Nieboszczyk poprzez ładowanie... (falszywe zdjecia)

Data: 2019-10-01 03:22:37
Autor: gurgulenso
Nieboszczyk poprzez ładowanie... (falszywe zdjecia)
Zas kazachy nie zasrywaja falszywymi zdjeciami

http://bit.ly/2oIb6Q9

--
wakiwaki

inwazory jako startegiczny obiekt
http://bit.ly/2nGJjPO zadziwiajace!

Data: 2019-10-01 12:56:54
Autor: ANTI junta EUdSSR
Nieboszczyk poprzez ładowanie... (FALSZYWE zdjecia)
W wiekszosci doniesien prasowych
*NIE* podano marki teleSraj'a, wlacznie
z dochodzeniowka kazachska!

Ten polshevik OBLUDA artykul nalezy
niedzweiedziowi w dupe wsadzic, aby
mial lzejszy sen zimowy.

Jeden z drugim szukaj "Instagram aaayazhan24" to sie dowiesz z
"pierwszej reki"... ... ...

Podobnie jak z SKRAJNA KLAMLIWA
PROPAGANDA o autystycznej 'thunfisch kretchen' i *PIERDOLCEM*
 klimatycznym.

Zawsze twierdzilem ze australopithecus
to minimum 70% MONGOloidus!

hieny kapitalistyczne to 100% kryminalizm
do potegi obluda!

--
ANTI junta EUdSSR Poczytaj jeden z drugim
jak USrael aka NATO

http://bit.ly/2n5AH4F

Data: 2019-10-01 19:20:24
Autor: z
[OT] Nieboszczyk poprzez ładowanie... (FQ1|@Ňe…„ÍŘŢr&ś
Czy Ty masz coś wspólnego ze Stokrotką?
Też nie da się tego czytać.

Data: 2019-10-01 20:25:41
Autor: ANTI junta EUdSSR
z wrote in message:
Czy Ty masz coś wspólnego ze Stokrotką?Też nie da się tego czytać.

Ustaw globalne kodowanie UTF-8

--
Odprowadzę Iruchnę Stokrotkę

Oto jak kalifat germanistan latwo kolonizuje kraj... http://bit.ly/2HnecAD

Data: 2019-10-01 20:36:56
Autor: z
W dniu 2019-10-01 o 20:25, ANTI junta EUdSSR pisze:
Ustaw globalne kodowanie UTF-8

Problem jest głębszy i nie po mojej stronie ;-)

Data: 2019-10-01 20:48:13
Autor: ANTI junta EUdSSR
z wrote in message:
Problem jest głębszy i nie po mojej stronie

Można laską dynamitu usunąć niepożądane przeszkody... ... ...  --
fireworker Oto jak kalifat germanistan latwo kolonizuje kraj... http://bit.ly/2HnecAD

Data: 2019-10-01 21:28:35
Autor: Czarek

W dniu 01.10.2019 o 20:48, ANTI junta EUdSSR pisze:
z wrote in message:
Problem jest głębszy i nie po mojej stronie

Można laską dynamitu usunąć
niepożądane przeszkody... ... ...

Walnij tym swoim pustym łbem w ścianę.

--
Czarek

Data: 2019-10-02 03:23:51
Autor: ANTI junta EUdSSR
MałpiGaj czarek wrote in message:
Walnij tym swoim pustym łbem w ścianę

Wypad i to fora do telewizji, tam takich
GŁĄBÓW na zawołanie potrzebują!

Zaściankowy próżniak; cuchnie nim
już w Moskwie.

--
ANTI junta EUdSSR (he spits on NATO asshole)

Jesli ludzie nie zniszcza
eu-ABSURDistan, to tenze
ZNISZCZY ich z pewnoscia!

Oto jak kalifat germanistan latwo kolonizuje kraj... http://bit.ly/2HnecAD

Data: 2019-10-02 09:23:33
Autor: z
W dniu 2019-10-01 o 20:48, ANTI junta EUdSSR pisze:
Można laską dynamitu usunąć
niepożądane przeszkody... ... ...

O widzisz. Można po polsku. ;-)

Nieboszczyk poprzez ładowanie... (falszywe zdjecia)