Niebezpieczne skrzyżowanie - kto winien dzwona...

Data: 2010-06-23 23:38:32
Autor: Adam Płaszczyca
Niebezpieczne skrzyżowanie - kto winien dzwona...
Dnia Mon, 21 Jun 2010 19:27:42 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

Dziś któryś raz skorzystałem z luki, oczywiście wiedziałem, że pewnie pod prąd będzie ktoś jechał. Oczywiście jechał, puściłem tłuka, ale co w wypadku jakbym nie puścił/nie zauważył i byłby dzwon?

Moja wina, bo nie ustąpiłem pierwszeństwa samochodowi znajdującemu się na Czarnomorskiej? I dodatkowo mandat dla tłuka za przekraczanie

Niestety, tak jak napisałeś. --

Niebezpieczne skrzyżowanie - kto winien dzwona...