Niebezpiecznie rozdrażnieni

Data: 2011-06-11 22:30:27
Autor: honda-lupa
Niebezpiecznie rozdrażnieni
Wraża agentura czyli główna klientela Platformy Obciachu ¶wiruje na potęgę. Strach oblatuje oszustów medialnych i nie tylko, że wybory będ± dla bandy Tuseka swoistym Waterloo. Dwa lata chamskich występów w ramach nieposłuszeństwa
obywatelskiego tzw. opozycji, a następnie cztery lata rabunku i zadłużania państwa na niespotykan± skalę. A na to wszystko nakłada się mord smoleński. Sprawcy dobrze wiedz±, że zbliża się czas rozliczeń, bezlitosnych kar, st±d te parteitagi na rachunek podatników. Tytanic tonie a orkiestra gra do końca, że nie wspomnę o chórze klakierów nieĽle opłacanych od których aż się roji na grupie polityka. ¦mierdzicie skunksy z razwietki zaprzaństwem, zdrada to wasze ulubione zajęcie ale nerwy puszczaj± i ten straszny trupi odór rozpuszczacie wokół siebie.

Data: 2011-06-11 22:43:17
Autor: Marek Czaplicki
Niebezpiecznie rozdrażnieni
honda-lupa pisze w wiadomo¶ci 55fa.0000012c.4df3d063@newsgate.onet.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 11 czerwiec 2011 22:30:

[...]

łał. dobrze Ci będzie na grupie. masz okazję poszukać ¶w. Graala prezesa, czyli "układu". do wyborów jeszcze trochę czasu, więc do dzieła.

Data: 2011-06-12 12:03:46
Autor: Jaksa
Niebezpiecznie rozdraĹĽnieni
On Sat, 11 Jun 2011 22:43:17 +0200, Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl>  wrote:

honda-lupa pisze w wiadomości 55fa.0000012c.4df3d063@newsgate.onet.pl na
pl.soc.polityka w dniu sobota 11 czerwiec 2011 22:30:

Wraża agentura czyli główna klientela Platformy Obciachu świruje na
potęgę. Strach oblatuje oszustów medialnych i nie tylko, że wybory będą
dla bandy Tuseka swoistym Waterloo. Dwa lata chamskich występów w ramach
nieposłuszeństwa obywatelskiego tzw. opozycji, a następnie cztery lata
rabunku i zadłużania państwa na niespotykaną skalę. A na to wszystko
nakłada się mord smoleński. Sprawcy dobrze wiedzą, że zbliża się czas
rozliczeń, bezlitosnych kar, stąd te parteitagi na rachunek podatników.
Tytanic tonie a orkiestra gra do koĹ„ca, ĹĽe nie wspomnÄ™ o chĂłrze  klakierĂłw
nieźle opłacanych od których aż się roji na grupie polityka. Śmierdzicie
skunksy z razwietki zaprzaństwem, zdrada to wasze ulubione zajęcie ale
nerwy puszczają i ten straszny trupi odór rozpuszczacie wokół siebie.

łał. dobrze Ci będzie na grupie. masz okazję poszukać św. Graala prezesa,
czyli "układu". do wyborów jeszcze trochę czasu, więc do dzieła.

Tja, osle, a nie probowales sie zastanowic dlaczego wszystkie massmedia
w Polsce mowia jednym glosem i dlaczego maja wlascicieli z tych samych
ubecko-zydowskich srodowisk?

Albo dlaczego z wyjatkiem krotkich rzadow Olszewskiego i PiS, od 20 lat
ciagle w Polsce rzadzi jedna i ta sama opcja, pomimo braku jakichkolwiek
widocznych gospodarczych osiagniec?

Jaksa

Data: 2011-06-12 14:02:24
Autor: pluton
Niebezpiecznie rozdrażnieni
Albo dlaczego z wyjatkiem krotkich rzadow Olszewskiego i PiS, od 20 lat
ciagle w Polsce rzadzi jedna i ta sama opcja, pomimo braku jakichkolwiek
widocznych gospodarczych osiagniec?

Bo wyborcy nie chca opcji  Olszewkiego i PiS ?

Nullification

Data: 2011-06-12 14:30:24
Autor: Jaksa
Niebezpiecznie rozdraÂżnieni
On Sun, 12 Jun 2011 14:02:24 +0200, pluton <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:

[...]

Sproboj moze powiazac owo z moim pierwszym zdaniem, cytuje:

"Tja, osle, a nie probowales sie zastanowic dlaczego wszystkie massmedia
w Polsce mowia jednym glosem i dlaczego maja wlascicieli z tych samych
ubecko-zydowskich srodowisk?"

