Niebezpieczeństwa dyskusji w na forach.. .

Data: 2009-06-11 11:02:13
Autor: ontherun
Niebezpieczeństwa dyskusji w na forach.. .
Najpierw sprawdĹş ten link...

Wystarczy zajrzeć do tego linku, w którym można zobaczyć, co wiedzą o nas w momencie, kiedy logujemy się na jakąkolwiek grupę czy forum.

http://whatismyipaddress.com/

Potem przeczytaj uwaĹĽnie to - http://www.zbawienie.com/pulapki_grup.htm

Data: 2009-06-11 07:46:07
Autor: Andy
ontherun pisze:
[...]

Anonimowość to złudzenie ? Jak ktoś chce być anonimowy to może użyć tora, tak jak Kasia Pierdzielasia z wątku "Help. Obalcie mój dowód..". Porzucał/a mięsem, bo poczuł/a się bezkarny/a. Mimo to i tak można namierzyć osobę używającą tora. Anonimowość może się przydać, jeżeli któryś z fanatyków religijnych na tej grupie, postanowi pomóc swojemu potrzebującemu ludzkiej pomocy bogu oczyścić z chwasta jedyną słuszną ścieżkę.

Andrzej

Data: 2009-06-11 08:11:03
Autor: awe
Niebezpieczeństwa dyskusji w na forach...
O tym wiadomo juz od 15 lat albo wiecej
awe

Data: 2009-06-11 08:42:44
Autor: pluton
Niebezpieczeństwa dyskusji w na forach...
Wystarczy zajrzeć do tego linku, w którym można zobaczyć, co wiedz± o
nas w momencie, kiedy logujemy się na jak±kolwiek grupę czy forum.

Domyslam sie, ze na tej grupie sa 3 kategorie ludzi:
-zapiekle pisdzielinki, ktore kazdy post zaczynaja czytac od adresu IP
nadawcy
i ustalania, jaki on pa procesor w kompie i kto mu dostarcza internet;
takie fiutki wysylaja tez posty kasujace wiadomosci innych
-fiutki, ktore albo nie mowia, co mysla, bo sie boja namierzenia,
albo korzystaja mniej lub bardziej udolnie z roznych sposobow na
zamaskowanie sie i udaja chojrakow
-pozostali, ktorzy mowia, co mysla i maja pisdzielinkow w glebokim
powazaniu.

zaraz sie zacznie...

Nullification

Data: 2009-06-11 09:23:10
Autor: bazyli4

Użytkownik "ontherun" <greatstud@hotmail.com> napisał w wiadomości news:4a3073b5$0$32346$5a62ac22per-qv1-newsreader-01.iinet.net.au...

http://whatismyipaddress.com/

No, zawsze wiedziałem, że jestem ze Stalowej Woli... coś mi to mówiło od dziecka ;o)

Pzdr
Paweł

Data: 2009-06-11 10:03:39
Autor: Ndziorl
On 2009-06-11 09:23:10 +0200, "bazyli4" <bazyli4@os.pl> said:

Użytkownik "ontherun" <greatstud@hotmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:4a3073b5$0$32346$5a62ac22per-qv1-newsreader-01.iinet.net.au...

http://whatismyipaddress.com/

No, zawsze wiedziałem, że jestem ze Stalowej Woli... co¶ mi to mówiło od dziecka ;o)

Tak :) a ja z Piaseczna.
--
Z poważaniem: Głos w Twojej głowie, który mówi, kiedy czytasz różne rzeczy.

Data: 2009-06-11 10:14:21
Autor: HaMMeR
bazyli4 wrote:

[...]

:))) ale moze nie wiedziales, ze teraz to kazdy, kto ma ochote
ciebie poglaskac, albo kopnac w doope, TEZ o tym wie ze jestes
ze Stalowej Woli, a moze i cos wiecej!
Probujesz zrozumiec Pawelku?

Data: 2009-06-11 13:08:55
Autor: matusm
Niebezpieczeństwa dyskusji w na forach...

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4a30bcdf$0$29918$f69f905mamut2.aster.pl...
bazyli4 wrote:

[...]

istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-11 13:16:14
Autor: Panslavista
Niebezpieczeństwa dyskusji w na forach...
Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci

> :))) ale moze nie wiedziales, ze teraz to kazdy, kto ma ochote
> ciebie poglaskac, albo kopnac w doope, TEZ o tym wie ze jestes
> ze Stalowej Woli, a moze i cos wiecej!
> Probujesz zrozumiec Pawelku?

He..he, ¶mieszy mnie to może i Syla jest z Biłgoraja albo gdzie¶ z
Lubaczowa?
Mimo, że zapodawała Toruń?

Data: 2009-06-11 10:21:40
Autor: >he®sk>
Niebezpieczeństwa dyskusji w na forach...
On Thu, 11 Jun 2009 11:02:13 +0800, ontherun <greatstud@hotmail.com>
wrote:

Najpierw sprawdĽ ten link...

Wystarczy zajrzeć do tego linku, w którym można zobaczyć, co wiedz± o nas w momencie, kiedy logujemy się na jak±kolwiek grupę czy forum.

 alez rewelacja ;o)))

 124.169.97.176 - Perth. Pozdrowienia dla Edwarda i Basi.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-11 11:26:26
Autor: Andy
ontherun pisze:
[...]

SwojÄ… drogÄ… co warta jest anonimowa opinia ?

Data: 2009-06-11 13:08:01
Autor: matusm
SB dziala Niebezpieczeństwa dyskusji w na forach...

[...]

Potem przeczytaj uważnie to - http://www.zbawienie.com/pulapki_grup.htm

Tez mi nowosc,,,,,mnie tam  znaja od kilkunastu lat,nie mam co sie ukrywac ,moge udowodnic,ze nadal,,,,,,,,,,,,,,

Data: 2009-06-11 13:18:11
Autor: Panslavista

Tez mi nowosc,,,,,mnie tam  znaja od kilkunastu lat,nie mam co sie ukrywac
,moge udowodnic,ze nadal,,,,,,,,,,,,,,

He..he, to jak mnie... I z miejsca wiadomo kto, czy eSBuce, czy mo¶ki,
szwaby, czy inna swołocz...

Niebezpieczeństwa dyskusji w na forach.. .