"Niebezpieczne związki Bronisława Komorowskiego"

Data: 2015-04-12 13:38:24
Autor: boukun
"Niebezpieczne związki Bronisława Komorowskiego"
Alarmująca rozmowa z Wojciechem Sumlińskim "Niebezpieczne związki Bronisława Komorowskiego"

https://www.youtube.com/watch?v=jepamFUo9bA&list=TLhBGYa2L-2aA

boukun

Data: 2015-04-12 05:50:02
Autor: szklanynocnik
"Niebezpieczne związki Bronisława Komorowskiego"
Jaki z tego wniosek?

Prosty!!!

Zadowolenie gojców i dobrobyt jest proporcjonalne do ujadania telewizorni..
Naczy jak tefaueny ujadajo, to gojcom wiedzie się dobrze, jak
tefaueny gadajo o zielonej, sypio peany w strone władzy, to gojcom wiedzie się źle:)

Data: 2015-04-13 02:24:46
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 13:38:49 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
Alarmująca rozmowa z Wojciechem Sumlińskim "Niebezpieczne związki Bronisława Komorowskiego"

https://www.youtube.com/watch?v=jepamFUo9bA&list=TLhBGYa2L-2aA

W swej najnowszej książce "Verschlusssache S." ("Tajne akta S") Juergen Roth pisze, że katastrofa samolotu Tu154M pod Smoleńskiem 10 kwietnia 2010 roku nie była wypadkiem, lecz morderstwem, w które zamieszane były rosyjskie służby specjalne. W rozmowie z "wSieci" zaznacza, że zamach miał zlecić jeden z polskich polityków, który w 2010 roku należał do polskiego rządu. To polityk z kręgów rządowych, który jest wymieniony w raporcie BND (Federalna Służba Wywiadowcza) z imienia i nazwiska. Ja tego nazwiska oczywiście w książce nie ujawniam. Kocham bowiem swoje życie i nie mam tendencji samobójczych. Nie jestem też wariatem  zaznaczył niemiecki dziennikarz śledczy."

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wsieci-rewelacje-juergena-rotha-nt-zamachu-w-smolensku/q8sjrv Albo Niemcy jeszcze bardziej chcą nas podzielić albo wiedzą jak było, zresztą prawo "Kto odniósł korzyść ten jest winny" jak zwykle wyjasnia najwięcej: Z Polskich POlitykow tylko dwóch (wraz z przypisanymi sobie środowiskami) odniosło największe korzysci. Nikt nie musi ich glosno wymieniac...

Data: 2015-04-13 11:41:30
Autor: Chiron

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:9a396423-d56f-426f-87de-7a139875243cgooglegroups.com...
[...]

Niemcy chcą nas podzielić I Niemcy wiedzą, jak było. "I" zamiast "ALBO".

--

Chiron

Data: 2015-04-13 02:51:27
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 13 kwietnia 2015 11:41:22 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]

Z Polskich POlitykow tylko dwóch (wraz z przypisanymi sobie środowiskami) odniosło największe korzysci. Nikt nie musi ich glosno wymieniac...

jesliby mieli nam POmoc od-dzielić owce od kozlow to może warto pamietac ze intencjonalnie może to być z ich strony sygnalizowanie interesu wspólnego z naszym bo ostatnio ich drogi z rosja nieco się rozeszly w szwach...

Data: 2015-04-13 16:19:17
Autor: Mark Woydak
Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:93bae81f-11ed-4605-bc0b-a482e9446187googlegroups.com...
jesliby mieli nam POmoc od-dzielić

Sądzisz, że kiedy napiszesz "POmoc" to zastąpi to argument?

http://hartman.blog.polityka.pl/2015/04/10/lgarstwo-smolenskie/?nocheck=1

MW

Data: 2015-04-13 17:03:27
Autor: Chiron
> [...]

jesliby mieli nam POmoc od-dzielić owce od kozlow to może warto pamietac ze intencjonalnie może to być z ich strony sygnalizowanie interesu wspólnego z >naszym bo ostatnio ich drogi z rosja nieco się rozeszly w szwach...

Dziwne rozumowanie. Dlaczego jakieś państwo miało by nam chcieć pomóc? Raczej mało prawdopodobne. Mogą mieć interes- w pewnym, najczęściej bardzo wąskim zakresie- zbieżnym z naszym. Tyle. Oczywiście- należy konsekwentnie dążyć do umiędzynarodowienia śledztwa. A Niemcy z Rosją zawsze się dogadają...naszym kosztem.

--

Chiron