Niebezpieczny upadek Mai w Australii

Data: 2009-08-28 14:18:02
Autor: KuFeL
Niebezpieczny upadek Mai w Australii
http://www.sport.pl/sport/1,65025,6975262,Medale_rodza_sie_na_kamieniu.html

na szczecie wg trenera i Mai obrazenia nie sa bardzo powazne.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-08-28 06:17:06
Autor: Mateusz
Niebezpieczny upadek Mai w Australii
Jest za delikatna na takie trasy... zero balansu, po cholerę się
wypinała ? nie umie balansować czy co ? nawet upadku nie miała i już
ma takie obrażenia ? to śmieszne... przy niej to ja się czuję jak
jakiś terminator...

Data: 2009-08-28 15:25:36
Autor: zcxz
Mateusz wrote:
[...]
hehe...masz racje jestes zajebiaszczy :)
jeno te muchy w nosie..hihi

--
zcxz

Data: 2009-08-28 15:40:22
Autor: KuFeL
Mateusz pisze:
[...]
nie wrzucalem tu tego materialu po to zebyscie po Mai jechali. po pierwsze jest kobieta i o ile wiem nawet samo balansowanie cialem u kobiety troche inaczej wyglada niz u faceta.

po drugie czym innym jest psychika kobiety a czym innym faceta - polecam przeczytac artykul a nie tylko bazowac na kilku klatkach filmu. To co tam jest napisane sporo wyjasnia.

a ja dalej trzymam za nia kciuki.

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-08-28 16:47:09
Autor: zly
Dnia Fri, 28 Aug 2009 15:40:22 +0200, KuFeL napisał(a):

nie wrzucalem tu tego materialu po to zebyscie po Mai jechali.

pomijajac pociesznosc wypowiedzi poprzednika, to chyba cos ci sie pomylilo
:) to jest usenet i nie mozesz sobie napisac, ze chcesz tylko takich a nie
innych odpowiedzi. znaczy napisac mozesz, ale to nieco dziecinne

--
marcin

Data: 2009-08-29 01:08:54
Autor: Wojtas
KuFeL pisze:

po drugie czym innym jest psychika kobiety a czym innym faceta - polecam przeczytac artykul a nie tylko bazowac na kilku klatkach filmu. To co tam jest napisane sporo wyjasnia.

Chciałeś dobrze a wyszło inaczej.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujać - to my, panowie szlachta!"

Data: 2009-08-28 16:57:55
Autor: mmateusz
[...]

a teraz z ręką na sercu powiedz, czy byś to zjechał:
http://www.sport.pl/sport/51,68565,6974789.html?i=7

jak dla mnie jest to do zjechania, tylko teraz pomyśl, że:
- jesteś na 9kg rowerku XC z wysoko podniesionym siodełkiem,
- dziewczyny się zazwyczaj boją takich rzeczy,
- później na wyścigu będzie jeszcze do tego presja czasowa,
w takim przypadku mogłoby to byc cięzko.

mi się taka ścianka podoba, ale na wyścigu Xc nie powinni MZ czegoś takiego
dawać - bedzie się lała krew :(
mk

Data: 2009-08-28 17:23:44
Autor: Wojtek Paszkowski

<mmateusz@poczta.onet.pl> wrote in message news:33ae.000000db.4a97f073newsgate.onet.pl...

a teraz z ręką na sercu powiedz, czy byś to zjechał:
http://www.sport.pl/sport/51,68565,6974789.html?i=7

niezłe :) Nnno Mazovia to to nie jest, fajna techniczna trasa.

