Nieźle zamieszałem u Pietrzaka

Data: 2011-01-24 16:05:22
Autor: boukun
Nieźle zamieszałem u Pietrzaka
Pod wspomnianym klipem p. Pietrzaka nieźle namieszałem, nikt nie ma tam prawa głosu, a jeśli już, to pieprzą tylko populistyczne farmazony, jak p. Pietrzak. Jakis koleś FRANKyyyyy100 (wygląda mi na Hansa Klossa) nawet wszedł do mnie na mój klim "Ściągamy krzyże" i pisze, że "nawet takie osobniki jak ja, tego nie zmienią".

"Jak dla mnieto nie widzę problemu. Twój dom, więc rób co chcesz Jednak powiem tak, mimo iż nie jestem praktykującym katolikiem, widzę co się dzieje z kościołem to nie mam nic przeciwko krzyżom eksponowanym w miejscach publicznych. Jeśli są ludzie którym jet on potrzebny to proszę bardzo. I jeszcze jedno: POLSKA HISTORIA jest od WIEKÓW związana z symbolem krzyża, i takie osobniki jak ty tego NIE ZMIENIĄ. Tu nie chodzi o krzyż. Takim jak Palikot itp chodzi o zniszczenie Polskiej Tożsamości. Tyle.".

Zarzucają mi, że chcę naprostować Polaków i że nie uda mi się zmienić polskiego świata...

boukun

Data: 2011-01-24 16:18:12
Autor: jedrus
W dniu 2011-01-24 16:05, boukun pisze:

Zarzucają mi, że chcę naprostować Polaków i że nie uda mi się zmienić
polskiego świata...

Zmieniacz polskiego piekielka nie zyje a zmieniacz swiatowego jeszcze sie nie narodzil. Bedzie to po roku 2130 czy jakos tak i o tym zwiastuja nam gwiazdy. Co do prostowania Polakow to cale szczescie, "ze juz nikt nigdy przez tego pana krzywdzony nie bedzie".
Lece przwrocic zeberka na drugooom strone ;)

--
jedrus
http://mokotow.btx.pl/

Data: 2011-01-24 19:53:51
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ihk4rq$6gk$1mx1.internetia.pl...
[...]

Najnowszy komentarz na moje wystÄ…pienia u Pietrzaka:

@JaroslawNiedzwiecki Skad w tobie tyle gnoju ?

MrRoman1956 3 min. temu

boukun

Data: 2011-01-24 19:55:04
Autor: u2
W dniu 2011-01-24 19:53, boukun pisze:
Najnowszy komentarz na moje wystÄ…pienia u Pietrzaka:

@JaroslawNiedzwiecki Skad w tobie tyle gnoju ?

MrRoman1956 3 min. temu

Ty bekon, nie ma się czym chwalić.

Data: 2011-01-24 20:09:31
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d3dcb0b$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-01-24 19:53, boukun pisze:
Najnowszy komentarz na moje wystÄ…pienia u Pietrzaka:

@JaroslawNiedzwiecki Skad w tobie tyle gnoju ?

MrRoman1956 3 min. temu

Ty bekon, nie ma się czym chwalić.

Przecież ja pokazuję tylko, jakie ciemne mamy społeczeństwo. Dlatego nie ma się co dziwić, że Polska tak stoi, jak stoi...

boukun

Nieźle zamieszałem u Pietrzaka