Data: 2015-10-02 00:36:03 | |
Autor: _Michał | |
Niebezpieczna awaria ESP w Saab 9-3 | |
On 2015-09-10 21:33, furifurius wrote:
Witam grupe W BMW, nawet bez psucia się systemy DSC (II) wariują :/ mi wywalił tył przodem na prostym odcinku tylko dlatego że był lód na połowie (no i może też ze miałem gaz do dechy). Ale generalnie to mrugał sobie że ślisko, i tak mruga to ja trzymam gaz w podłodze, niech że w końcu przestanie się wydurniać. I w pewnym momencie przestał po czym było z 0.7 sekundy "pełnej pizdy" (silnik V12 - szybko wchodzi na obroty, bo lekki), po czy złapał że na lodzie ma koło to je UWAGA !!!!! zahamował !!! - czyli przeniósł całą moc na drugie koło (100% przyczepne, asfalt) przez mechanizm różnicowy (bo BMW nie reno i nie dają szpery!) co spowodowało 2 kopy w plecy takie mocne, i wywalenie tyłu do przodu. Oczywiście tego nie raczył skorygować... lol ;) A i jeszcze mają patent dla silników 4.4+l gdzie auto samo dodaje gazu - też czasami nie działa. Mam wrażenie spora część BMW po słupach to błędy w software. -- - This email has been checked for viruses by Avast antivirus software. http://www.avast.com |
|
Data: 2015-10-02 00:49:48 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Niebezpieczna awaria ESP w Saab 9-3 | |
Dnia Fri, 02 Oct 2015 00:36:03 +0200, _Michał napisał(a):
Ale generalnie to mrugał sobie że ¶lisko, i tak mruga to ja trzymam Mam wrażenie spora czę¶ć BMW po słupach to błędy w software. Mam wrażenie, że trzymanie gazu w podłodze jad±c RWD po lodzie to bł±d w software kierowcy ;) |
|
Data: 2015-10-02 01:48:08 | |
Autor: Michał | |
Niebezpieczna awaria ESP w Saab 9-3 | |
On 2015-10-02 00:49, Tomasz Pyra wrote:
Dnia Fri, 02 Oct 2015 00:36:03 +0200, _Michał napisał(a): Ale naprawdę migaj±ca kontrolka dawała poczucie pełnej kontroli i bezpieczeństwa ;) a auto dawało dokładnie tyle gazu ile mogło i samo sobie dawkowało moc (w okolicy 5% mocy silnika). Mylne było jeszcze jedno.... ja naprawę czekałem że mi to DSC wyprowadzi auto, bo bym kontorwał na co był czas. zorientowałem się że pozamiatane jak przód wyprzedził tył.. przy 70km/h na lodzie.. opanowywanie auta zajęło 4 pasy z 3 dostępnych, przy ruchu ulicznym, udało się na tym 4 - czyli trawie - bo lepsza przyczepno¶ć niż lód i po jaki¶ 300 metrach. a był± jeszcze druga akcja, jak auto sobie postanowiło wcisn±ć gaz do ~40%, robi±c zasłonę dymn±, i rw±c całe pobocze i rozrzucaj±c ziemie na 60 metrów dookoła, a zdusić żadnym hamulcem się nie dało. -- - This email has been checked for viruses by Avast antivirus software. http://www.avast.com |
|