NiePomocni fachowcy - Alior

Data: 2011-03-17 21:11:29
Autor: Simple Man
NiePomocni fachowcy - Alior
W dniu 2011-03-16 23:33, Wemif pisze:
Zatrzasnalem dzisiaj kluczyki w samochodzie. Pomyslalem, ze to
dobra okazja aby przetestowac Pomocnych Fachowcow Aliora. Dzwonie,
pani wypytuje imie, nazwisko, numer jejestracyjny samochodu,
gdzie stoi, gdzie sa kluczyki, jaki to samochod, jaki rocznik.
I tu pojawia sie problem, Alior nie przyjedzie do samochodu
starszego niz 10 lat. Co z tego, ze otworzenie takiego auta
jest prostsze i zapewne tansze niz nowych aut z nowoczesnymi
zabezpieczeniami ;)

Niestety ten pakiet jest beznadziejny i niewiele wart. Jak mnie walnęła w domu instalacja elektryczna to usłyszałem "my jeździmy jak walnie piorun". Absurdalność pakietu widać właśnie w takim przypadku : 10 letnie auto łatwiej otworzyć niż nowe ale "fachowcy" nie przyjadą, bo tak wpisali w regulaminie. Oczywiście ich zachowanie jest zgodne z regulaminem ale to podkreśla tylko tandetę tego pakietu. Jaki bank tacy fachowcy :)

Data: 2011-03-17 23:43:42
Autor: neoniusz
NiePomocni fachowcy - Alior
W dniu 11-03-17 21:11, Simple Man pisze:
regulaminem ale to podkreśla tylko tandetę tego pakietu. Jaki bank tacy
fachowcy :)

No ale w reklamie mozna powiedziec, ze sa "pomocni fachowcy" i ciemny lud kupi ;)

Data: 2011-03-18 07:46:22
Autor: xbartx
NiePomocni fachowcy - Alior
Dnia Thu, 17 Mar 2011 21:11:29 +0100, Simple Man napisał(a):

[...]

Na pewno tak jest, że 10 letnie auto da się łatwiej otworzyć niż nowe? Jesteś tego pewien? Poza tym masz do nich pretensje o to, że ustalili coś w regulaminie i teraz go przestrzegają? I na tej podstawie możemy stwierdzić, że ten pakiet to tandeta? Nikt nie musi tego używać, ba, co więcej, nikt nie musi mieć tam konta, więc w czym jest ten problem, bo nie mogę zrozumieć? Ma być konto bezwarunkowo za darmo z pakietem ubezpieczeń takim jak przy najdroższej kk a i tak zaraz się znajdzie jakiś niezadowolony, który wykaże, że go do pracy bank nie chce przetransportować jak ma migrenę.
Przestańcie już narzekać, bo się już to nudne robi.

--
xbartx

Data: 2011-03-18 14:05:43
Autor: Simple Man
NiePomocni fachowcy - Alior
W dniu 2011-03-18 08:46, xbartx pisze:
Na pewno tak jest, że 10 letnie auto da się łatwiej otworzyć niż nowe?

Tak mi się wydaje, że auta 10 letnie są mniej skomplikowane niż nowe.

[...]

Ja do Aliora nie mam żadnych pretensji, po prostu uważam, że bank jest niekonkurencyjny, a oferowany bonusy są beznadziejne (tak jak ww. fachowcy). Nie mam się jednak zamiaru na niego obrażać, po prostu zrezygnowałem z usług. Alior nie ma upierdliwego klienta, a ja nie mam problemu z gównianymi usługami jakie Alior oferuje. Każdy jest zadowolony :)

Data: 2011-03-18 16:16:21
Autor: J_K_K
NiePomocni fachowcy - Alior

Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:ilv2ke$7km$2inews.gazeta.pl...
 Nikt nie musi tego używać, ba, co
więcej, nikt nie musi mieć tam konta, więc w czym jest ten problem, bo
nie mogę zrozumieć?
Przestańcie już narzekać, bo się już to nudne robi.

Nikt też nie musi tej dyskusji czytać ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2011-03-18 08:48:02
Autor: £ukasz F. Tomczyk
NiePomocni fachowcy - Alior
Dnia 17-03-2011 o 21:11:29 Simple Man <canis@lupus.de> napisa³(a):

Niestety ten pakiet jest beznadziejny i niewiele wart. Jak mnie walnê³a  w domu instalacja elektryczna to us³ysza³em "my je¼dzimy jak walnie  piorun". Absurdalno¶æ pakietu widaæ w³a¶nie w takim przypadku : 10  letnie auto ³atwiej otworzyæ ni¿ nowe ale "fachowcy" nie przyjad±, bo  tak wpisali w regulaminie. Oczywi¶cie ich zachowanie jest zgodne z  regulaminem ale to podkre¶la tylko tandetê tego pakietu. Jaki bank tacy  fachowcy :)

  To tacy "Fachowcy" jak w s³uchowisku Kofty i Friedmanna ;)

NiePomocni fachowcy - Alior