Niebieski z Korarza do Brennej Holcyny juz przetarty :-)

Data: 2009-03-01 20:32:30
Autor: Jacek Krywult
Niebieski z Korarza do Brennej Holcyny juz przetarty :-)
Wczoraj się pomęczyłem, akurat ten odcinek na końcówce, ciężki śnieg, w rakietach oczywiście - inaczej śnieg chyba po pachy, nie ma jeszcze skorupy na wierzchu. Zapadanie na tym nieprzetartym ale ślicznym odcinku

w więc to Twoje ślady dzisiaj tam widziałem, przy zejściu z Kotarza
na niebieski szlak w stronę Brennej.A myślałem że to Yeti  ;)
Nawet mogę ci zdjęca odisków twoich rakiet podesłać ;)

Dwa dni spędziłem na nartach śladowych w Beskidzie Śląskim.
(Salmopol-Skrzyczne,  Salmopol-Kotarz-Horzelica).

Straszne pustki na slakach. W sobotę spotkałem jadną grupkę na butach,
jedneog skiturowca i jednego na śladówkach.   W niedzielę jednego na śladówkach.
To się w głowie nie mieści, aby w takim zatłoczonym niby Beskidzie, takie pustki bywały!!
(tych na skuterach nie doliczam do ludzi, ani do turystów)

Warunku turystyczne na śladówki i pewnie rakiety śnieżne bardzo dobre.

--
Serdecznie pozdrawiam,   Jacek Krywult
Internetowy foto-pamiętnik: turystyka, przyroda, fotografia.

Data: 2009-03-01 21:10:58
Autor: Grzegorz
Niebieski z Korarza do Brennej Holcyny juz przetarty :-)
Cześć !

w więc to Twoje ślady dzisiaj tam widziałem, przy zejściu z Kotarza
na niebieski szlak w stronę Brennej.A myślałem że to Yeti  ;)

Nooo, dwunożne bezkijkowe. Nawet kijka (używam tylko jednego) nie wyjmowałem, bez sensu, zapadłby się od razu pewnie min. w 2/3.

Ale ten odcinek dał w dupę ... śnieg był bardzo ciężki, nie tak jak tydzień temu na Błatnią od Wapienicy. Wtedy ubijało się lekko, wczoraj chyba ze 2 razy ciężej.

Nawet mogę ci zdjęca odisków twoich rakiet podesłać ;)

No to podeślij :-) !

Straszne pustki na slakach. W sobotę spotkałem jadną grupkę na butach,
jedneog skiturowca i jednego na śladówkach.   W niedzielę jednego na śladówkach.

Nie było tak źle - w sobotę co prawda na podejściu zero, ale potem taka stonka mi zabutowała ślady skutera i ubijać musiałem - ale tylko ze 20 minut, potem ich letko przegoniłem (było ich chyba z 8 sztuk, część na zdjęciu - może to ci sami ? dość głośni byli, marnie wyposażeni - poza plecakową zawartością chyba :-D ). Do tego dwoje na wąskich śladówkach. Ale poza tym rzeczywiście - tylko skutery, tych to mnie minęło razem chyba z 10.

To się w głowie nie mieści, aby w takim zatłoczonym niby Beskidzie, takie pustki bywały!!

I niech tak zostanie ;-) !!!

Warunku turystyczne na śladówki i pewnie rakiety śnieżne bardzo dobre.

Coś jakby jeszcze miało dosypać ....

pzdrw.
--
Grzegorz

Niebieski z Korarza do Brennej Holcyny juz przetarty :-)