Niebawem będą go pewnie beatyfikować, tylko po kościołach jeździ

Data: 2016-11-23 22:57:09
Autor: boukun
Niebawem będą go pewnie beatyfikować, tylko po kościołach jeździ
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Mezczyzna-zatrzymany-podczas-wizyty-Andrzeja-Dudy
-Mial-przy-sobie-noz-i-strzykawke,wid,18604986,wiadomosc.html?ticaid=11823f&_ticrsn=3

~amba 5 godzin i 36 minut temu

Niebawem będą go pewnie beatyfikować, tylko po kościołach jeździ.

~jar 5 godzin i 26 minut temu

A Duda odwiedza tylko świątynie i modli się? Czy wymodli powrót normalności a nie poprzedniego systemu?

Data: 2016-11-23 14:28:43
Autor: Vernon L. Pinkley
Niebawem będą go pewnie beatyfikować, tylko p o kościołach jeździ
A Duda odwiedza tylko świątynie i modli się? Czy wymodli powrót normalności
a nie poprzedniego systemu?

Jak teraz dupę Dody pokazali w telewizorni, też totalna łopozycja
ujada, nie ma co się przejmować. Ten typ tak ma.

Data: 2016-11-23 15:23:11
Autor: Stachu Chebel
W dniu środa, 23 listopada 2016 22:57:12 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Mezczyzna-zatrzymany-podczas-wizyty-Andrzeja-Dudy
-Mial-przy-sobie-noz-i-strzykawke,wid,18604986,wiadomosc.html?ticaid=11823f&_ticrsn=3

No to mam teraz przejebane!! Mam w swojej chacjendzie kilka strzykaw wypełnionych podejrzanym płynem. Chuj z tego, że to tzw. topnik służący do lutowania. Przesrane mam na amen!!  W kuchni mam też noże. Jak się jego mać mam z tego wytłumaczyć, jak nie daj Boziu obrońca opłatka raczy mnie odwiedzić?

Data: 2016-11-23 15:42:04
Autor: Vernon L. Pinkley
użytkownik Stachu Chebel napisał:

No to mam teraz przejebane!! Mam w swojej chacjendzie kilka strzykaw wypełnionych podejrzanym płynem.

Strzykawka + celebryta = kwasem po oczach:) Weź to pod uwagę:)
Tutki spadają, opony pękają,  do pisiorstwa strzelają
w PL i Tbilisi.

Za Tuska ledwo co jakie samospalenia były. Brąka De Bula tylko
jajem wysmarowali na ukrainie.

Data: 2016-11-24 08:31:31
Autor: boukun
Użytkownik "Vernon L. Pinkley"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

Tobie tez sie udzielila sekta smolenska....

boukun

Niebawem będą go pewnie beatyfikować, tylko po kościołach jeździ