Niebywała okazja! Dzieło sztuki do kupienia nieomal za bezcen !

Data: 2010-09-21 12:35:42
Autor: Tomek
Niebywała okazja! Dzieło sztuki do kupienia nieomal za bezcen !

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:i79u98$tkj$1node1.news.atman.pl...
Jak w temacie: Niebywała okazja! Dzieło sztuki do kupienia nieomal za
bezcen!

http://allegro.pl/dzielo-sztuki-i1228961438.html

Widać, ktorego¶ TOWARZYSZA "przycisnęło" byc może po odebraniu mu czę¶ci
jego UB-eckiej emerytury?

Bolszewik grający na fortepianie? Oni je rąbali na opał - ojciec mi opowiadał (przeżył "wyzwolenie").
Tomek

Data: 2010-09-21 13:58:30
Autor: D. J. MC Donald Musk
Niebywała okazja! Dzieło sztuki do kupienia nieomal za bezcen !

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c988cd1$0$27037$65785112news.neostrada.pl...

[...]

to akurat khazyary w mundurach bolszewikow. Ci nie rabali na drzazgi ale rabali wogole rozne zabytki by nimi pozniej handlowac...

Niebywała okazja! Dzieło sztuki do kupienia nieomal za bezcen !