A jak na wyścigu zjechać szybko coś takiego?
http://www.sport.pl/sport/51,68565,6974789.html?i=9
Jakiekolwiek skakanie chyba odpada, bo ciężko przewidzieć, czy akurat centralnie na kolejnej hopie się nie wyląduje ;)

pozdr

Data: 2009-08-29 02:26:18
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

A to?
http://www.sport.pl/sport/51,68565,6974789.html?i=7

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-29 13:42:12
Autor: click
Wojtek Paszkowski pisze:

[...]

zerknij na dowolny film z zawodow 4x - zazwyczaj jada to na tylnym kole ;)

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination

Data: 2009-09-01 13:45:12
Autor: Raist
Użytkownik "Wojtek Paszkowski" <wo.pa@nawirtualnej.polsce> napisał w wiadomości news:h78sq6$qqj$1news.wp.pl...
A jak na wyścigu zjechać szybko coś takiego?
http://www.sport.pl/sport/51,68565,6974789.html?i=9
Jakiekolwiek skakanie chyba odpada, bo ciężko przewidzieć, czy akurat centralnie na kolejnej hopie się nie wyląduje ;)

na takim czyms to albo manual, ale na rowerze XC to nie bardzo ze wzgledu na siodelko ;)
albo po prostu trening na pumptracku :)

Raist

Data: 2009-08-29 01:12:05
Autor: Wojtas
mmateusz@poczta.onet.pl pisze:

jak dla mnie jest to do zjechania, tylko teraz pomyśl, że:
- jesteś na 9kg rowerku XC z wysoko podniesionym siodełkiem,

Na pewno nie na tyle aby ci się za przeproszeniem wbiło w tyłek.

- dziewczyny się zazwyczaj boją takich rzeczy,

W sporcie, który uprawia takie lęki już dawno powinna mieć opanowane.

  > mi się taka ścianka podoba, ale na wyścigu Xc nie powinni MZ czegoś takiego
dawać - bedzie się lała krew :(

A czemu mieli by nie dawać? W końcu wyjdzie, kto tak naprawdę potrafi jeździć na technicznie wymagających odcinkach.

Data: 2009-08-29 04:09:07
Autor: Mateusz
Niebezpieczny upadek Mai w Australii
- jesteś na 9kg rowerku XC z wysoko podniesionym siodełkiem,
no dobra - to dlaczego by go nie opuścić jak komuś to pomoże (moze
pomóc bo wtedy masz większą swobodę przy cofaniu dupy na tylne koło
żeby nie przelecieć... chyba)

- dziewczyny się zazwyczaj boją takich rzeczy,
jestem za równo uprawnieniem. Szczególnie w sporcie.

mi się taka ścianka podoba, ale na wyścigu Xc nie powinni MZ czegoś takiego
dawać - będzie się lała krew :(

Może na to właśnie liczą ?
Wyobraź sobie jeszcze co będzie jak te skałki będą po deszczu... wtedy
to dopiero będzie zabawnie !

Data: 2009-08-29 15:33:24
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 29.08.2009 13:09 użytkownik Mateusz napisał :
[...]

I tak opuszczać na każdej rundzie? Ty w ogóle wiesz co to jest XC?

- dziewczyny się zazwyczaj boją takich rzeczy,
jestem za równo uprawnieniem. Szczególnie w sporcie.

Bo tylko z babami masz szanse? ;-P

[...]

Deszczu?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-08-31 09:17:58
Autor: Kosu
Mateusz wrote:
[...]

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, ale oni tam jeżdżą na czas :)
Nie mogą sobie przed każdym zjazdem i podjazdem stanąć i zastanowić się co zrobią, choć może tak zrobiłby każdy grupowy terminator :]

jestem za równo uprawnieniem. Szczególnie w sporcie.

Masakra.
To jeszcze w ramach równouprawnienia powinieneś IQ Włoszczowskiej osiągnąć :]

Chyba byłoby Ci trudniej niż dogonić ją na rowerze.

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-29 12:32:12
Autor: dziki
Użytkownik <mmateusz@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:33ae.000000db.4a97f073newsgate.onet.pl...

