Data: 2010-01-27 17:28:30 | |
Autor: robert1 | |
Nieaktualna cena na stronach sklepu internetowego. | |
Witam.
Jest sobie jaki¶ towar w sklepie internetowej, a przy nim cena powiedzmy 50 zł. jest też opcja odbioru osobistego za 0 zł. zamawiam towar, dostaję potwierdzenie mailem że transakcja opiewa na te 50 zł (skoro nie chcę faktury to domniemywam że w takim końcowym potwierdzeniu podaje się kwotę brutto.) Tymczasem dzwoni do mnie kto¶ z tego sklepu i mówi że cena jest nieaktualna, zapomnieli zmienić (owszem zmienili ale już po moim zamówieniu) a nowa to 70 zł, i odmawiaj± sprzedaży po starej cenie. Zgodne to z prawem, czy pisać skarge do uokik czy też rzecznika konsumentów? -- |
|
Data: 2010-01-27 09:02:56 | |
Autor: SzalonyKapelusznik | |
Nieaktualna cena na stronach sklepu internetowego. | |
On 27 Sty, 17:28, robe...@mailinator.com wrote:
Witam. Mozna pisac. To tak jak cena na polce a cena w kasie. Obowiazuje ta na polce. A ze nie zdazyli zmienic? Ich strata. |
|
Data: 2010-02-02 13:35:21 | |
Autor: Kenny | |
Nieaktualna cena na stronach sklepu internetowego. | |
Użytkownik <robert1@mailinator.com> napisał w wiadomo¶ci news:05e1.00000040.4b6069aenewsgate.onet.pl...
Witam. Jesli z potwierdzenia, ktore otrzymales wynika fakt zakceptowania Twojej oferty kupna przez sklep, musza sprzedac (umowa zostala zawarta w momencie gdy sie z nim zapoznales). Przy czym uwazaj, bo sklepy coraz czesciej sie zabezpieczaja informujac jasno, iz wlasnie otrzymany mail nie jest potwierdzeniem zawarcia transakcji w rozumieniu KC. -- Pozdr. Kenny |