Niebo na Polska "zamkniente" a na flighradar widze samolot

Data: 2010-04-17 16:56:31
Autor: Sasquatch
Niebo na Polska "zamkniente" a na flighradar widze samolot
Zaden blad - http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,7782603,Rosyjski_samolot_probowal_przeleciec_pod_chmura__Ladowal.html

Pozdrawiam
Wojtek

"Zbig.M." <zmalol@gmail.com> wrote in message news:91f870ef-a71d-4c98-9946-6185e9635cbb5g2000yqj.googlegroups.com...
Nad Kielcami leci SVR3519 z Rimmini do Moskwy przy zamknietej
przestrzeni powietrznej. Czy to blad serwisu flightradar3518? Czy tez
wolno komus latac?

ZM

Data: 2010-04-17 12:20:26
Autor: Zbig.M.
On 17 Kwi, 19:06, Mikolaj Machowski <mikm...@wp.pl> wrote:
Sasquatch napisał:

> "Zbig.M." <zma...@gmail.com> wrote in message

> Zaden blad -
>http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,7782603,Rosyjski_samolot_probow...

To inny lot.

Czyli lecialo ich dzisiaj wiecej. Ten tez byl z Ural Airlines z Moskwy
do Rimini, jak go obserwowalem na filghtradar24 to lecial nad Olkuszem
i Jaworznem czyli kolo Krakowa, niestety nie pamietam na jakiej byl
wysokosci. Co ciekawe, okolo 15:30 byl ponownie nad Polska ale lecial
w druga strone do Moskwy.

Kto podejmuje decyzje o przelocie przez terytorium panstwa ktore
zamknelo przestrzen powietrzna? Pilot czy ktos wyżej? Czy narusza to
jakies przepisy?

ZM

Data: 2010-04-17 19:57:56
Autor: Mikolaj Machowski
Zbig.M. napisał:
Kto podejmuje decyzje o przelocie przez terytorium panstwa ktore
zamknelo przestrzen powietrzna? Pilot czy ktos wyĹĽej? Czy narusza to
jakies przepisy?

Było w innym wątku: jeśli samolot wystartował w strefie gdzie przestrzeń
była otwarta to może lecieć gdzie chce. Rosjanie chcieli zarobić, ale
siÄ™ przeliczyli bo teraz sporo beknÄ… bo z Wiednia nie wystartujÄ… pewnie
przez parÄ™ dni.

m.

Data: 2010-04-17 21:23:45
Autor: Tomy M.
Niebo na Polska "zamkniente" a na flighradar widze samolot
Użytkownik "Zbig.M." <zmalol@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:53fae1ed-5ef6-41ab-92c3-90d354668755r1g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

Pewnie telewziji nie ogl±dał, mnie to przed ¶wińsk± gryp±
ocaliło ... niestety na pumeks chyba będę musiał się zaszczepić.

Kto podejmuje decyzje o przelocie przez terytorium panstwa ktore
zamknelo przestrzen powietrzna? Pilot czy ktos wyżej? Czy narusza to
jakies przepisy?

Rosyjski samolot? Decyduje Rosja. Chcesz im czego¶
zabronić? Mog± sobie latać gdzie chc±, nikt im
niczego nie może nakazać.

Tomy M.

Data: 2010-04-17 21:46:55
Autor: FD
Tomy M. pisze:

Rosyjski samolot? Decyduje Rosja. Chcesz im czego¶
zabronić? Mog± sobie latać gdzie chc±, nikt im
niczego nie może nakazać.

doprawdy..................

Data: 2010-04-17 22:17:33
Autor: porterhouse
Niebo na Polska

Rosyjski samolot? Decyduje Rosja. Chcesz im czego¶
zabronić?

Pieprzycie towarzyszu. Bylby to przelot nielegalny. Chyba ze potrafia leciec
powyzej FL600 - bo od tej wysokosci nie ma kontroli powietrznej.

Data: 2010-04-18 16:01:51
Autor: Tomy M.
Niebo na Polska

Użytkownik "porterhouse" <porterhouse@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hqdc1t$jdi$1inews.gazeta.pl...

[...]

Przestań, ruscy maj± gdzie¶ międzynarodowe umowy.
Obecny ¦wiat jak nigdy dot±d zdominowało prawo
pię¶ci.

Tomy M.

Niebo na Polska "zamkniente" a na flighradar widze samolot