[...]

dodaj jeszcze do tego zmeczenie; po kilku kolkach jak zaczyna sie widziec powoli gwiazdki w oczach to mozna sie za bardzo rozkojarzyc na czyms takim.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-09-01 13:51:45
Autor: Raist
[...]

spoko, ale Maja zjechała dobrze pierwszy kamień, a poległa na drugim bo wybrała inny tor jazdy niż Kalentiewa
widać to dość dobrze na tym filmiku

[...]

ale przecież jest "chicken line"  dla tych którzy nie dają rady tego zjechać :)

Raist

Data: 2009-08-28 23:31:44
Autor: Iguan007
Niebezpieczny upadek Mai w Australii
Jasne, to pozkaz na swiatowym poziomie co potrafisz...

Data: 2009-08-28 06:34:15
Autor: Mateusz
On 28 Sie, 15:31, "Iguan007" <iguan...@poczta.onet.pl> wrote:
Jasne, to pozkaz na swiatowym poziomie co potrafisz...

po cholerę. To ona podobno jest na zawodostwie...

Data: 2009-08-28 16:54:16
Autor: pianagol[LUB]

Użytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:e44366b1-efaf-42a5-a70e-ed1090d7816dk19g2000yqn.googlegroups.com...
On 28 Sie, 15:31, "Iguan007" <iguan...@poczta.onet.pl> wrote:
Jasne, to pozkaz na swiatowym poziomie co potrafisz...

po cholerę. To ona podobno jest na zawodostwie...

Krytyk i eunuch z jednej są parafii. Obaj wiedzą jak, żaden nie potrafi.

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2009-08-29 15:30:58
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 28.08.2009 15:17 użytkownik Mateusz napisał :
[...]

O mamy nowego Terminatora w MTB. Pozostaje Ci już tylko przejechać się z Mają na jakimś wyścigu XC. Tylko wtedy okaże się, że jesteś tylko terminatorkiem. Terminatoreczuniem.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-08-29 07:19:39
Autor: Mateusz
On 29 Sie, 15:30, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:
Tylko wtedy okaże się, że jesteś tylko
terminatorkiem. Terminatoreczuniem.

a dziękuję, bardzo to sobie chwalę ;)

Data: 2009-08-29 17:09:07
Autor: Wojtas
Mikołaj "Miki" Menke pisze:

O mamy nowego Terminatora w MTB. Pozostaje Ci już tylko przejechać się z Mają na jakimś wyścigu XC. Tylko wtedy okaże się, że jesteś tylko terminatorkiem. Terminatoreczuniem.

Ustawowo zakazać dyskusji nad naszymi gwiazdami sportu.
FPISUJCIE MIASTA!!11111!!

Data: 2009-08-29 17:30:48
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Ustawowo odebrać ci dostęp do internetu.
;-)

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-29 22:29:31
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Niebezpieczny upadek Mai w Australii
Zygmunt M. Zarzecki bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne
skreślić):

JAWORZNO!!!!!11
;-))

Data: 2009-08-31 07:28:50
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Fri, 28 Aug 2009 06:17:06 -0700, Mateusz napisał(a):

[...]

Chyba się za dużo Terminatora naoglądałeś :)
terminator — uczeń pobierający nauki rzemiosła pod okiem mistrza. Kończąc naukę uzyskuje tytuł czeladnika. Zasady przyjmowania, długości nauki i wymaganych umiejętności do zakończenia nauki określały często statuty cechowe
Czyli wszytko OK?

--
piecia aka dracorp

Data: 2009-08-28 14:37:37
Autor: Alfer_z_pracy
Niebezpieczny upadek Mai w Australii
http://www.sport.pl/sport/1,65025,6975262,Medale_rodza_sie_na_kamieniu.html

Widziliście filmik? Tam gdzie Kalentiewa zjeżdża dalej, WTF? To ma być XC? :-)

A.

