

S.

Data: 2011-01-10 18:23:53
Autor: Jakub A. Krzewicki
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!
poniedziałek, 10 stycznia 2011 18:06. carbon entity 'Stultus' <stultus@vp.nospam.pl>

Ależ miał i to całkiem dużo, iście diabelskim dziełem jest wypaczać tą
podstawowÄ… (makro i mikro) hermeneutycznÄ… zasadÄ™ Augustyna.

Pmiętaj, że humaniści postrzegają wymiar Augustyna jsko filozofa etyka i teoretyka polityki. W śweiętość w znaczeniu chrześcijańskim nie wierzą. Państwo Boże w ujęciu humanistycznym, to państwo takiego Boga, jakiego definiuje cywilizacja i napis na banknocie FED-u "In God we Trust". CIA = Centralna Inteligencja Aniołów :P Czyli Augustyn przefiltrowany w najlepszym razie przez Jeffersona, w innym przez brata Perdurabo ;)

Data: 2011-01-11 03:50:49
Autor: Stultus
W dniu 2011-01-10 18:23, Jakub A. Krzewicki pisze:

[...]

Tak... tekst jest słabym adwersarzem, sam się nie obroni, więc można z nim zrobić co się chce. Ale Augustyn wiedział co pisał i my wiemy co Augustyn napisał, teksty starożytne czyta się w ich własnym kontekście kulturowym, zgodnie z intencją autora, inaczej narzucamy tekstowi własne treści, wypaczając go. Zwykłe nadużycie ;)

S.

Data: 2011-01-11 09:23:42
Autor: Jakub A. Krzewicki
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!
wtorek, 11 stycznia 2011 03:50. carbon entity 'Stultus' <stultus@vp.nospam.pl>

[...]

No według Derridy _nie_ _ma_ _w_ _ogóle_ czegoś takiego jak _nadużycie_ tekstu. Jest tylko tekst i mocne lub słabe (w danym momencie) interpretacje. Liczą się te, które akurat tworzą historię. Zakładam, że rozumiesz, iż Bóg humanistów nie jest to bóg Abrahama, ale bóg kantowski będący przedmiotem pewnej konwencji utworzonej w celu obrony moralności. To jest ten sam dyskurs, który dał początek zarówno Heglowi, Marksowi, Niezschemu, Darwinowi, Freudowi, jak i w finale Derridzie, dyskurs rozdziału kultury i religii, rozdziału Boga cywilnego (boga oficjalnej moralności i władzy) od Boga religii (najczęściej rozumianego jako bóg semickich pasterzy opisany w pismach hebrajskich). Ktokolwiek chce być w późno-nowożytnej Europie człowiekiem _kulturalnym_ i zbierać owoce kultury/cywilizacji, musi nolens volens albo uczestniczyć w tym двоеверю, albo w ogóle zrezygnować z zawracania sobie głowy religią. Nie wiem, dlaczego niektórych katolików to tak boli, że wyznawcy religii etatyzmu praktykują własne miłosierdzie w bardzo doczesnej, hedonistycznej otoczce. Miłosierdzie jest miłosierdziem i nie jest ważne czy jest praktykowane przez chrześcijanina, poganina czy buddystę i w jakich okolicznościach, zawsze zasługuje na pochwałę. Cnotliwy poganin nie przestaje być cnotliwy li tylko z tego powodu, że jest poganinem i нелзя dla jego statusu wyznaniowego jeździć nań jak na łysej kobyle.

PS. Moje stanowisko nt. Owsiaka: Honi soit qui mal y pense.

Data: 2011-01-11 09:32:37
Autor: Panslavista
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!

"Jakub A. Krzewicki" <drukpakunley@gmail.org> wrote in message news:igh42e$rf7$2news.onet.pl...

moralno¶ci i władzy) od Boga religii (najczę¶ciej rozumianego jako bóg
semickich pasterzy opisany w pismach hebrajskich

I nie widzisz wpływów assyryjskich, babilońskich i egipskich na wizerunek pastuszego idola?

Data: 2011-01-11 09:36:49
Autor: Jakub A. Krzewicki
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!
wtorek, 11 stycznia 2011 09:32. carbon entity 'Panslavista' <prawusek@interia.pl>

I nie widzisz wpływów assyryjskich, babilońskich i egipskich na wizerunek
pastuszego idola?

