Niebieski z Korarza do Brennej Holcyny juz przetarty :-)

Data: 2009-03-01 13:40:40
Autor: nmariusz
Niebieski z Korarza do Brennej Holcyny juz przetarty :-)
Grzegorz:

Wczoraj się pomęczyłem (...)

/.../

Trasa : www.complex.org.pl/brenna.png

/.../
Chceta zdjęcia ?

Myślę, że znajdą się chętni na obejrzenie takowych ;-)

Tym bardziej,
że przykładowo na Wikipedii pod hasłem Beskid Węgierski
fotek ciągle brak ;-)

m.

Data: 2009-03-01 18:51:40
Autor: Grzegorz
Niebieski z Korarza do Brennej Holcyny juz przetarty :-)
Hello nmariusz !:

Myślę, że znajdą się chętni na obejrzenie takowych ;-)

Tym bardziej,
że przykładowo na Wikipedii pod hasłem Beskid Węgierski
fotek ciągle brak ;-)

A od kiedy to Beskid Węgierski ????

www.complex.org.pl/brenna/

Może nieco monotonne, ale nawet miejscami złapałem ocipinkę słoneczka :-) !

Na końcu ten nieprzetarty szlak - szedłem dobre półtorej godziny dłużej, niż planowane ...

Pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-03-01 19:35:47
Autor: nmariusz
Niebieski z Korarza do Brennej Holcyny juz przetarty :-)
Hello nmariusz !:

A od kiedy to Beskid Węgierski ????

Nie wiedziałem, że coś takiego w Polsce jak B.W. występuje ;)
A to chyba mniej więcej ten rejon sądząc z Twej mapki :D, może to
zatem i podobna okolica? Pewnie warto zajrzeć tam kiedy z aparatem.
Są jeszcze jakieś inne "mniej znane" "Beskidy" u nas?

m. ;-)

Data: 2009-03-01 19:48:31
Autor: nmariusz
Niebieski z Korarza do Brennej Holcyny juz przetarty :-)
A tak z czystej ciekawości - można było kupić warzywa / owoce
o porze startu? Fotografia nr 1. ;-)

m.

Data: 2009-03-01 21:11:58
Autor: Stanislaw J. Szewczak
Niebieski z Korarza do Brennej Holcyny juz przetarty :-)
Użytkownik "Grzegorz" <bzdura@tuniemamaila.pl> napisał
w wiadomości news:goehv9$sj1$1news.onet.pl...

Na końcu ten nieprzetarty szlak - szedłem dobre półtorej
godziny dłużej, niż planowane ...

Tak z ciekawosci, ile czasu zajela cala trasa?

sjs

Data: 2009-03-01 21:28:29
Autor: Grzegorz
Niebieski z Korarza do Brennej Holcyny juz przetarty :-)
Hello Stanislaw J. Szewczak !:

Na końcu ten nieprzetarty szlak - szedłem dobre półtorej
godziny dłużej, niż planowane ...

Tak z ciekawosci, ile czasu zajela cala trasa?

od 8 rano do 17.30 około, w tym niespełna godzinka w schronisku, i parę małych przerw po max 10 minut.

Jak chcesz dokładniej, to muszę tracka podejrzeć ..... i co do sekundy by było :-D !

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-03-01 21:41:16
Autor: Stanislaw J. Szewczak
Niebieski z Korarza do Brennej Holcyny juz przetarty :-)
Użytkownik "Grzegorz" <bzdura@tuniemamaila.pl> napisał
w wiadomości news:goer5a$r82$1news.onet.pl...

od 8 rano do 17.30 około, w tym niespełna godzinka w schronisku, i parę małych przerw po max 10 minut.

Jak chcesz dokładniej, to muszę tracka podejrzeć ..... i co do sekundy by było :-D !

Dzieki, wystarczy mi taka dokladnosc. :)

sjs

Niebieski z Korarza do Brennej Holcyny juz przetarty :-)