Niebezpieczny upadek Mai w Australii

Data: 2009-08-28 14:37:37
Autor: Alfer_z_pracy
Niebezpieczny upadek Mai w Australii
http://www.sport.pl/sport/1,65025,6975262,Medale_rodza_sie_na_kamieniu.html

Widziliście filmik? Tam gdzie Kalentiewa zjeżdża dalej, WTF? To ma być XC? :-)

A.

Data: 2009-08-28 14:52:22
Autor: KuFeL
Alfer_z_pracy pisze:
http://www.sport.pl/sport/1,65025,6975262,Medale_rodza_sie_na_kamieniu.html

Widziliście filmik? Tam gdzie Kalentiewa zjeżdża dalej, WTF? To ma być XC? :-)

A.
dla mnie to juz raczej enduro niz mtb, ale ja sie pewnie nie znam ;)

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
http://www.zachody.pl / skype:kufel78

Data: 2009-08-28 22:10:12
Autor: Kosu
Alfer_z_pracy wrote:
Widziliście filmik? Tam gdzie Kalentiewa zjeżdża dalej, WTF? To ma być XC? :-)

Na dole zsiadła z roweru - pewnie rzucić jakimś f... :]

Ten zjazd rzeczywiście przegięty. Będzie straszna rzeźnia w wyścigu i będą fruwać karbonowe rury. Z drugiej strony - Australia właśnie tak wygląda, więc pewnie chcieli się pochwalić. Tak czy siak dobrze, że to zjazd, a nie w drugą stronę :)

pozdrawiam,
Kosu

Data: 2009-08-28 22:36:55
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Niebezpieczny upadek Mai w Australii
Kosu bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Tak czy siak dobrze, że to zjazd, a nie w drugą stronę :)

"Dobrze, że zjazd, a nie wnoszenie 9-kilogramowego roweru" ;-))

Data: 2009-08-29 02:26:59
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

To trasa ewidentnie pod gospodarzy.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-29 02:23:41
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Niebezpieczny upadek Mai w Australii

http://www.sport.pl/sport/1,65025,6975262,Medale_rodza_sie_na_kamieniu.html

Widziliście filmik? Tam gdzie Kalentiewa zjeżdża dalej, WTF? To ma być XC? :-)

Wszystko zmierza we właściwym kierunku.
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-29 12:25:18
Autor: dziki
Użytkownik "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> napisał w wiadomości news:h78j71$9fr$1atlantis.news.neostrada.pl...
http://www.sport.pl/sport/1,65025,6975262,Medale_rodza_sie_na_kamieniu.html

Widziliście filmik? Tam gdzie Kalentiewa zjeżdża dalej, WTF? To ma być XC?

To rasowe XC - w koncu to ranga mistrzostw swiata jest. Mi sie podoba, a technike trzeba miec. Inaczej pierwszy lepszy szosowiec by takie XC rozjechal. U nas na niektorych trasach Langa tez sa dosc ciekawe sekcje techniczne, ktore ubarwia czasami deszcz. Niestety na wiekszosci nie ma takich smaczkow, a szkoda bo potem na maratonach jest bieganie na zjazdach i teksty w stylu "nie zjezdzaj tu bo sie zabijesz", hehe. Jak ktos chce potrenowac to z Malinowskiej Skaly na poczatku jest podobna sekcja w strone Skrzycznego, ale ten drugi uskok duzo mniejszy jest, za to sa AFAIR blizej.

pozdrawiam,
dziki.

Data: 2009-08-29 15:35:59
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 28.08.2009 14:37 użytkownik Alfer_z_pracy napisał :
http://www.sport.pl/sport/1,65025,6975262,Medale_rodza_sie_na_kamieniu.html

Widziliście filmik? Tam gdzie Kalentiewa zjeżdża dalej, WTF? To ma być XC? :-)

Tak, wiem, że dla niektórych to jest szokujące, ale tak właśnie wygląda XC.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Niebezpieczny upadek Mai w Australii