[POZ][Pzdr] Niebieskie Kia

Data: 2010-04-26 12:54:38
Autor: tmar
[POZ][Pzdr] Niebieskie Kia
Witam

Dopiero dzisiaj dostałem się do komputera

Serdecznie pozdrawiam Niebieską (chyba Kie) spotkaną w piątek około godziny 18 przy M1

TMarX

Data: 2010-04-26 14:12:17
Autor: Cavallino
[POZ][Pzdr] Niebieskie Kia
Użytkownik "tmar" <tmar@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hr3rf0$vug$1news.onet.pl...
Witam

Dopiero dzisiaj dostałem się do komputera

Serdecznie pozdrawiam Niebieską (chyba Kie) spotkaną w piątek około godziny 18 przy M1

A faktycznie, dziękuję za pozdrowienia i odpozdrawiam.
Szczerze mówiąc nie bardzo widziałem czym jechałeś, jako że mam obolały kark po wjechaniu mi w tylny zderzak przez gościa w BMW, więc miałem kłopoty z odwróceniem się, ale znak trójkąta zauważyłem. ;-)
Ale tablice chyba obce miałeś?

[POZ][Pzdr] Niebieskie Kia