Niebezpieczny wyrok

Data: 2013-05-29 10:42:28
Autor: ddddddd
Niebezpieczny wyrok
W dniu 2013-05-29 00:46, anacron pisze:
"W dniu wczorajszym w Sądzie Rejonowym w Gnieźnie zapadł niebezpieczny
wręcz wyrok. Sąd pomimo,że „co do zasady podzielił ... stanowisko"

Jaki planujesz dalszy krok? odwołanie? ciekawi mnie jak to się skończy.

Lukasz

Data: 2013-05-29 11:05:53
Autor: anacron
Niebezpieczny wyrok
W dniu 29.05.2013 10:42, ddddddd pisze:
[...]

Apelacja jak najbardziej, ale terminy biegną nieubłaganie i za chwilę
wszystko siÄ™ przedawni :(

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Niebezpieczny wyrok