Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!

Data: 2011-01-09 10:59:30
Autor: u2
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!
W dniu 2011-01-09 10:55, cyc pisze:
Nie zalujcie !

Od kilku ładnych lat nie dałem ani grosza.

Data: 2011-01-09 02:55:36
Autor: DJ MC Donald Musk
On 9 Sty, 11:32, man <fa...@yahoo.com> wrote:
Dnia 09-01-2011 o 10:59:30 u2 <u...@o2.pl> napisał(a):

> Od kilku ładnych lat nie dałem ani grosza.

I jeste¶ z tego dumny? :o
--

Ja tez nie dam ni grosza ale jesli chcesz to mozesz dac za mnie z
50zł...

Data: 2011-01-09 16:54:24
Autor: Jaksa
On Sun, 09 Jan 2011 16:22:15 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

[...]

I jesteĹ› z tego dumny? :o
--

Ja tez nie dam ni grosza ale jesli chcesz to mozesz dac za mnie z
50zł...
smialo!

Za mnie teĹĽ :)

A za mnie nie, porcje "przypadajaca" na mnie,
wydaj lepiej na kurwy w motelu.

Jaksa

Data: 2011-01-09 12:16:39
Autor: A. Filip
cyc: Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!
man <fanky@yahoo.com> pisze:
Dnia 09-01-2011 o 10:59:30 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-01-09 10:55, cyc pisze:
Nie zalujcie !
Od kilku ładnych lat nie dałem ani grosza.

I jesteĹ› z tego dumny? :o

A on siÄ™ tym chwali publicznie czy ukrywa? :-)

A cyc'owi widać najłatwiej daje się cudze pieniądze bo się nie raczył
pochwalić im dał *SAM* a jakby napisał napisałoby się że nie wiadomo czy dał czy tylko pisze że dał ;-)

KaĹĽdy decyduje sam za siebie KROPKA.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Gdy zobaczysz cudzoziemca, traktuj go jak złodzieja.

Data: 2011-01-09 16:10:29
Autor: cyc
Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomo¶ci

A cyc'owi widać najłatwiej daje się cudze pieni±dze bo się nie raczył
pochwalić im dał *SAM* a jakby napisał napisałoby się że nie wiadomo
czy dał czy tylko pisze że dał ;-)

Każdy decyduje sam za siebie KROPKA.

Cyc nie musi i nie ma zamiaru deklarowac sie i okreslac komukolwiek , tymbardziej przed ta !! grupa !.
To czy dalem i ile, nikogo nie obchodzi bo jak sam napisales kazdy decyduje sam za siebie a charytatywnosc nie polega na obnoszeniu sie z nia , tylko na bezinteresownej pomocy !.
Namawiam do dawania bo jest to jedna z pieknieszych a przy tym najbardziej przejrzystych akcji jakie w Polsce istnieja .
Cieszy to , ze mimno zmasowanej akcji kleru usilujacej za wszelka cene zochydzic "to dzielo" , wiekszosc Polakow majac w d...e slowa kleru i tak daje i to zdecydowanie wiecej niz na tace !. Daja bo wiedza , ze pieniadze te zpostana spozytkowane racjnalnie i nie na uzytek psozytow , tylko potrzebujacych tego chorych dzieci . Ktos kto kontestuje akcje Owsiaka , nie jest godny nazywac siebie katolikiem ! .

cyc

Data: 2011-01-09 18:53:08
Autor: A. Filip
man <fanky@yahoo.com> pisze:
Dnia 09-01-2011 o 12:16:39 A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):

man <fanky@yahoo.com> pisze:
[...]

Mała agitka za datkami na zbożny cel nie jest czymś nagannym.

Mała? Ten jeden wątek to może i mała agitka ale w sumie robi się (za) wielka agitacja.

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Syty pies nie moĹĽe biec.

Data: 2011-01-09 19:53:39
Autor: cyc
cyc: Nie zxalujcie pieniedzy na WOSP!!

man <fanky@yahoo.com> pisze:
Dnia 09-01-2011 o 10:59:30 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-01-09 10:55, cyc pisze:
Nie zalujcie !
Od kilku ładnych lat nie dałem ani grosza.

I jeste¶ z tego dumny? :o

A on się tym chwali publicznie czy ukrywa? :-)

A cyc'owi widać najłatwiej daje się cudze pieni±dze bo się nie raczył
pochwalić im dał *SAM* a jakby napisał napisałoby się że nie wiadomo
czy dał czy tylko pisze że dał ;-)

Każdy decyduje sam za siebie KROPKA.

Mała agitka za datkami na zbożny cel nie jest czym¶ nagannym.

Mała? Ten jeden w±tek to może i mała agitka ale w sumie robi się
(za) wielka agitacja.

--

I o to chodzi !!.
Znowu jakies dzieci bed zyly ! , znowu jakies wyzdrowieja !. To warte zachodu , znacznie wiekszego niz  wspomaganie Caritasu , ktory topi asygnowane do ich dyspozycji pieniadze albo we wlasnych kieszeniach albo w bzdurnych , calkowicie bezsensownych przedsiewzieciach , jak budowa Lichenia , sw. Opatrznosci itp. Te w dzisiejszych czasach sa najmniej Polsce potrzebne a tymbardziej Bogu !!.