Data: 2009-08-28 14:52:22
Autor: KuFeL
Alfer_z_pracy pisze:
http://www.sport.pl/sport/1,65025,6975262,Medale_rodza_sie_na_kamieniu.html

Widziliście filmik? Tam gdzie Kalentiewa zjeżdża dalej, WTF? To ma być XC? :-)

A.
dla mnie to juz raczej enduro niz mtb, ale ja sie pewnie nie znam ;)

Pzdr,
KuFeL

Data: 2009-08-28 22:10:12
Autor: Kosu
Alfer_z_pracy wrote:
Widziliście filmik? Tam gdzie Kalentiewa zjeżdża dalej, WTF? To ma być XC? :-)

Na dole zsiadła z roweru - pewnie rzucić jakimś f... :]

Ten zjazd rzeczywiście przegięty. Będzie straszna rzeźnia w wyścigu i będą fruwać karbonowe rury. Z drugiej strony - Australia właśnie tak wygląda, więc pewnie chcieli się pochwalić. Tak czy siak dobrze, że to zjazd, a nie w drugą stronę :)

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-28 22:36:55
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Niebezpieczny upadek Mai w Australii
Kosu bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Tak czy siak dobrze, że to zjazd, a nie w drugą stronę :)

"Dobrze, że zjazd, a nie wnoszenie 9-kilogramowego roweru" ;-))

Data: 2009-08-29 02:26:59
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

To trasa ewidentnie pod gospodarzy.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-29 02:23:41
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Niebezpieczny upadek Mai w Australii

http://www.sport.pl/sport/1,65025,6975262,Medale_rodza_sie_na_kamieniu.html

Widziliście filmik? Tam gdzie Kalentiewa zjeżdża dalej, WTF? To ma być XC? :-)

Wszystko zmierza we właściwym kierunku.
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-29 12:25:18
Autor: dziki
Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:h78j71$9fr$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://www.sport.pl/sport/1,65025,6975262,Medale_rodza_sie_na_kamieniu.html

Widziliście filmik? Tam gdzie Kalentiewa zjeżdża dalej, WTF? To ma być XC?

To rasowe XC - w koncu to ranga mistrzostw swiata jest. Mi sie podoba, a technike trzeba miec. Inaczej pierwszy lepszy szosowiec by takie XC rozjechal. U nas na niektorych trasach Langa tez sa dosc ciekawe sekcje techniczne, ktore ubarwia czasami deszcz. Niestety na wiekszosci nie ma takich smaczkow, a szkoda bo potem na maratonach jest bieganie na zjazdach i teksty w stylu "nie zjezdzaj tu bo sie zabijesz", hehe. Jak ktos chce potrenowac to z Malinowskiej Skaly na poczatku jest podobna sekcja w strone Skrzycznego, ale ten drugi uskok duzo mniejszy jest, za to sa AFAIR blizej.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-08-29 15:35:59
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 28.08.2009 14:37 użytkownik Alfer_z_pracy napisał :
http://www.sport.pl/sport/1,65025,6975262,Medale_rodza_sie_na_kamieniu.html

Widziliście filmik? Tam gdzie Kalentiewa zjeżdża dalej, WTF? To ma być XC? :-)

Tak, wiem, że dla niektórych to jest szokujące, ale tak właśnie wygląda XC.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-08-29 20:19:37
Autor: Rafał Wawrzycki
Niebezpieczny upadek Mai w Australii
Dnia 28 sie 2009 w liœcie [news:h78hti$rko$1inews.gazeta.pl] KuFeL
[kufel@o2.pl] napisal(a): http://www.sport.pl/sport/51,68565,6974789.html?i=1

Jakas kamerke ma przy tym drugim kasku, czy mi sie wydaje?

--
Pozdrawiam,
Rafal Wawrzycki

http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
Odpowiadajac na adres prywatny usun WYTNIJ_TO.

Data: 2009-08-29 22:55:50
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Niebezpieczny upadek Mai w Australii

http://www.sport.pl/sport/51,68565,6974789.html?i=1

Jakas kamerke ma przy tym drugim kasku, czy mi sie wydaje?

Kamerka.

zyga
--
A fe, A psik, A ha