Jak nie zrozumiesz, to przeczytaj ponownie. Nie poddawaj sie!

Jaksa

Data: 2011-06-12 16:39:41
Autor: pluton
Niebezpiecznie rozdra?nieni
> [...]

ubecko-zydowskich srodowisk?"

Jak nie zrozumiesz, to przeczytaj ponownie. Nie poddawaj sie!

Aaaa, rozumiem. Wyborcy sluchaja radia ma ryja (ubecy) i czytaja wasz nocnik
(zydostwo)
i nie chca opcji Olszewskiego i PiS.

Nullification

Data: 2011-06-12 17:06:03
Autor: Marek Czaplicki
Niebezpiecznie rozdraĹĽnieni
Jaksa pisze w wiadomości op.vwyjkktl1j561p@atlantis na pl.soc.polityka w dniu niedziela 12 czerwiec 2011 12:03:

[...]

Może dlatego, ze tak wybierają ludzie. Zwyczajni, płacący podatki i w głębi duszy, a nie na pokaz, będący patriotami. Poza tym jak Ci przeszkadza że mass media są takie to ściągnij odpowiednie programy, zainstaluj na kompie i załóż na początek byle internetowe radio.

Data: 2011-06-11 23:25:54
Autor: pluton
[...]

cy-kurwa-tryna ?

Nullification

Data: 2011-06-12 12:04:26
Autor: Jaksa
Niebezpiecznie rozdraÂżnieni
On Sat, 11 Jun 2011 23:25:54 +0200, pluton <zielonadupax@gazeta.pl> wrote:

¦mierdzicie skunksy z razwietki zaprzañstwem, zdrada to wasze
ulubione zajêcie ale nerwy puszczaj± i ten straszny trupi odór
rozpuszczacie
wokó³ siebie.

cy-kurwa-tryna ?

Rozmawiasz ze swoja mama, pluto?

Jaksa

Data: 2011-06-12 06:59:30
Autor: Leprechuan
Niebezpiecznie rozdrażnieni

Użytkownik "honda-lupa" <honda45@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:55fa.0000012c.4df3d063newsgate.onet.pl...
[...]

Zwłaszcza wokół: http://bsalsa.com

BomBel

Data: 2011-06-12 09:31:32
Autor: u2
W dniu 2011-06-11 22:30, honda-lupa pisze:
¦mierdzicie skunksy z razwietki zaprzaństwem, zdrada to wasze ulubione zajęcie ale nerwy puszczaj± i ten straszny trupi odór rozpuszczacie wokół siebie.

Zgadza się, skunksy już ¶miedz± strachem, że ich w końcu rozliczymy :)

Data: 2011-06-12 12:00:35
Autor: Jaksa
On Sun, 12 Jun 2011 09:31:32 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2011-06-11 22:30, honda-lupa pisze:
Śmierdzicie skunksy z razwietki zaprzaństwem, zdrada to wasze
ulubione zajÄ™cie ale nerwy puszczajÄ… i ten straszny trupi odĂłr  rozpuszczacie
wokół siebie.

Zgadza się, skunksy już śmiedzą strachem, że ich w końcu rozliczymy :)

Mam nadzieje ze rozliczymy ich z cala surowoscia,
a nie tylko przy pomocy kartki wyborczej.

Psucie panstwa w wykonaniu lysiejacego obszczanego menela z Gdanska
w cuchnacych moczem spodniach musi znalesc final w wiezieniu.

Donald Tusk, naczelny cwel wiezienia na Kurkowej!

Jaksa

Data: 2011-06-12 12:07:52
Autor: Leprechuan

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vwyje9vl1j561patlantis...
On Sun, 12 Jun 2011 09:31:32 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2011-06-11 22:30, honda-lupa pisze:
Śmierdzicie skunksy z razwietki zaprzaństwem, zdrada to wasze
ulubione zajęcie ale nerwy puszczają i ten straszny trupi odór rozpuszczacie
[...]

To, że ty dmuchasz chłopaczków nie oznacza, że Tusk jest cwelem. Jak sądzisz, dlaczego prezes się nie ożenił?

BomBel

Data: 2011-06-12 12:06:58
Autor: Leprechuan
Niebezpiecznie rozdrażnieni

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4df46b58$0$2495$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Niby kto i kogo ma rozliczyć? Ty?! ¦miechu warte. Nie potrafiłe¶ nawet zaprowadzić porz±dku w PGR, a póĽniej kuratorium.

BomBel

Niebezpiecznie rozdrażnieni