Widzę... dla mnie to wszystko jeden pustynny dyaboł (shaytan as-sahara ;) )

Data: 2011-01-12 07:20:18
Autor: Stultus
W dniu 2011-01-11 09:23, Jakub A. Krzewicki pisze:

No według Derridy _nie_ _ma_ _w_ _ogóle_ czegoś takiego jak _nadużycie_
tekstu. Jest tylko tekst i mocne lub słabe (w danym momencie) interpretacje.
LiczÄ… siÄ™ te, ktĂłre akurat tworzÄ… historiÄ™.

Masz rację nie ma. U Derrda w zasadzie niczego nie ma, jest tylko jak to ujął Taylor "(...) sama moc dekonstrukcji, ogromna siła subiektywności zdolna unicestwić wszelkie potencjalne więzy zależności, które mogłyby ją ograniczyć, czysta, nieskrępowana wolność", czyli "róbta co chceta". Ale myślę że nie będziemy dalej rozwijać tego "seminarium" o hermeneutyce, na Usenecie nie ma sensu.

Zakładam, że rozumiesz, iż Bóg humanistów nie jest to bóg Abrahama, ale bóg
kantowski będący przedmiotem pewnej konwencji utworzonej w celu obrony
moralności.

Ale Bóg Augustyna na którego się powołujesz już jest... ale zostawmy temat Boga takiego czy innego, NTG jakby nie było ;)

Nie wiem, dlaczego niektĂłrych katolikĂłw to tak boli, ĹĽe wyznawcy religii
etatyzmu praktykują własne miłosierdzie w bardzo doczesnej, hedonistycznej
otoczce.

Może dlatego że działanie, które ostatecznie dąży do samozadowolenia jest zasadniczo sprzeczna z ideą chrześcijańską?

Miłosierdzie jest miłosierdziem i nie jest ważne czy jest
praktykowane przez chrześcijanina, poganina czy buddystę i w jakich
okolicznościach, zawsze zasługuje na pochwałę.

Niestety nie zawsze. Akt dobroci nie może być oderwany od dobroczyńcy, inaczej jest fałszywy. Wyobraź sobie taką sytuację, mieszkał kiedyś koło mnie człowiek, który był bardzo pomocny sąsiadom, dusza człowiek, jak to się mówi. Ale jak już pomógł sąsiadowi/sąsiadce, to szedł do domu i lał żonę tak że któregoś razu niestety ją zabił. Uważasz że ten człowiek był dobrym człowiekiem, że czyny ludzkie go usprawiedliwiają? Ludzie czuli się oszukani, a te czyny społeczne sąsiada już wcale nie były takie piękne, bo były fałszywe i przykrywały domowy dramat, były po porostu na pokaz.

Cnotliwy poganin nie
przestaje być cnotliwy li tylko z tego powodu, że jest poganinem i нелзя dla
jego statusu wyznaniowego jeździć nań jak na łysej kobyle.

Ja po nikim nie jeĹĽdĹĽÄ™, ja po prostu dociekam prawdziwych intencji.

PS. Moje stanowisko nt. Owsiaka: Honi soit qui mal y pense.

Ja mam wątpliwości dlatego nie dają na Owsiaka. Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo.

S.

Data: 2011-01-12 09:14:54
Autor: Jakub A. Krzewicki
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!
środa, 12 stycznia 2011 07:20. carbon entity 'Stultus' <stultus@vp.nospam.pl>

[...]

No to kiedy przestał Owsiak bić żonę? ;)
Masz pewnie wątpliwości co do matczynej opieki jaką otoczył na Woodstocku pijącą etc. "trudną" młodzież, bo głownie taka tam przyjeżdża. A przecież gdyby nie Owsiak, ta "trudna" młodzież byłaby jeszcze bardziej zagubiona, pozbawiona nawet tej namiastki akceptacji społecznej. Tak przynajmniej mają dokąd pójść, Owsiak świetnie kanalizuje wszystke bunty etc. wśród młodzieży, dzięki czemu nie ma zdesperowanych politycznie jednostek stanowiących zagrożenie dla polskiego status quo.

Ja mam wątpliwości dlatego nie dają na Owsiaka. Mea mihi conscientia
pluris est quam omnium sermo.

Sed etiam: vox populi, vox dei. "Lud rzymski" popiera Owsiaka nie tylko za WOĹšP, ale rĂłwnieĹĽ dlatego, ĹĽe Woodstockiem zdjÄ…Ĺ‚ im z garbu wielki problem poraĹĽek wychowawczych, a przy okazji zarĂłwno WOĹšP jak i Woodstock stanowiÄ… dobrÄ… rozrywkÄ™ -- - publiczne igrzyska. --

Data: 2011-01-14 07:26:50
Autor: Stultus
W dniu 2011-01-12 09:14, Jakub A. Krzewicki pisze:

No to kiedy przestał Owsiak bić żonę? ;)

a bił kiedykolwiek? To był tylko przykład, z życia wzięty niestety.

Masz pewnie wątpliwości co do matczynej opieki jaką otoczył na Woodstocku
pijÄ…cÄ… etc.

Mam wątpliwości co do tego że za akcją charytatywną idzie pewna libertarianistyczna deprawująca młodzież idea, a dla mnie cel nie uświęca środków!

Ja mam wątpliwości dlatego nie dają na Owsiaka. Mea mihi conscientia
pluris est quam omnium sermo.

Sed etiam: vox populi, vox dei. "Lud rzymski" popiera Owsiaka(...)

Popiera głownie dlatego że w taki a nie inny sposób się wypromował przez lata. I ludzie, nawet tzw. celebryci broniący Owsiaka zachowują się tak jakby nikt inny nic dobrego nie robił. Fundacji jest masę i niektóre z nich wspieram, ale nie Owsiaka z wyżej wspomnianych powodów ideowych.

I masz rację, dobre odwołanie "Lud rzymski" wołał: Panem et circenses!

S.

Data: 2011-01-09 15:32:46
Autor: matusm
[...]

istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2011-01-09 15:49:37
Autor: White Power
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!
http://img829.imageshack.us/img829/8058/owsiak.png

Patrz cycu najwięcej osób wybrało opcję że nic nie da, i teraz pytanie do ciebie (bo jeste¶ ekspertem) czy ta ankieta mówi, że mamy w kraju 26% pisowsko-
katolskiego bydła?

Data: 2011-01-09 19:39:37
Autor: cyc
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!

Użytkownik "White Power " <linke-hofmann.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:igcleh$r31$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie !! jest was duzo mniej . Tyle ile napisales popiera PiS , co nie oznacza , ze wszyscy sa durniami a katolikow jest duzo wiecej , ci prawdziwi katolicy , wiedzacy na czym polegaja chrystusowe nauki , na ogol daja na WOSP bo uznaja  cele za sluszne i szczytne . Wola dac Owsiakowi niz ksiedzu bo wiedza , ze Owsiak wyda je na cele jakie obrala jego funadacja , ze nie sprzeniewierzy pieniedzy , ze nie kupi sobie za to samochodu zamiast naprawic dach w kosciele co czesto robia ksieza , ktorzy nie dopuszczaqja do siebie zadnych kontroli finansowych mogacych wykazac ich finansowa oblude .
Nie chcesz nie dawaj ale nie dajac na WOSP , dajesz swiadectwo swojej aspolecznej i egoistycznej postawy . Chcesz wspomagaj darmozjadow , Twoja rzecz i Twoje sumienie . Nic mi do niego i Twoich pieniedzy !.

cyc

Data: 2011-01-09 16:53:21
Autor: Jaksa
On Sun, 09 Jan 2011 10:55:24 +0100, cyc <ja@ja.pl> wrote:

[...]

Nigdy w zyciu nie dalem ani nie dam choc centa na pornografa Owsika
z zuzyta prezerwatywa na glowie.

Coraz bardziej natomiast sklaniam sie do pomyslu podzielenia swoim
majatkiem z Kosciolem, a konkretnie Zakonem Redemporystow.

Jaksa

Data: 2011-01-09 18:57:24
Autor: pluton
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!

Coraz bardziej natomiast sklaniam sie do pomyslu podzielenia swoim
majatkiem z Kosciolem, a konkretnie Zakonem Redemporystow.

Jaksa

Tylko daj im tyle, zeby ci juz nie wystarczylo na internet.

Nullification

Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!